Група "Сонечко"




  Ми раді вітати Вас

на сторінці
 нашої улюбленої групи
 «СОНЕЧКО»





  
   Бакляк  Оксана Володимирівна
вихователь





Цивунова  Наталія Миколаївна

 вихователь





Шмат Оксана Дмитрівна
помічник вихователя


(Відповідно Конвенції ООН про права дитини)

         У світі всі малята —

                і хлопчики й дівчата —  
         повинні право мати  
         щасливими зростати.

МИ ПРАЦЮЄМО ВІДПОВІДНО ДО ПРОГРАМИ "ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ"
(Затверджена Міністерством освіти і науки України)    

В нашій групі використовують  інноваційні технології








ОСВІТНЯ РОБОТА ДІТЕЙ
СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ "СОНЕЧКО" 

 під час воєнного стану

ПОРАДИ БАТЬКАМ


  Матеріали для батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку 

  1.  Як заспокоїти дітей під час війни https://mon.gov.ua/ua/news/mon-zapuskaye-informacijnu-kampaniyu-pro-te-yak-zaspokoyiti-ditej-pid-chas-vijni
  2. Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укриття https://www.youtube.com/watch?v=VpJXr3UXCvo
  3. Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною  https://www.youtube.com/watch?v=8ml9RPFun7s
  4. Як говорити з дитиною, якщо батько  захищає країну  https://mon.gov.ua/ua/psihologichna-turbota-vid-svitlani-rojz/yaksho-batko-chi-mati-zahishaye-krayinu
  5. Фізична безпека дітей під час війни. Сайт «Освітній омбудсмен України» https://eo.gov.ua/fizychna-bezpeka-ditey-pid-chas-viyny-pravyla-povedinky-v-evakuatsii-na-okupovanykh-terytoriiakh-i-v-zoni-boyovykh-diy/2022/03/19/
  6. Як підтримати дитину, якщо ви опинились у зоні активних бойових дій   https://www.unicef.org/ukraine/stories/safety-backpacks-and-ways-to-reduce-stress
  7. Поради, як підтримати дитину в дорозі від ЮНІСЕФ https://www.unicef.org/ukraine/stories/how-to-support-a-child-on-the-road
  8. Ресурси позитивного батьківства від ЮНІСЕФ «П’ять мов у спілкуванні з дитиною»https://www.unicef.org/ukraine/documents/five-love-languages-in-communication-with-child
  9. Підтримка батьків та дітей під час війни https://www.unicef.org/ukraine/parents-children-support-during-military-actions
  10. Психологічна допомога для дітей https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h8rXg9TTyevxZkdfxAQXodS
  11.  Як надавати першу психологічну допомогу https://moz.gov.ua/article/news/rekomendacii-z-psihologichnoi-dopomogi
  12.   Як підтримати дітей у часи невизначеності та стресу. Поради від ЮНІСЕФ https://www.unicef.org/ukraine/stories/7-tips-for-parents
  13.   «Розкажи мені». Безкоштовна інтернет-платформа для психологічних консультацій.https://tellme.com.ua/
  14. Як швидко заснути, коли ви тривожні і вам важко розслабитися https://phc.org.ua/news/yak-shvidko-zasnuti-koli-vi-trivozhni-i-vam-vazhko-rozslabitisya
  15. Як перевірити правдивість джерела інформації https://www.pedrada.com.ua/article/3025-yak-perevriti-pravdivst-djerela-nformats

"Сучасне Дошкілля під крилами захисту"



 

Розклад організації освітнього процесу

СПШ № 11 СМР на  2023/2024 навчального року


Консультація для  батьків


 Разом з дітьми

З 18.03.2024 - 22.03.2024
Тема тижня "Мрії, бажання, забаганки"


 Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування



Вивчити вірш



Логіко-математичний розвиток









                             Здоров'я та фізичний розвиток
                                                        




З 04.03.2024 - 15.03.2024
Тема тижня "Думаю-знаю"


 Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вивчити вірш К. Перелісної "Що з весною настає?"



Логіко-математичний розвиток

Здоров'я та фізичний розвиток 

Ознайомлення з соціумом 


Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо-продуктивна діяльність 





З 19.02.2024 - 01.03.2024
тема тижня
 
"Творимо красу – збільшуємо добро на 
Землі"

 Натиснути сюди:
 https://vstart.com.ua/pedagogam/t12/


Здоров'я та фізичний розвиток      


 Мовленнєва діяльність
Перегляньте казку  Лесі Українки "Три метелики" та дайте відповіді на запитання.



Вивчити вірш "У дитячому садку"




    Мовленнєва діяльність

Перегляньте казку "Про що мріють листочки" та дайте відповіді на запитання:

- Чому листочки опадають восени?

- Про листя, який дерев згадується в казці?

- В яких героїв перетворила письмениця жовте листя?



Пограйте в гру "З якого дерева листочки"



 Пізнавально-дослідницька діяльність: 
                      у світі предметів/ у світі природи/
                 у світі людей/елементарні математичні уявлення
Пограйте в гру "Частини доби"




 Мовленнєва діяльність
Вивчити вірш про осінь









ВІВТОРОК
                               Пізнавально-дослідницька діяльність: 
                      у світі предметів/ у світі природи/
         у світі людей/елементарні математичні уявлення 
Перегляньте відіо та запам'ятайте  геометричні фігури


Здоров’язбережувальна, рухова діяльність:

Фізкультура

СЕРЕДА
      
Мовленнєва діяльність
    
Четвер
                      Пізнавально-дослідницька діяльність: 
                      у світі предметів/ у світі природи/
                 у світі людей/елементарні математичні уявлення
Перегляньте відіо і повторіть цифри
Роздрукуйте  і знайдіть по черзі кожну цифру від 1 до 5 та розмалюйте , а потім, якщо бажаєте, розмалюйте і весь малюнок

Худ.-естет. діял: ліплення/аплікація   
  

П'ЯТНИЦЯ
 
Мовленнєва діяльність

Прочитайте оповідання В.О.Сухомлинського

«Я вирощу внучку, дідусю»

 та поговоріть за змістом прочитаного


    У садочку росте стара вишня. Маленький хлопчик Олесь побачив неподалік від неї маленьку вишеньку та й питає у дідуся: 

- «Дідусю, де взялася ця маленька вишенька?» 

- «З кісточки виросла,» - відповів дідусь

-То це донька старої вишні?

-Так, донька.

-А внучка у старої вишні буде?

-Буде, Олесю, - відповів дідусь, - якщо ти викохаєш оцю маленьку вишеньку, діждешся від неї ягідок, посадиш кісточку, то виросте її внучка, внучка старої вишні.
Олесь задумався.
-Я вирощу внучку старої вишні, дідусю, - сказав Олесь.

Запитання до дітей:

·         То з чого ж виростають фруктові дерева?

·         Що треба зробити з кісточкою, щоб з неї виросло дерево?

·         Що треба робити з деревом, коли воно буде підростати?

Худ.-естет. діял Малювання
Малюємо квіти за посиланням 







КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
Гендерне виховання
Чи буде людина щаслива в любові й у сімейному житті, багато в чому залежить від того, як вона вихована, від її загальної культури, уявлень про взаємини чоловіка і жінки.
Коли і як починається гендерне виховання? На що повинні орієнтуватися батьки, вирішуючи цю делікатну проблему?
Потрібно знати, що кожному вікові властиві свої особливості, що потребують індивідуального підходу. Вирішальною є обстановка в родині.
Першу модель взаємин між статями дитина бачить на прикладі своїх батьків. Якщо між ними немає згоди, якщо один допускає стосовно іншого брутальність, жорстокість, зневагу, то дитина може сприйняти це як норму, яка впливатиме на все її життя. Якщо син, наслідуючи батька в дитинстві, не навчився любити і поважати свою матір, він ніколи не зможе стати хорошим, добрим, лагідним чоловіком і батьком.
Свою статеву принадлежність дитина осмислює дуже рано, уже приблизно до трьох років. Відому роль у цьому грає постійне порівняння себе з однолітками. Дитина робить відкриття, що якщо руки, ноги, очі, ніс є в усіх, то щось є тільки у хлопчиків, а щось тільки у дівчаток. Або дівчинка говорить про себе: "Я – дівчинка, тому що ношу платтячка і кіски”, а хлопчик говорить так: "Я – хлопчик, тому що я ношу штанці, я сильний, як мій тато”. Інтерес до своїх статевих органів у 2 – 4 роки також природне явище. Він продиктований інтересом до свого тіла взагалі. Дівчатка намагаються наслідувати своїх мам: носять мамині туфлі на високих підборах, фарбують губи, гають у гру "доньки-матері”. Хлопчики багато в чому хочуть походити на свого батька: "читають” газету на дивані, показують свою силу або допомагають по господарству. У таких споконвічних іграх у "тата-мами”, "доньки-матері” – чітко розподілені ролі кожного із засвоєними дитиною уявленнями про норми чоловічої і жіночої поведінки. Нічого ганебного в таких іграх як "магазин” або "лікарня” теж немає.
Батькам слід враховувати, що не можна залишати без догляду малят, які граються, особливо якщо серед них є старші й більш обізнані діти, що можуть внести у сценарій гри сексуальний елемент.
Коли дитина вже усвідомила свою принадлежність, треба скористатися цим, щоб виховувати в неї відповідну поведінку: "Ти – хлопчик, ти сильніший, допоможи дівчинці”, "Ти – дівчинка, повинна бути завжди акуратною”.
Після усвідомлення того факту, що всі люди різні, настає пора гострих запитань. І тут багато батьків заходять у глухий кут, не знаючи, як вийти з такого становища.
Дитячих запитань не варто лякатися, від такту дорослих залежить, чи будуть отриманні знання сприйняті як щось природне, належне або набудуть забарвлення чогось соромітницького, забороненого.
На запитання: "Відкіля я взявся?” – дорослі відповідають прямо: "Лелека приніс”, "Купили в магазині”, "Знайшли в капусті”. Така помилкова версія буде викрита досить швидко – у цьому допоможуть однолітки або старші діти. І до батьків за роз’ясненням дитина більше ніколи не звернеться. А це, повірте, велика втрата і помилка батьків.
Хочеться підкреслити, що гендерне виховання не є чимось ізольованим, що не залежить від виховання взагалі. Для цього має бути цілковита довіра між батьками і дітьми, м’яка, спокійна, витримана, доброзичлива атмосфера. Дитина повинна знати, що якщо навіть вона зробила щось не так, її не перестануть любити, її не сваритимуть і не битимуть. За таких умов дитині легше відкрити свою душу, бути відвертішою із батьками.
Дорослі мають розуміти: яким би ризикованим не було питання, реагувати на нього треба спокійно, щоб у дитини не створилося уявлення про те, що вона торкнулась якоїсь забороненої теми. Батьки повинні враховувати обстановку, у якій пролунало запитання, як воно було сформульоване, вираз обличчя маляти.
В усіх випадках інформація має бути правдивою. На запитання: "Як діти виходять із маминого живота?” – можна відповісти так: вийти назовні дитині допомагає лікар, тому, коли вона має народитися, маму обов’язково відвозять у лікарню. Таке пояснення цілком задовольнить дитину, тим більше, якщо вона знає, що мама дійсно перед появою дитини їхала до пологового будинку.
Якщо маля не ставить вам таких запитань, це зовсім не означає, що подібні речі зовсім його не цікавлять. Швидше за все воно одержало достатню інформацію на стороні або зрозуміло, що тема ця заборонена і запитувати нічого не можна. І в тому, і в іншому випадкові, батькам варто бути уважними, а коли знайдеться привід для розмови на цю тему, розпочати її самим. Таким чином, по-перше, ви встановите контакт із дитиною і з’явиться надія, що надалі вона приходитиме з розпитуваннями до вас, до того ж зрозумієте, що маля вже знає, зможете з’ясувати джерела, і в деяких випадках відгородити його од поганого впливу.
Щоб простежити за ростом статевої інформації, батьки повинні мати перед очима своєрідний еталон інтересів дитячої зацікавленості з питань народження дитини.
Учені класифікують запитання дітей у такий спосіб:
Від 2 – 3 років цікавить власне тіло, зокрема й статеві органи. При цьому з’ясовуються розбіжності між хлопчиками і дівчатками, жінками і чоловіками.
Від 3 – 4 років – цікавить питання, відкіля беруться діти? Хто їх приносить? Чому в жінок бувають такі великі животи?
Від 5 – 6 років – як потрапляють діти в живіт до матері, та яким чином вони відтіля виходять? Як вони там ростуть і розвиваються?
Від 6 – 8 років – яка роль батька в появі дітей? Чому діти бувають схожими на своїх батьків? Чи можуть народитися діти в дітей?
Дуже важливо вміло сполучити формування здорового погляду на запитання, пов’язані зі статтю і виховання природної і необхідної сором’язливості. Етичних норм дитина має дотримуватись завжди: їй варто знати, що є "заборонені” слова, що не можна голосно проситися в туалет, бігати роздягненим, піднімати плаття і підтягувати колготки при сторонніх. А також батьки повинні привчити своє дитя стукати в їхню кімнату та ванну кімнату. Також батьки повинні враховувати, що дитина не повинна бути свідком їхнього інтимного життя, їм не слід розмовляти про статеве життя, допускати які-небудь вільності.
У дитини повинна бути своя постіль. Ні в якому разі батьки не повинні брати дитину до себе в постіль, не слід занадто пестити дітей, цілувати їх у ділянці ерогенних зон (губи, сідниці, молочні залози).
Фахівці вважають, що не тільки неправильне харчування (надлишок м’яса, гострих пряних страв, шоколаду, тонізуючих напоїв), а й навіть перегодовування, сприяє припливові крові до органів малого таза, зокрема й до статевих органів, викликаючи порушення, а це також може сприяти розвиткові ранньої сексуальності.
Також батьки мають знати, що не бажано перед сном дитині читати або розповідати "страшні” казки й історії, дозволяти дивитися збудливі телепередачі, грати в бурхливі гучні ігри, не допускати перегляд фільмів по телевізору із сексуальними сценами. Намагаючись заспокоїтися, щоб заснути, збуджена дитина починає смоктати палець, торкатися статевих органів. Відчуття, яке виникло під час випадкового дотику, може здатися приємним, його захочеться повторити знову і знову.
Особливо потрібно сказати про дитячий онанізм. Він виникає не як спроба задовольнити статеву потребу, а з інших причин. Насамперед, через нестійкість нервової системи дитини. Нерідко схильність до онанізму виникає в тих дітей, які перенесли пологову травму. Провокуючу роль грає сверблячка в ділянці статевих органів, викликана гострицями, глистами, алергійним дерматитом або навіть поганим гігієнічним доглядом, а також носінням тісних штанців, трусиків, колготок.
Тільки поступово онанізм із мимовільної реакції перетворюється в усвідомлену спробу одержати якісь приємні відчуття. І тоді він уже стає небезпекою, пробуджує ранню статеву хіть.
Якщо ви побачили, що ваша дитина займається онанізмом, не слід жахатися, а головне кричати на дитину, карати та малювати страшні картини майбутнього. Перше, що ви маєте зробити, це з’ясувати причину звички і намагатися її усунути. Дуже важливий правильний гігієнічний догляд за дитиною: регулярне підмивання, застосування засобів проти опрілостей і сверблячки. Не допускати, щоб дитина ходила вдень і спала в ночі в тісних трусиках, а прокинувшись, довго лежала у постелі. Якщо ви помітили, що вона усамітнюється, постарайтесь її увагу спрямувати в інше русло, зайняти якою-небудь цікавою справою. В ігровій формі, не називаючи причин, пропонуйте дитині спати, поклавши руки поверх ковдри. Привчайте дитину до фізкультури, спорту й загартовування.
Такі педагогічні заходи нерідко доводиться сполучати з лікарською терапією, спрямованою на зміцнення нервової системи.
Сексуальне здоров’я дитини – одна з важливих сторін гармонійного розвитку особистості. І батьки повинні знати, що про нього необхідно піклуватися з раннього дитинства.
І на закінчення хочеться порекомендувати батькам прочитати своїм малятам таку книжку: Мейл Питер. Звідки я знайшовся?




















22 коментарі:

  1. Огромное спасибо нашим воспитателям Татьяне Васильевне и Оксане Владимировне за их профессионализм, за умение найти подход к каждому ребенку, за создание в группе ощущения семьи и дома, за воспитание в наших детях уважения друг к другу, к труду, к природе и к самим себе. Они стали для наших детей верными друзьями, у которых всегда находят понимание.

    ВідповістиВидалити
  2. Хотите получить положительные эмоции? Смотрите сайт группы "РОМАШКА"!!! Для малышей здесь создана атмосфера радости, счастья, веселья! Спасибо всем, кто работает с детьми за то, что вы отдаёте детям часть своей души, теплоту сердец. Вы у нас самые лучшие! С уважением, бабушка Артёма Кононенко.

    ВідповістиВидалити
  3. Хотите получить положительные эмоции? Смотрите сайт группы "РОМАШКА"!!! Для малышей здесь создана атмосфера радости, счастья, веселья! Спасибо всем, кто работает с детьми за то, что вы отдаёте детям часть своей души, теплоту сердец. Вы у нас самые лучшие! С уважением, бабушка Артёма Кононенко.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякуємо нашим вихователям Оксані Володимирівні, Тетяні Василівні та помічнику вихователей Оксані Вікторівні за щоденну турботу, увагу та виховання наших діточок. Дай Боже Вам, здоров'я, терпіння, натхнення, гарної атмосфери в колективі і вдома. З повагою, мама Никити Нечипуренко

    ВідповістиВидалити
  5. Здравствуйте,я мама Назара Платонова,хочу поблагодарить наших самых лучших воспитателей Татьяну Васильевну,Оксану Владимировну и помощника воспитателя Оксану Викторовну за внимание, заботу и ласку Вы дарите нам радость и заботу,
    Хотя порою это нелегко,
    И каждый день, в любое время года
    Нам с Вами весело, уютно и тепло!
    Спасибо за любовь и пониманье,
    Ведь садик домом стал для нас вторым!
    Пусть Ваши исполняются желанья,
    От всей души мы Вас благодарим!


    ВідповістиВидалити
  6. Світогляд дитяти формується, з людей які її оточують. В першу чергу це звичайно родина. Але велику роль відіграє той фактор коли маленьке чадо попадає соціум, вперше в дитячий садок. Ми раді,що навчаємося і виховуємося в групі Ромашка.)))) Велика повага, вдячність Тетяні Василівні,Оксані Володимирівні, Оксані Вікторівні, за їх турботу. Педагогічна праця це великий «труд» і тільки з любов’ю до дитини можна її осягнути з повна. Дітки знають пісеньки, віршики, знають свої права, привчені до порядку, виховуються у позитивному настрої, І найголовніше діти щасливі, дай Бог щоб були здорові. Дякуємо всім організаторам за свято осені, оригінально. Мама Денисенко Николь.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякуємо нашим шановним вихователям та всім, хто організував чудове новорічне свято. Захід удався на славу! Усі отримали море позитиву та яскравих емоцій. Щиро дякуємо за вашу нелегку працю!

    ВідповістиВидалити
  8. Наша маленька родина висловлює щиру подяку вихователям Тетяні Василівні і Оксані Володимирівні, а також помічнику вихователей Оксані Вікторівні!
    Завжди усміхнені, привітні, з дітьми дуже терпимі та ласкаві, мають підхід до кожного малюка, завжди вміють знайти потрібне слово. В дитячому садочку з малятами чудово займаються: уроки розвитку мовлення, математика, малювання, музичні заняття, фізкультура та інше. А які чудові готують для нас вистави - дитячі свята.
    Окрему подяку хочеться висловити з приводу сайту групи "Ромашка". Мало де можна побачити стільки користної інформації і фотографій наших діток.
    Але для мене найголовніше - гарний настрій моєї дитини! І за це Вам також дуже велике спасибі! Ми ходимо в дитячий садок з задоволенням)))

    ВідповістиВидалити
  9. Мої зірочки!!! Люблю вас і дуже сумую!
    Тетяна Василівна

    ВідповістиВидалити
  10. Спасибо всем кто готовил наших детей к утреннику,море позитивных эмоций,все очень понравилось,дети счастливы,родители в восторге!

    ВідповістиВидалити
  11. Неля Карасина13 лютого 2019 р. о 20:40

    Огромное спасибо нашим любимым воспитателям - Оксане Владимировне и Карине Павловне, а также помощнику воспитателей Оксане Викторовне за заботу о наших детках. Вы учите, объясняете, воспитываете, поддерживаете, оберегаете, помогаете им расти. Детки любят вас, а мы, родители, уважаем и ценим. Благодарим вас за любовь и терпение к нашим малышам!

    ВідповістиВидалити
  12. Велике дякую нашим вихователям, діти із задоволенням ходять до садочка. Чудове ставлення до наших малюків. Більше таких вихователів потрібно у нашій країні

    ВідповістиВидалити
  13. Ребёнок в сад идёт с удовольствием, домой не заберёшь! Спасибо, за позитив ребёнка!

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую за посмішку та навчання дитини дитини!

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже подабається наш вихователь Оксана Володимирівна. Дякуємо вам за наших дітей.

    ВідповістиВидалити
  16. Дякуємо за свято! Дуже сподобалось!

    ВідповістиВидалити
  17. Дякуємо за гарне свято осіні. Діти молодці!

    ВідповістиВидалити
  18. Велике дякую нашим вихователям За ваш щоденний титанічний труд! Дякую за теплу та святкову атмосферу, цікаву техніку читання віршів, неймовірно "прикольну" руханку .... та яблука:)

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую за титанічний щоденний труд! приємно переглядати дитячі свята. Чудова атмосфера, цікава техніка читання віршів, неймовірно "прикольна" руханка та запашні яблука! Чудова робота!

    ВідповістиВидалити
  20. Дуже дякуємо нашим вихователям за чудове свято осені. Всі дітки приймали активну участь. Все було супер!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Даже дякуємо нашим вихователям за чудове свято осені. Всі дітки приймали активну участь і було дуже весело. Вихователі молодці.

    ВідповістиВидалити
  22. Хочу подякувати вихователям, Оксані Володимирівні та Ірині Олексіївні, а також помічнику вихователя за безмежне терпіння, віддану працю та професіоналізм!

    ВідповістиВидалити