Вас вітає група «Ромашка»!

Коломієць Тетяна Олексіївна
Знаєм, змалечку всіх діток
Треба дітям всього світу
Шановні батьки, з 01 січня 2025 року набув
чинності новий
Закон України " Про дошкільну освіту"
Звертаємо Вашу увагу!!!
Стаття 20. Права та обов’язки батьків
5. Здобуття дитиною дошкільної освіти в
закладі дошкільної освіти не звільняє батьків від обов’язку доглядати, виховувати, розвивати і навчати дитину.
LEGO-технологія ―
чарівні цеглинки успіху
На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками
☝ Робота з LEGO-цеглинками вчить дітей творчо мислити, знаходити взаємозв’язки, будувати ланцюжки логічних суджень, планувати свої дії, висловлювати власну думку, сприяє корекції психічних процесів та подоланню розладів мовлення у дітей.
✌ Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.
- формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
- розвиває творче мислення;
- розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
- формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;
- розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;
- розвиває дрібну моторику;
- формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.
У дошкільній дидактиці застосовуються різноманітні розвиваючі ігри. Найбільш ефективним посібником є Логічні блоки, розроблені угорським психологом і математиком Дьєнешем для ранньої логічної пропедевтики і передусім для підготовки мислення дітей до засвоєння математики. Золтан Дьєнеш - угорський теоретик і практик так званої "нової математики" ("new mathematics"). Суть цього підходу полягає в тому, що математичні знання діти отримують граючи.
Актуальність:
У Базовому компоненті дошкільної освіти реалізуються важливість модернізації навчального змісту, гуманізації принципів, їх цілей, всебічного розвитку особистості дитини. З боку модернізації дошкільної освіти, дітей треба навчити не тільки вимірювати, обчислювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі і просторі, а й навчати логічно мислити, розвивати творчі здібності та активізувати пізнавальні інтереси під час навчального процесу.
Логічні блоки 3. Дьєнеша використовують для:
1)закріплення знань про сенсорні еталони (ранній і молодший дошкільний вік)
- форма (круглі, квадратні, прямокутні,трикутні);
• колір (червоні, жовті, блакитні);
• розмір (великі, маленькі);
• товщина (товсті, тонкі);
2) формування елементарних понять із математики та інформатики (старший дошкільний вік):
- ознайомлення з геометричними фігурами, формою, кольором, розміром;
- ознайомлення із множиною;
- порівняння, аналіз, класифікація, узагальнення, серіація;
- кодування й декодування інформації;
- уведення в активний словник дітей висловів із сполучниками «і», «або», часткою «не».
Мета:
- розвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності:
- самостійності;
- самооцінки;
- самоконтролю тощо;
- розвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно – ігровим середовищем;
- розвиток конструктивного мислення;
- розширення спектра пізнавальних дій;
- виховання інтересу до логіко – математичної діяльності.
Сучасний заклад дошкільної освіти – це місце, де дитина отримує досвід широкої емоційно-практичної активності та взаємодії з дорослими і однолітками в найбільш значущих для її розвитку сферах життя.
Можливості організації та збагачення такого досвіду розширюються за умови створення в нашій групі предметно-просторового розвиваючого середовища, в якому творчість і винахідництво стимулюються відповідним чином.
Геоборд (математичний планшет) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень.
1 .Він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять.
2.Сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!).
3. Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей.
4. це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.
До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д
Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити!
Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни
Дитяча психіка – найвразливіша. Діти добре відчувають будь-які зміни в поведінці своїх батьків, навіть якщо ті вдають, що нічого не відбувається. Як правильно пояснити дитині те, що зараз війна, що тривожна сирена, вибухи та постріли – це знак йти до укриття, а головне – як заспокоїти? У жодному разі не приховуйте правди, будьте відвертими, не вигадуйте свої варіанти подій, а головне – запевніть їх у тому, що зробите все, аби їх захистити..
ЯК ДІТИ РЕАГУЮТЬ НА СТРЕС
ТА СПРИЙМАЮТЬ КРИЗОВУ СИТУАЦІЮ
Діти 4-6 років часто відчувають безпорадність та безсилля, страх розлуки, у своїх іграх можуть відбивати аспекти ситуації, відмовлятися визнавати ситуацію та заглиблюватися в себе й не бажати спілкуватися з однолітками та дорослими. Вони потребують насамперед безпеки, тому батькам слід заспокоїти дитину, що і вона, і самі батьки в безпеці.
Ми працюємо відповідно до програми
"Впевнений старт"
ОЗНАЙОМИТИСЬ!
Розклад організації освітнього процесу
СПШ № 11
СМР на 2025/2026
навчальний рік
Старша група
«Ромашка» за освітньою програмою «Впевнений старт» |
||
День тижня |
Заняття
|
Час проведення занять |
Понеділок |
Мовленнєва
діяльність: розвиток мовлення |
09.00 - 09.25 |
Пізнавально-дослідницька
діяльність: У світі природи |
09.35 -10.00 |
|
Здоров’язберігальна, рухова діяльність |
10.10 - 10.30 |
|
Художньо-естетична діяльність
(малювання/ліплення/аплікація) |
10.40 - 11.05 |
|
ІІ половина дня |
Художньо-естетична діяльність: художня праця |
15.25-15.50 |
Вівторок |
Художньо-естетична діяльність: музика |
09.00 - 09.25 |
Пізнавально-дослідницька
діяльність: елементарні математичні уявлення +
Художньо-естетична діяльність: конструювання
|
09.35 -10.15 |
|
Пізнавально-дослідницька
діяльність: у світі людей |
10.25 - 10.50 |
|
Година
психолога (ІІІ квартал) |
10.50-11.15 |
|
ІІ половина дня |
Підготовка руки до письма |
15.25-15.50 |
Середа |
Здоров’язберігальна, рухова діяльність |
09.00 - 09.30 |
Мовленнєва
діяльність:
грамота |
9.40 -10.05 |
|
Художньо-естетична діяльність:
(малювання/ліплення/аплікація) |
10.15 - 10.40 |
|
Художньо-естетична діяльність: Художня література+
Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі
людей |
10.50 - 11.15 |
|
ІІ половина дня |
Дитячий фільм-зал/Розваги: ф/т/т/м |
15.25-15.50 |
Четвер |
Пізнавально-дослідницька
діяльність: елементарні математичні уявлення
|
09.00 - 09.25 |
Художньо-естетична діяльність: музика |
9.35 -10.00 |
|
Пізнавально-дослідницька
діяльність: у світі предметів |
10.10 - 10.35 |
|
Особистісний
розвиток (ігровий тренінг) Година
психолога (ІІІ квартал) |
10.45 - 11.10 |
|
ІІ половина дня |
Господарсько-побутова
діяльність |
15.25-15.50 |
П’ятниця |
Художньо-естетична діяльність: (малювання/ ліплення/аплікація/конструювання)+ Мовленнєва
діяльність: спілкування |
09.00 - 09.45 |
Пізнавально-дослідницька
діяльність: у світі природи |
10.15 -10.40 |
|
Здоров’язберігальна, рухова діяльність на вулиці |
10.55 - 11.25 |
|
ІІ половина дня |
Музично-театральна діяльність Справи разом з батьками |
15.25-15.50 |
Розпорядок дня
старшої групи «Б» СПШ № 11 СМР
на 2025/2026 навчальний рік
730 – 815 |
Прийом дітей, ігри, індивідуальне спілкування |
820 – 830 |
Ранкова гімнастика |
830 – 840 |
Культурно-гігієнічні процедури, підготовка до сніданку |
840 – 8 55 |
Сніданок |
855 – 900 |
Ранкове коло. Підготовка до занять |
900 – 1115 |
Колективні та індивідуальні заняття |
1115 – 1225 |
Підготовка до прогулянки. Прогулянка |
1225 - 1235 |
Повернення з прогулянки. Культурно-гігієнічні процедури |
1240 – 1300 |
Обід |
1300 - 1310 |
Культурно-гігієнічні процедури, підготовка до сну |
1310 - 1500 |
Сон (денний відпочинок) |
1500 – 1525 |
Підйом, культурно-гігієнічні процедури |
1525 – 1600 |
Ігри, групові та індивідуальні заняття |
1605 - 1615 |
Підготовка до полуденку. Полуденок |
1615 – 1700 |
Підготовка до
прогулянки. Прогулянка. Повернення дітей додому |
Одним з пріорітетних завдань нашого закладу освіти - це попри усі негаразди наповнювати серця вихованців любов’ю до своєї держави, її символів, краю, народу. Основними завданнями патріотичного виховання є створення таких умов, щоб кожна дитина змалку вбирала в себе культурну спадщину свого народу, пишалася історією.
Тому педагоги старшої групи «Ромашка» разом зі своїми вихованцями створили пізнавальний мультфільм- найкращій спосіб посіяти в серцях дітей зернятко любові до Батьківщини!
У нас приємні новини. І місце у VІ Всеукраїнському фестивалі-конкурсі дитячого, мистецького та молодіжного мистецтва "Планета мрій" у номінації "Мультимедійне мистецтво".
КАК ПРИЯТНО СМОТРЕТЬ НА НАШИХ ДЕТОК, ВОСПИТАТЕЛЕЙ, ПРАЗДНИКИ.
ВідповістиВидалитиСПАСИБО ВАМ ЗА ТАКУЮ СТРАНИЧКУ
Велика подяка вихователям за доброту, терпіння і за змогу переглядати новини через интернет.
ВідповістиВидалитиГрупа чудова, вихователі та помічник вихователя завжди всміхнені та привітливі, мій синочок із задоволенням ходить до садочка.
ВідповістиВидалитиШановні вихователі. Велика подяка за отримані позитивні емоції від дня відкритих дверей. Тепер зрозуміло чому моя дитина так поспішає до садочка. Дякую за ваше терпіння, увагу, майстерність.
ВідповістиВидалитиБольшое спасибо воспитателям Юлии Александровне и помощнику Валентине Ивановне за наших деток! Моя доченька с удовольствием ходит в садик. Очень понравился день открытых дверей и день театра!
ВідповістиВидалитиОгромное спасибо нашим любимым воспитателям и помощнику за наших деток! Спасибо за вашу доброту!Моя доченька с удовольствием ходит в садик ,здесь у нее много друзей!
ВідповістиВидалитиВ нашей групе самые лучшие воспитатели!!!!
ВідповістиВидалитиНаші дорогі вихователі: Юлія Олександрівна, Ірина Олексіївна та Валентина Іванівна
ВідповістиВидалитиЗ днем жіночим хочемо
Вас сьогодні привітати,
І ваша праця поспішаємо
Ми сьогодні прославити.
Ви знайте - Ми вас ніколи не забудемо.
І не забувайте -Ми вас дуже любимо!
Наші найкращі вихователі Юля Олександрівна та Валентина Іванівна..Дякуємо Вам за все..за терпіння та доброту,за любов та ласку до наших дітей..Ми Вас ніколи не забудемо!!
ВідповістиВидалити!Горбач
Велике спасибi,Вам за всi зусилля для наших дiток��
ВідповістиВидалитиДякуємо вихователям за цікаві та змістовні заняття! Дитина з завжди з захопленням розповідає, що робила у садочку.
ВідповістиВидалитиІ звичайно, дякуємо вихователям та помічнику вихователя за турботу про дітей!
Садочком ми дуже задоволені.. Тут все для дітей і задля дітей. Щодня переконуємось, що зробили правильний вибір. У нашому садочку вихователі – справжні професіонали, знавці своєї справи і просто чудові люди. Зустрічаючи дітей завжди з усмішкою, ви стали для них добрими феями, мудрими і справедливими порадниками. Завдяки Олені Володимирівні, у нашій групі «Ромашка» завжди панує атмосфера доброзичливості, складається враження, що кожного ранку там чекають саме на мою дитину. Нам дуже пощастило з садочком.
ВідповістиВидалитиДякую за веселі ігри, творчі аплікації, прекрасні малюнки, захоплюючі свята, які організовують наші вихователі. Син щасливий! Мама в захваті:) У нас просто ідеальний садочок!
ВідповістиВидалитиВисловлюю щиру подяку за самовіддану натхненну працю нашому вихователю Олені Володимирівні.
ВідповістиВидалитиНаші дітки в садочку не просто граються, а ще і вчаться. Навчання в ігровій формі відбувається настільки не нав’язливо, що діти й самі не помічають, як вчаться чогось нового. Дякую за те, що щоденно проводите також різні рухливі заняття: музичні, хореографічні, фізкультурні та рольові ігри.
Закликаю усіх батьків нашої групи «Ромашка» до всілякого сприяння колективу дитячого садочка задля наших улюблених діточок!
Дякуємо за чудовий новорічний ранок! Синочку дуже сподобалось свято!
ВідповістиВидалитиХочу висловити свою подяку вихователям Олені Володимирівні та Тетяні Іванівні, а також нянечці Ларисі Іванівні!!! Дитина відвідує садочок із задоволенням. Ви чудові педагоги. Садочок дуже гарний!
ВідповістиВидалити