Група "Ромашка"


             Вас вітає група «Ромашка»!                       



                             
Наш девіз: 





  Форми роботи з батьками



З ВАШИМИ ДІТКАМИ ПРАЦЮЮТЬ

Вихователь:

Коломієць Тетяна Олексіївна


Помічник вихователя

                                      Карташова Світлана Олександрівна


ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВА!      
                    (Відповідно конвенції ООН про права дитини)




Знаєм, що усі ми рівні,
Від народження в правах,
І людина – змалку вільна,
Наче в небі синім птах.

Знаєм, змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать,
І ніхто в усьому світі
Їх не сміє ображать

Треба дітям всього світу
Не сваритись, а дружить
І по правилах хороших.
По закону треба жить!




Шановні батьки, з 01 січня  2025 року набув

 чинності новий

Закон України " Про дошкільну освіту"


Звертаємо Вашу увагу!!!

 

Стаття 20. Права та обов’язки батьків

 5. Здобуття дитиною дошкільної освіти в

 закладі дошкільної освіти не звільняє батьків від обов’язку доглядати, виховувати, розвивати і навчати дитину.


Наша група працює з використанням  інноваційних технологій


МУЗИКА ДЗВОНІВ

v Допомагає стабілізувати психоемоційний стан дітей

v         Підвищує опір організму до негативних впливів зовнішнього середовища

v         Впливає на загальний стан здоров’я дітей

v         Знімає психологічну напругу

v         Сприяє розвитку чуттєвої сфери




                       

LEGO-технологія 

 чарівні цеглинки успіху


На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками

☝ Робота з LEGO-цеглинками вчить дітей творчо мислити, знаходити взаємозв’язки, будувати ланцюжки логічних суджень, планувати свої дії, висловлювати власну думку, сприяє корекції психічних процесів та подоланню розладів мовлення у дітей.

✌  Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.

 LEGO-технологія:

  • формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
  • розвиває творче мислення;
  • розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
  • формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;
  • розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;
  • розвиває дрібну моторику;
  • формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.


''Логічні блоки Дьєнеша’’-

це універсальний дидактичний матеріал!

У дошкільній дидактиці застосовуються різноманітні розвиваючі ігри. Найбільш ефективним посібником є Логічні блоки, розроблені угорським психологом і математиком Дьєнешем для ранньої логічної пропедевтики і передусім для підготовки мислення дітей до засвоєння математики. Золтан Дьєнеш - угорський теоретик і практик так званої "нової математики" ("new mathematics"). Суть цього підходу полягає в тому, що математичні знання діти отримують граючи.

Актуальність:

У Базовому компоненті дошкільної освіти реалізуються важливість модернізації навчального змісту, гуманізації принципів, їх цілей, всебічного розвитку особистості дитини. З боку модернізації дошкільної освіти, дітей треба навчити не тільки вимірювати, обчислювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі і просторі, а й навчати логічно мислити, розвивати творчі здібності та активізувати пізнавальні інтереси під час навчального  процесу.

Логічні блоки 3. Дьєнеша використовують для:

1)закріплення знань про сенсорні еталони (ранній і молодший дошкільний вік)

  • форма (круглі, квадратні, прямокутні,трикутні);
• колір (червоні, жовті, блакитні);
• розмір (великі, маленькі);

• товщина (товсті, тонкі);

2) формування елементарних понять із математики та інформатики (старший дошкільний вік):

- ознайомлення з геометричними фігурами, формою, кольором, розміром;

- ознайомлення із множиною;

- порівняння, аналіз, класифікація, узагальнення, серіація;

- кодування й декодування інформації;

- уведення в активний словник дітей висловів із сполучниками «і», «або», часткою «не».

Мета:

  •  розвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності:

-         самостійності;

-         самооцінки;

-         самоконтролю тощо;

  •  розвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно – ігровим середовищем;
  •  розвиток конструктивного мислення;
  •  розширення спектра пізнавальних дій;
  • виховання інтересу до логіко – математичної діяльності.

 Сучасний заклад дошкільної освіти – це місце, де дитина отримує досвід широкої емоційно-практичної активності та взаємодії з дорослими і однолітками в найбільш значущих для її розвитку сферах життя.

  Можливості організації та збагачення такого досвіду розширюються за умови створення в нашій групі  предметно-просторового розвиваючого середовища, в якому творчість і винахідництво стимулюються відповідним чином.










ГЕОБОРДИ

Геоборд (математичний планшет) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень.

  1 .Він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять. 

 2.Сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!).

 3. Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей.

 4. це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.

До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д



Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити!


Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни

Дитяча психіка – найвразливіша. Діти добре відчувають будь-які зміни в поведінці своїх батьків, навіть якщо ті вдають, що нічого не відбувається. Як правильно пояснити дитині те, що зараз війна, що тривожна сирена, вибухи та постріли – це знак йти до укриття, а головне – як заспокоїти? У жодному разі не приховуйте правди, будьте відвертими, не вигадуйте свої варіанти подій, а головне – запевніть їх у тому, що зробите все, аби їх захистити..

ЯК ДІТИ РЕАГУЮТЬ НА СТРЕС

 ТА СПРИЙМАЮТЬ КРИЗОВУ СИТУАЦІЮ

Діти 4-6 років часто відчувають безпорадність та безсилля, страх розлуки, у своїх іграх можуть відбивати аспекти ситуації, відмовлятися визнавати ситуацію та заглиблюватися в себе й не бажати спілкуватися з однолітками та дорослими. Вони потребують насамперед безпеки, тому батькам слід заспокоїти дитину, що і вона, і самі батьки в безпеці.






Як розповісти малечі про важливі речі?

Звісночерез мультики!

#ПРОТИМІННА_БЕЗПЕКА













Шановні батьки! 


Ми працюємо відповідно до програми


 "Впевнений старт" 

ОЗНАЙОМИТИСЬ!

Освітня програма "Впевнений старт" для дітей старшого дошкільного віку розроблена відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти як державного освітнього стандарту. Її мета - збагачення досвіду взаємодії дитини з соціальним та природним оточенням через організацію специфічно дитячих видів діяльності, які формують відповідні життєві компетентності та якості психологічної зрілості


Розклад організації освітнього процесу

СПШ № 11 СМР на 2025/2026  навчальний рік

Старша  група «Ромашка»

за освітньою програмою «Впевнений старт»

День

тижня

Заняття

 

Час проведення

занять

Понеділок

Мовленнєва діяльність: розвиток мовлення

09.00 - 09.25

Пізнавально-дослідницька діяльність: У світі природи

09.35 -10.00

Здоровязберігальна, рухова діяльність

10.10 - 10.30

Художньо-естетична  діяльність (малювання/ліплення/аплікація)

10.40 - 11.05

ІІ половина дня

Художньо-естетична діяльність: художня праця

15.25-15.50

Вівторок

Художньо-естетична  діяльність: музика

09.00 - 09.25

Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення + Художньо-естетична діяльність: конструювання

09.35 -10.15

Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей

10.25 - 10.50

Година психолога (ІІІ квартал)

10.50-11.15

ІІ половина дня

Підготовка руки до письма

15.25-15.50

Середа

Здоровязберігальна, рухова діяльність

09.00 - 09.30

Мовленнєва діяльність: грамота

9.40 -10.05

Художньо-естетична  діяльність: (малювання/ліплення/аплікація)

10.15 - 10.40

Художньо-естетична  діяльність: Художня література+ Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей

10.50 - 11.15

ІІ половина дня

Дитячий фільм-зал/Розваги: ф/т/т/м

15.25-15.50

Четвер

Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення

09.00 - 09.25

Художньо-естетична  діяльність: музика

9.35 -10.00

Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів

10.10 - 10.35

Особистісний розвиток (ігровий тренінг)

Година психолога (ІІІ квартал)

10.45 - 11.10

ІІ половина дня

Господарсько-побутова діяльність

15.25-15.50

П’ятниця

Художньо-естетична  діяльність: (малювання/

ліплення/аплікація/конструювання)+

Мовленнєва діяльність: спілкування

09.00 - 09.45

Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі  природи

10.15 -10.40

Здоровязберігальна, рухова діяльність на вулиці

10.55 - 11.25

ІІ половина дня

Музично-театральна діяльність

Справи разом з батьками

15.25-15.50

 

Розпорядок  дня

старшої  групи «Б» СПШ № 11 СМР

на 2025/2026 навчальний рік

 

730 – 815

Прийом дітей, ігри, індивідуальне спілкування

820 – 830

Ранкова гімнастика

830 – 840

Культурно-гігієнічні процедури, підготовка до сніданку

840 – 8 55

Сніданок

855 900

Ранкове коло. Підготовка до занять

900 – 1115

Колективні та індивідуальні заняття

1115 – 1225

Підготовка до прогулянки. Прогулянка

1225  - 1235

Повернення з прогулянки. Культурно-гігієнічні процедури

1240 – 1300

Обід

1300  - 1310

Культурно-гігієнічні процедури, підготовка до сну

1310 - 1500

Сон (денний відпочинок)

1500 – 1525

Підйом, культурно-гігієнічні процедури

1525 – 1600

Ігри, групові та індивідуальні заняття

1605 - 1615

Підготовка до полуденку. Полуденок

1615 1700

 Підготовка до прогулянки. Прогулянка. 

Повернення дітей додому

  






Одним з пріорітетних  завдань нашого закладу освіти - це попри усі негаразди наповнювати серця  вихованців любов’ю до своєї держави, її символів, краю, народу. Основними завданнями патріотичного виховання є створення таких умов, щоб кожна дитина змалку вбирала в себе культурну спадщину свого народу, пишалася історією. 

Тому педагоги старшої групи «Ромашка» разом зі своїми вихованцями  створили пізнавальний мультфільм- найкращій спосіб посіяти в серцях дітей зернятко любові до Батьківщини!


У нас приємні новини. І місце у  VІ Всеукраїнському фестивалі-конкурсі дитячого, мистецького та молодіжного мистецтва "Планета мрій" у номінації "Мультимедійне мистецтво". 


Дорожні знаки





💟 Як навчити дитину правильно харчуватись?🥗

🥕Здорові харчові звички формуються змалку, і батьки тут - головний приклад! 
🍎Головне правило: не змушуйте, а зацікавлюйте.

Режим - їжте разом, без перекусів на ходу.
✅ Приклад - дитина копіює вас, тому вибирайте корисне.
✅ Без примусу - не змушуйте, а пропонуйте з цікавістю.
✅ Гра з їжею - овочі у формі звірят, яскраві тарілки.
✅ Менше солодощів - краще фрукти, горіхи.
✅ Достатньо води - обмежуємо соки та газоване.
✅ Готуємо разом - так їжа стає улюбленою!


Правила безпеки для дітей на війні!!!









ДОБРІ ПОРАДИ ДБАЙЛИВИМ БАТЬКАМ👨‍👩‍👧‍👦 
✔️НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПОТРІБНО ЗАБОРОНЯТИ ЦЕ ДІТЯМ🫰

🔹Їсти самому. 
Так, нагодувати самим - найпростіше, але заборонивши самостійно донести ложку собі до рота, ми заважаємо малюкові дорослішати, відчувати себе великим, впевненим у своїх силах.

🔹Допомагати вам.
Часто чуємо «Не чіпай, розіб'єш!», «Постав, розіллєш!». А минає кілька років і скарги змінюються: «Він нічого не хоче робити!». А дитині ж дуже важливо відчувати свою значимість, розуміти, що вона потрібна. 

🔹Малювати. 
Часто мами не дають дітям олівці або фарби, щоб не забруднився, не розмалював стіни, не наївся фарб. Але цього всього можна уникнути, зробивши фарби в домашніх умовах. У малюванні дитина проявляє свої почуття і переживання, оскільки словами це зробити їй поки складно.

🔹Дуріти, бігати, стрибати, кричати, шуміти. 
У такий спосіб дитина висловлює свої емоції, розслабляється, вихлюпує енергію, яка накопичилася. Спробуйте разом із нею подуріти, і чудовий вечір вам забезпечено!

"ВИХОВАННЯ З ЛЮБОВ'Ю"💕



























                                                    




























16 коментарів:

  1. КАК ПРИЯТНО СМОТРЕТЬ НА НАШИХ ДЕТОК, ВОСПИТАТЕЛЕЙ, ПРАЗДНИКИ.
    СПАСИБО ВАМ ЗА ТАКУЮ СТРАНИЧКУ

    ВідповістиВидалити
  2. Велика подяка вихователям за доброту, терпіння і за змогу переглядати новини через интернет.

    ВідповістиВидалити
  3. Група чудова, вихователі та помічник вихователя завжди всміхнені та привітливі, мій синочок із задоволенням ходить до садочка.

    ВідповістиВидалити
  4. Шановні вихователі. Велика подяка за отримані позитивні емоції від дня відкритих дверей. Тепер зрозуміло чому моя дитина так поспішає до садочка. Дякую за ваше терпіння, увагу, майстерність.

    ВідповістиВидалити
  5. Большое спасибо воспитателям Юлии Александровне и помощнику Валентине Ивановне за наших деток! Моя доченька с удовольствием ходит в садик. Очень понравился день открытых дверей и день театра!

    ВідповістиВидалити
  6. Огромное спасибо нашим любимым воспитателям и помощнику за наших деток! Спасибо за вашу доброту!Моя доченька с удовольствием ходит в садик ,здесь у нее много друзей!

    ВідповістиВидалити
  7. В нашей групе самые лучшие воспитатели!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Наші дорогі вихователі: Юлія Олександрівна, Ірина Олексіївна та Валентина Іванівна
    З днем жіночим хочемо
    Вас сьогодні привітати,
    І ваша праця поспішаємо
    Ми сьогодні прославити.
    Ви знайте - Ми вас ніколи не забудемо.
    І не забувайте -Ми вас дуже любимо!

    ВідповістиВидалити
  9. Наші найкращі вихователі Юля Олександрівна та Валентина Іванівна..Дякуємо Вам за все..за терпіння та доброту,за любов та ласку до наших дітей..Ми Вас ніколи не забудемо!!
    !Горбач

    ВідповістиВидалити
  10. Велике спасибi,Вам за всi зусилля для наших дiток��

    ВідповістиВидалити
  11. Дякуємо вихователям за цікаві та змістовні заняття! Дитина з завжди з захопленням розповідає, що робила у садочку.
    І звичайно, дякуємо вихователям та помічнику вихователя за турботу про дітей!

    ВідповістиВидалити
  12. Садочком ми дуже задоволені.. Тут все для дітей і задля дітей. Щодня переконуємось, що зробили правильний вибір. У нашому садочку вихователі – справжні професіонали, знавці своєї справи і просто чудові люди. Зустрічаючи дітей завжди з усмішкою, ви стали для них добрими феями, мудрими і справедливими порадниками. Завдяки Олені Володимирівні, у нашій групі «Ромашка» завжди панує атмосфера доброзичливості, складається враження, що кожного ранку там чекають саме на мою дитину. Нам дуже пощастило з садочком.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую за веселі ігри, творчі аплікації, прекрасні малюнки, захоплюючі свята, які організовують наші вихователі. Син щасливий! Мама в захваті:) У нас просто ідеальний садочок!

    ВідповістиВидалити
  14. Висловлюю щиру подяку за самовіддану натхненну працю нашому вихователю Олені Володимирівні.
    Наші дітки в садочку не просто граються, а ще і вчаться. Навчання в ігровій формі відбувається настільки не нав’язливо, що діти й самі не помічають, як вчаться чогось нового. Дякую за те, що щоденно проводите також різні рухливі заняття: музичні, хореографічні, фізкультурні та рольові ігри.
    Закликаю усіх батьків нашої групи «Ромашка» до всілякого сприяння колективу дитячого садочка задля наших улюблених діточок!

    ВідповістиВидалити
  15. Дякуємо за чудовий новорічний ранок! Синочку дуже сподобалось свято!

    ВідповістиВидалити
  16. Виталия Коцарь7 червня 2021 р. о 21:07

    Хочу висловити свою подяку вихователям Олені Володимирівні та Тетяні Іванівні, а також нянечці Ларисі Іванівні!!! Дитина відвідує садочок із задоволенням. Ви чудові педагоги. Садочок дуже гарний!

    ВідповістиВидалити