Група "Ромашка"

             Вас вітає група «Ромашка»!                       



                             
Наш девіз: 





  Форми роботи з батьками



З ВАШИМИ ДІТКАМИ ПРАЦЮЮТЬ

Вихователі:


Мілаш Олена Володимирівна,

вихователь,  вища освіта, спеціаліст. За результатами  атестації  2020 року "спеціаліст другої категорії".

Працює за проблемою "Використання розвиваючих блоків Дьєнеша для формування логіко-математичних уявлень у дітей "


Сукач Анжела Михайлівна,

ВИХОВАТЕЛЬ,ВИЩА ОСВІТА, СПЕЦІАЛІСТ. ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АТЕСТАЦІЇ 2021 РОКУ "СПЕЦІАЛІСТ ДРУГОЇ КАТЕГОРІЇ".

ПРАЦЮЄ ЗА ПРОБЛЕМОЮ"ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР,  З МЕТОЮ РОЗВИТКУ СЕНСОРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ "



Помічник вихователя

                                            Атаянц Лариса Іванівна




ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВА!      
                    (Відповідно конвенції ООН про права дитини)




Знаєм, що усі ми рівні,
Від народження в правах,
І людина – змалку вільна,
Наче в небі синім птах.

Знаєм, змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать,
І ніхто в усьому світі
Їх не сміє ображать

Треба дітям всього світу
Не сваритись, а дружить
І по правилах хороших.
По закону треба жить!



Наша група працює з використанням  інноваційних технологій


МУЗИКА ДЗВОНІВ

v Допомагає стабілізувати психоемоційний стан дітей

v         Підвищує опір організму до негативних впливів зовнішнього середовища

v         Впливає на загальний стан здоров’я дітей

v         Знімає психологічну напругу

v         Сприяє розвитку чуттєвої сфери




                       

LEGO-технологія 

 чарівні цеглинки успіху


На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками

☝ Робота з LEGO-цеглинками вчить дітей творчо мислити, знаходити взаємозв’язки, будувати ланцюжки логічних суджень, планувати свої дії, висловлювати власну думку, сприяє корекції психічних процесів та подоланню розладів мовлення у дітей.

✌  Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.

 LEGO-технологія:

  • формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
  • розвиває творче мислення;
  • розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
  • формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;
  • розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;
  • розвиває дрібну моторику;
  • формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.


''Логічні блоки Дьєнеша’’-

це універсальний дидактичний матеріал!

У дошкільній дидактиці застосовуються різноманітні розвиваючі ігри. Найбільш ефективним посібником є Логічні блоки, розроблені угорським психологом і математиком Дьєнешем для ранньої логічної пропедевтики і передусім для підготовки мислення дітей до засвоєння математики. Золтан Дьєнеш - угорський теоретик і практик так званої "нової математики" ("new mathematics"). Суть цього підходу полягає в тому, що математичні знання діти отримують граючи.

Актуальність:

У Базовому компоненті дошкільної освіти реалізуються важливість модернізації навчального змісту, гуманізації принципів, їх цілей, всебічного розвитку особистості дитини. З боку модернізації дошкільної освіти, дітей треба навчити не тільки вимірювати, обчислювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі і просторі, а й навчати логічно мислити, розвивати творчі здібності та активізувати пізнавальні інтереси під час навчального  процесу.

Логічні блоки 3. Дьєнеша використовують для:

1)закріплення знань про сенсорні еталони (ранній і молодший дошкільний вік)

  • форма (круглі, квадратні, прямокутні,трикутні);
• колір (червоні, жовті, блакитні);
• розмір (великі, маленькі);

• товщина (товсті, тонкі);

2) формування елементарних понять із математики та інформатики (старший дошкільний вік):

- ознайомлення з геометричними фігурами, формою, кольором, розміром;

- ознайомлення із множиною;

- порівняння, аналіз, класифікація, узагальнення, серіація;

- кодування й декодування інформації;

- уведення в активний словник дітей висловів із сполучниками «і», «або», часткою «не».

Мета:

  •  розвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності:

-         самостійності;

-         самооцінки;

-         самоконтролю тощо;

  •  розвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно – ігровим середовищем;
  •  розвиток конструктивного мислення;
  •  розширення спектра пізнавальних дій;
  • виховання інтересу до логіко – математичної діяльності.

 Сучасний заклад дошкільної освіти – це місце, де дитина отримує досвід широкої емоційно-практичної активності та взаємодії з дорослими і однолітками в найбільш значущих для її розвитку сферах життя.

  Можливості організації та збагачення такого досвіду розширюються за умови створення в нашій групі  предметно-просторового розвиваючого середовища, в якому творчість і винахідництво стимулюються відповідним чином.










ГЕОБОРДИ

Геоборд (математичний планшет) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень.

  1 .Він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять. 

 2.Сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!).

 3. Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей.

 4. це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.

До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д



Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити!


Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни

Дитяча психіка – найвразливіша. Діти добре відчувають будь-які зміни в поведінці своїх батьків, навіть якщо ті вдають, що нічого не відбувається. Як правильно пояснити дитині те, що зараз війна, що тривожна сирена, вибухи та постріли – це знак йти до укриття, а головне – як заспокоїти? У жодному разі не приховуйте правди, будьте відвертими, не вигадуйте свої варіанти подій, а головне – запевніть їх у тому, що зробите все, аби їх захистити..

ЯК ДІТИ РЕАГУЮТЬ НА СТРЕС

 ТА СПРИЙМАЮТЬ КРИЗОВУ СИТУАЦІЮ

Діти 4-6 років часто відчувають безпорадність та безсилля, страх розлуки, у своїх іграх можуть відбивати аспекти ситуації, відмовлятися визнавати ситуацію та заглиблюватися в себе й не бажати спілкуватися з однолітками та дорослими. Вони потребують насамперед безпеки, тому батькам слід заспокоїти дитину, що і вона, і самі батьки в безпеці.






Як розповісти малечі про важливі речі?

Звісночерез мультики!

#ПРОТИМІННА_БЕЗПЕКА







Шановні батьки! 


Ми працюємо відповідно до програми


 "Впевнений старт" 








Одним з пріорітетних  завдань нашого закладу освіти - це попри усі негаразди наповнювати серця  вихованців любов’ю до своєї держави, її символів, краю, народу. Основними завданнями патріотичного виховання є створення таких умов, щоб кожна дитина змалку вбирала в себе культурну спадщину свого народу, пишалася історією. 

Тому педагоги старшої групи «Ромашка» разом зі своїми вихованцями  створили пізнавальний мультфільм- найкращій спосіб посіяти в серцях дітей зернятко любові до Батьківщини!


У нас приємні новини. І місце у  VІ Всеукраїнському фестивалі-конкурсі дитячого, мистецького та молодіжного мистецтва "Планета мрій" у номінації "Мультимедійне мистецтво". 



Відповідно до програми "Впевнений старт"

Тема "ПРОТИЛЕЖНОСТІ: МОРАЛЬ/ 

ПРО ЦІННЕ І ВАЖЛИВЕ "

Підтема тижня 
"Гарно-погано"
22.04-26.04
Тиждень психології

Тиждень знань з основ життєдіяльності



Планета Земля - наший спільний дім. Відео дає уявлення дітям про те, як вони можуть берегти нашу красиву планету

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Розгляньте ілюстрацію, запитайте у дитини: 


- Чим зайняті діти?
-Покажи хлопчика, який робить гарну справу
-Покажи хлопчика, який погано поводиться
-Підкажи Дмитрику, як виправитися


☝ Художньо-естетична діяльність

Розгляд ілюстрації

Ознайомлення із соціумом



Відповідно до програми "Впевнений старт"

Тема "ПРОТИЛЕЖНОСТІ: ЧАС"

Підтема тижня 
"Казка-гра"
15.04-19.04

☝Розвиток мовлення та
культура мовленнєвого спілкування


Запитання
- Чому кошеня сперечалося з мамою?
-Що робила кішка щодня?
-Як кошеня впало в річку?
-Що пообіцяло кошеня мамі?

Пальчикова гра "Домівка"


Анатолій Камінчукк

ЛАСТІВКА

— Ластівочко сизокрила,

Звідкіля ти прилетіла?

— Прилетіла я порану

Із-за моря-океану.

— Що ти діткам принесла?

— Сонця, ласки і тепла!


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Пісенька "Курочка Ряба"


Пісенька "Сонечко"


☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Фізкультхвилинка





☝ Художньо-продуктивна 
діяльність: аплікація



Малювання



☝Ознайомлення з природним довкіллям




☝Логіко-матемтичний розвиток




Підтема тижня 
"Дорослі та діти"
08.04-12.04

☝Розвиток мовлення та
культура мовленнєвого спілкування

Розглянь, що намалював художник фарбами.

-Покажи дорослу маму-лисичку. Знайди маленьких лисенят.
-Покажи, як спить лисенятко. Погладь його пальчиком.
_ Хто завітав у гості до лисенят? Мишка. Покажи, як вона розмовляє - пі-пі-пі.
-Відшукай світлячків у нірці.

☝Ознайомлення з природним довкіллям

☝Логіко-матемтичний розвиток


☝ Художньо-продуктивна 
діяльність: аплікація


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Підтема тижня:
"Швидко-повільно"
01.04-05.04

☝Ознайомлення з природним довкіллям

☝Розвиток мовлення та
культура мовленнєвого спілкування

Розгляньте з дитиною картину, яку намалювала художниця фарбами

- Покажи зайчика, його комбінезон і кашкетик

-         Покажи, як швидко рухаються колеса велосипеда зайчика.

-         Озвуч. Як сигналить велосипед. – бі-біп!

-         Покажи рукою , як швидко літає бджілка. Як дзижчить бджілка?Джж-джж!


☝ Здоров'я та фізичний розвиток



☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

☝Логіко-матемтичний розвиток

Підтема тижня:
"Зима-літо; осінь-весна"
25.03-29.03

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Розгляньте з дитиною картину, яку намалював художник

-Покажи равликів, їх хатки на дереві. Покажи пальчиком, як повзають равлики по дереву - вгору-вниз.
-Покажи суниці та квіти.
-Знайди на картині весну - покажи зелені листочки на дереві.

☝Логіко-матемтичний розвиток




☝Ознайомлення з природним довкіллям

☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Руханка "Черепаха Аха-аха"

Руханка "Я і ти"




Підтема тижня:
 «День-Ніч; Ранок-Вечір»
18.03-22.03

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Розгляньте з дитиною картину, яку намалював художник

Покажи маму і дитинку.

-Покажи, як мама колише дитину і заспівай пісеньку:
-А-а-а! Люлі-люлі-люлі!
-Знайди котика. Покажи, як він поклав лапки під голівку. Як мурчить котик?

Вірш-показка «У зайчика лапки» А. М’ястківський

У зайчика лапки, а у мене — ніжки.

Зайчики ними — стриб-стриб,

А я ними — туп-туп!

Зайчик ходить босий, а я — в черевичках.

Зайчики собі — стриб-стриб,

А я собі — туп-туп!

Зайчик біг по лісу,

Я пішла додому.

Зайчики собі — стриб-стриб,

А я собі — туп-туп!

☝Логіко-матемтичний розвиток












☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Пісня "Їде трактор по городу"

Пісня "Про кульбабку"


☝ Здоров'я та фізичний розвиток



Підтема тижня:
 «Спочатку - потім;
Перший -Останній»
11.03-15.03

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування


☝ Художньо-продуктивна 
діяльність: аплікація


☝ Здоров'я та фізичний розвиток


☝Ознайомлення з природним довкіллям



☝ Художньо-продуктивна 
діяльність: Музична


Сенсорно - пізнавальна діяльність

Тема "ПРОТИЛЕЖНОСТІ: РОСТІР"
Підтема тижня:
 «Всередині- ззовні»
26.02-01.03

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Розгляньте яку історію намалювала художниця фарбами.

-        Покажи маму пташку посередині гілки.

-        Покажи пальчиком усіх пташенят у гніздечку.

-        Відшукай того, хто літає навколо гілочки (бджілку).

-        Проведи пальчиком по гілочці до самого її краю, де сидить пташення.

☝ Художньо-продуктивна діяльність:
        ліплення
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
☝Ознайомлення з природним довкіллям

П'ЯТНИЦЯ  23.02
☝Ознайомлення з природним довкіллям



Весело співаймо!



Намалюємо черепашку Пашку



19.02-23
.02

Тиждень рідної мови




Розгляньте з дитиною картину, яку намалювала художниця фарбами

- Покажи маму-зайчиху, зайчика на портреті
-Відшукай за віконцем город і зелені овочі
- Покажи, як ти вдихаєш запах квітів

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
                                Казка "Ріпка"


- Хто посадив ріпку? Розкажіть як дідо це робив. Як він доглядав ріпку?
- Спочатку ріпка була маленькаяк...? А потім?
- Хто перший прийшов допомагати тягнути ріпку? Кого ще кликали?
- Хто допоміг найбільше?





☝ Здоров'я та фізичний розвиток


☝Ознайомлення з природним довкіллям


☝ Художньо-продуктивна діяльність:
          аплікація 


☝Логіко- математичний розвиток


Підтема тижня:
 «Близько- далеко»
05.02-09
.02


☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Руханка "Зима - красунечка"


☝Логіко- математичний розвиток


☝ Художньо-продуктивна діяльність:
ліплення


Підтема тижня:
 «Вгору- вниз»
29.01-0
2.02



☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Прочтиайте та обговоріть

Василь Сухомлинський

ЗАЙЧИК І МІСЯЦЬ 


Василь Сухомлинський, Зайчик і місяць, казкаХолодно взимку Зайчикові. Вибіг він на узлісся, а вже ніч настала. Мороз тріщить, сніг проти Місяця блищить, холодний вітрець з яру повіває.
Сів Зайчик під кущем, простяг лапки до Місяця, просить:
— Місяцю, любий, погрій мене своїми променями, бо довго ще Сонечка чекати.
Жалко стало Місяцеві Зайчика, він і говорить:
— Іди полем, полем, я тобі дорогу освітлю, прямуй до великого стогу соломи.
Попрямував Зайчик до стогу соломи, зарився в стіг, виглядає, усміхається до Місяця:
— Спасибі, любий Місяцю, тепер твої промені теплі-теплі.


- Про кого ця казка?

- Про що просив зайчик у місяця?

- Що порадив місяць зайчику?




СОНЕЧКО (вірш-показ) Г.Бойко

Біля сонечка, вгорі

Плавала хмаринка.
Проти сонечка, в дворі,
Бавилась Яринка.
Не журись, Яринко,
Не на вік хмаринка:
Хмарка розпливається
Сонечко ж — лишається!

☝ Художньо-продуктивна діяльність: малювання


Аплікація "Зима"


☝Логіко- математичний розвиток

"Сніжинка-чарівниця"


Підтема тижня
"Важкий - легкий" 
15.01-19.01

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Розгляньте картину Джейн Медей «Черешні»

Завдання

-        Обведи пальчиком чашечку, черешні в чашечці.

-        Покажи пташечку, метелика, бджілку.

-        Покажи, як літає метелик. Як дзижчить бджілка? Джж-джж…

-        Покажи долоньками повну чашку, а вказівним і великим пальчиком – одну кругленьку ягідку.

☝ Художньо-продуктивна діяльність

Малювання "Снігопад у лісі"


☝ Здоров'я та фізичний розвиток


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Підтема тижня:
 «Довгий-короткий»
08.01
-12.01


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вірш- показ
Довгі вушка зайчик має,
Дуже добре він стрибає.
Ну а хвостик коротенький-
Заміта сліди гарненько.

Вивчить з дитиною вірш


☝ Художньо-продуктивна діяльність


Логіко- математичний розвиток


☝ Здоров'я та фізичний розвиток



Дихальні вправи НУМО!

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична


Відповідно до програми "Впевнений старт"
Тема Протилежності: величина/розмір»
Підтема тижня:
 «Широкий-вузький»
25.12
-29.12

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вчимо вірш 
 Вірш «Привітаємось, зима»

Ну й бо ж снігу намело – (розводять руки навкруги)
Стало білим все село.
Біла стежка, біла річка, (показують стежку і річку хвилястими рухами рук)
Біла вишня і смерічка, 
Біла хата, білі коні, (руки над головою трикутником, показують дах хатинки)
Тільки носики червоні (торкаються носиків)

☝Логіко- математичний розвиток




☝ Здоров'я та фізичний розвиток

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Відповідно до програми "Впевнений старт"
Тема "Все різне навколо:форма"
Підтема тижня 04.12-08.12
"Казка-гра"
Всеукраїнський тиждень права



Мультик про права дитини
У всіх дітей є ПРАВА

☝Ознайомлення з природним довкіллям



☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Фізкультхвилинка "Танці зігріванці"


Дихальна гімнастика

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вчимо вірш за мнемотаблицею




Відповідно до програми "Впевнений старт"
Тема "Все різне навколо:форма"
Підтема тижня 27.11-01.12
"Веселий трикутник"


☝Логіко- математичний розвиток

Дидактична гра"Перетворення трикутників"


☝ Художньо-продуктивна діяльність:аплікація


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування


Руханка «Хвилька хлюпоче»


«Хвилька хлюпоче (діти роблять плавні рухи руками мов хвильки),

Ніжки лоскоче (схиляються вниз, торкаються ніжок)

Нашого Човника Звеселити хоче. 

Хлюпай, хлюпай хвилько! (промовляють «Хлюп-Хлюп-Хлюп»)

Малюки, Радіймо!» (всміхаються, повертаючись один до одного).







Підтема тижня 20.11-24.11
"Кругле та квадратне"
(м'ячик та кубик)


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Казка "Колобок"


Запитання для розмови
-Хто спік колобка?
-Де мандрував Колобок?
- Кого першого зустрів Колобок? А потім?
-Яку пісеньку співав Колобок? (пригадаємо-заспіваємо разом)
-Чи усіх перехитрив Колобок?

Вивчення вірша А.Камінчук  "Останній листочок"

Підтема тижня 13.11-17.11
 "Кубик на папері- квадрат
(квадратна форма)"


Вірш-руханка «Все, що кругле» Н. Мажиріна

Круглий м’яч так бойко скаче, 

(кругові жести руками)

Круглий наш пиріг гарячий, 

Кругле завжди колесо — 

І у парку, і в авто. 

Наш квадрат — фігура вправна, 

(діти малюють пальчиками в повітрі) 

Кубик він, картина гарна. 

Печиво смачне квадратне, 

Без даху — квадратна хата.

Тиждень безпеки дорожнього руху


Віршик для дітей "Світлофор"

Тиждень толерантності



☝Логіко- математичний розвиток
"Кубик на папері-квадрат"

Знайомимось з формами
 Вірш про квадрат

☝ Здоров'я та фізичний розвиток


Рухлива гра "Світлофор"

Масаж долоньок

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
                 Пісенька "Золоті листочки"

Музично-ритмічна вправа 
"Веселі долоньки"

☝ Художньо-продуктивна діяльність:малювання
     Осіннє дерево

Аплікація "Світлофор"


Підтема тижня 06.11-10.11

"Кульки кольорові"


☝Логіко- математичний розвиток


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вивчіть вірш

☝Ознайомлення з природним довкіллям

Дітям про місяць листопад


☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Руханка "Веселий гарбуз"


☝ Художньо-продуктивна діяльність:ліплення

Грибочки з природнього матеріалу



Відповідно до програми "Впевнений старт"
Тема "Колір"

Підтема тижня 23.10-27.10

"Казка - гра"

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вивчіть вірш за мнемотаблицею


Перегляньте з дитиною мультфільм
"Курчатко в клітиночку",обговоріть побачене


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична


Музично-дидактична гра 
"Кого зустрів Колобок?"


☝ Художньо-продуктивна діяльність:ліплення


☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Руханка



Підтема тижня 16.10-20.10
 "Чорне та біле"
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дітей

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Вчимося чисто говорити

Чорно, чорно уночі.Чорні очі у сичів. Чорні очі, чорні крила.

Чорна тінь усе накрила


Чорна нічка білий день
(імітаційна вправа)

Чорна нічка, білий день
Нам виспівують пісень
Ніч співає колисанку
Тихо-тихо аж до ранку
А як пройде білий день, 
Дзвінко він співа пісень!

Пізнавальне відео про чорний і білий колір


Правила безпеки для дітей на війні!!!



Психологічна хвилинка


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

               Розспівка для дітей - Дощик

Ритмічна вправа з горішками


☝ Здоров'я та фізичний розвиток


Гімнастика для очей

Підтема тижня 09.10-13.10
«Синя блакить»

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого
спілкування

Ілюстрація Ольги Кваш
-Покажи озерця з водичкою, кораблик та ворону. Покажи, як промовляє ворона : кар-кар-кар.
-Обведи пальчиком озерця. "Покатай" кораблик пальчиком по водичці - вперед-назад.
-У таці з водою запусти "кораблики" (шматочки вати), подмухай на них, щоб "кораблики" попливли

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
☝ Здоров'я та фізичний розвиток

☝ Художньо-продуктивна діяльність:малювання


Підтема тижня 02.10-06.10

«Червоний яскравий»

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого

 Казка «Щось тут не так» Ольга Табака

Якось білочка побачила, що до лісу прийшли люди збирати грибочки. 

— Ой, лишенько! — взялася за голову обома лапками білочка. — Як їх попередити, що є гриби, яких збирати не можна, бо вони дуже шкідливі? Ой, лишенько! Як же зарадити? — зажурилось звірятко і застрибало з гілки на гілку. 

Побачило це з високого неба сонечко. 

— Що трапилося, білочко? Чого ти так метушишся? — запитало воно. 

— Ой, біда! — каже білочка, — треба людей попередити, що мухоморів брати не можна! А як це зробити — не знаю! 

— Так, так, так! — задумалось сонечко. — Треба якось їх позначити. А як? — міркувало сонечко, підперши ясну голівоньку своїми теплими руками. — О! Придумало! — Зраділо сонце. — Червоний колір — найяскравіший, а ще він — колір уваги. Він і підкаже, що цих грибочків рухати не можна. 

І кинуло сонце на землю жменьку своїх червоних промінців, щоб шапочки мухоморів розмалювали. Побачили люди, що у деяких грибів шапочки зачервонілися — це їх насторожило. 

— Ого! — кажуть люди, — щось тут не так! Не будемо ці гриби брати! 

Зраділа білочка і заспокоїлось її маленьке серденько. 

— Спасибі тобі, сонечку, що від біди людей врятувало! — схиляючи голівку, мовило звірятко. 

— Це тобі спасибі, білочко, за твоє добре і турботливе серце! — всміхаючись, сказало сонце.


-Що побачила білочка одного дня у лісі?

-Чому білочка схвилювалася?

-Що придумало сонечко?

-Чому мухомори - особливі гриби?


☝ Художньо-продуктивна діяльність:

                                 Музична

☝ Здоров'я та фізичний розвиток


☝Логіко- математичний розвиток

Підтема тижня 18.09.-22.09.
"Жовтий, як сонечко"

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Чистомовка на "Ж"

У жукової дружини
Жовта брошка із жоржини,
А жукові сини й дочки
Мають жовті чобіточки

"Жовте листя" (О. Табака)
Жовте листя засвітилось
Десь поміж зеленим
Ніби сонечка краплинки
Доторкнулись клена.
☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Руханка "А ти лети у далекі світи"



Пальчикова гімнастика позитивно впливає на розвиток дрібної моторики, мислення і мовлення дошкільнят.Відомому педагогу і письменнику В. А Сухомлинському належить фраза:

«Розум дитини перебуває на кінчиках його пальців»



☝Логіко- математичний розвиток

Жовтий колір





☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична


Підтема тижня 25.09-29.09


«Зелений навкруги»


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого

 спілкування

Дощ іде

вірш-показка

Дощ іде, Стрибає жабка

До стіжка, Загубила

Парасольку З лопушка


Казка про Жабеня

Якось жабеня сиділо біля річки і дивилося, як у блакитній воді плаває жовте сонечко.

А потім прилетів вітер і став дмухати на воду: «Ду». І по річці й на сонечку пішли зморшки. Розсердився тут вітер і сильніше задмухав: «Ду, ду, ду!» Дуже сильно. Він, мабуть, хотів розгладити зморшки, але їх стало більше.

 І тут розсердилося жабеня. Воно узяло прутика і сказало вітру : «А я тебе вижену. Ти навіщо морщиш воду і миле сонечко?» І воно погнало вітер. І весь день скакало за вітром, і махнуло прутиком. Хтось думав: воно відганяє бджіл. Хтось думав: воно лякає птахів. Але воно нікого і нічого не лякало. Воно було маленьке. Просто стрибало і ганяло вітер. 

-         Про кого ця казка?

-         Де сиділо жабеня?

-         Як ви думаєте, який настрій був у жабеняти?

-         А чому потім жабеня розсердилося?

-         Що воно зробило?


☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Ранкова зарядка для дітей

Руханка «Дощик за вікном»


☝Художньо-продуктивна діяльність:
малювання/ліплення/аплікація


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Пісенька для малят "Яблучка"





























Руханка "Ми з України"




Гімнастика стоп для дітей


Разом адаптуємося до умов сьогодення 

 з порадами від психолога 

«Коли немає світла»




Здоров'язберігальна,рухова діяльність 



☝ Художньо-естетична діяльність
























 Кожна людина має свій домінуючий канал сприймання, за допомогою якого відбувається інтерпретація та обробка зовнішньої інформації. І знання того, який саме канал є провідним у дитини, допоможе нам дорослим зробити процес навчання ефективнішим.

  Отож, детальніше про них в інфографіці нижче





ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ 
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

            Харчування дітей у  закладі освіти здійснюється згідно з вимогами ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 20 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,  наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої МОН України та МОЗ України від 17.04.06  № 298/227, постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку".

Пропонуємо переглянути презентацію щодо змін в організації харчування у закладах освіти - переглянути


       У   закладі освіти організовано 3-х разове харчування дітей дошкільного підрозілу та учнів початкової школи.



Організація харчування дитини

  Організація харчування дітей у закладі освіти повинна поєднуватися з правильним харчуванням дитини в сім’ї (вдома). Батькам дітей потрібно прагнути до того, щоб харчування поза дитячим садочком доповнювало раціон, одержаний у закладі дошкільної освіти. У нашому закладі є в наявності меню для того, щоб батьки мали повну інформацію, які страви та продукти отримала їх дитина протягом дня у дитячому садку.

На вечерю в домашньому раціоні рекомендуються продукти, які дитина не отримала в дитячому садку. В нашому закладі дошкільної освіти ми проводимо з батьками здобувачів освіти бесіди, намагаємося переконати батьків у тому, щоб вранці, до відправлення своєї дитини в дитячий садок, її не годували, тому що це порушує режим харчування дошкільника, призводить до зниження його апетиту, в такому випадку дитина погано снідає в групі. Однак, якщо дитину доводиться приводити в заклад рано-то їй можна вдома дати чай або які-небудь фрукти. Не рекомендується, особливо зранку, годувати дитину солодощами, цукерками і.д. Такі рекомендації ми даємо всім батькам наших дітей.

Перед приходом в дитячий садочок батькам рекомендується наблизити режим харчування і склад раціону до умов дитячого колективу, привчити чадо до тих страв, які найчастіше дають в дитячому саду, особливо якщо вдома він їх не отримував.

Якщо дитина не вміє або не хоче їсти самостійно, перший час вихователі її годують. Якщо дитина відмовляється від їжі, ні в якому разі не можна годувати  насильно. Це ще більше посилить негативне ставлення до колективу, до садочку.





ВІТАМІНИ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ

 Вітаміни – це біологічно активні речовини, які є життєво важливими для нормального функціонування організму. Особливу роль вітаміни грають в зростанні і здоров’ї дітей. Крім цього, в організмі дитини вітаміни необхідні для регулювання процесів обміну речовин, кровотворення і підтримки імунітету. Якщо в дитячому організмі спостерігається дефіцит якогось вітаміну, то організм працює з перебоями. Спільно з білками, жирами і вуглеводами, вітаміни повинні бути включені в щоденний раціон кожної дитини.  Дуже важливо знати, що всі вітаміни поділяють на дві великі групи: жиророзчинні (вітаміни А, Д, Е) і водорозчинні (вітаміни групи В, С, фолієва кислота).

 Щоб забезпечити дитину необхідною кількістю вітамінів і мінеральних речовин не забувайте включати в меню дитячого харчування свіжі овочі, ягоди та фрукти не тільки влітку, а й по можливості цілий рік. Не слід забувати про такі продукти харчування, як зелень петрушки, кропу, щавель, кропиву. Раннім літом корисно готувати борщ зі щавлю, омлет з кропивою. Молоде зелене бадилля буряка та моркви можна використовувати для приготування супів, борщів. 

 Особливе значення має вміст у дитячому раціоні солей кальцію, фосфору та заліза. Ці мінеральні речовини містяться в молочних продуктах, м’ясі, рибі, яйцях, вівсяній крупі, овочах. Основними джерелами йоду є такі продукти: морська риба, морська капуста, яйця, зернові (крупи, особливо вівсяна), горох, молочнокислі продукти, горіхи(особливо кедрові).     

                                                    Приємного смаку!




Приводячи дитину в заклад дошкільної освіти, батьки зобов'язані знати, що:

1. Дитина має бути емоційно і фізично здоровою.
2. Не можна приносити дитині з собою в дитячий садок:
- дрібні і небезпечні предмети (ґудзики, кнопки, шпильки, голки, монети, дрібні прикраси);
- сірники, запальнички;
- лазерні іграшки;
- лікарські препарати (таблетки, мікстури, мазі тощо);
- шнурки, джгути тощо,
- цінні речі: ювелірні прикраси, мобільні телефони, планшети і т. п.
3. Батьки повинні знати, що знаходиться в кишенях у дитини.
4. Не можна залишати в дитячому шафці лікарські препарати і вітаміни.
5. Не можна приносити продукти харчування (молочні, соки, торти і тістечка, екзотичні фрукти, чіпси тощо).
6. Не можна приносити з собою небезпечні іграшки: дротики, пістолети, рушниці, кинджали, лук зі стрілами, іграшки сумнівного виробника, скляні іграшки і т. д.
7. Не можна приносити гострі та крихкі предмети (ножиці, ножі, шпильки, цвяхи, дріт, дзеркала, скляні флакони).
8. Не можна дітям надягати прикраси (великі сережки, довгі ланцюжки, кільця).
9. Забороняється носіння в дитячому саду взуття без задників (шльопанці травмонебезпечні).
10. Одяг та взуття має відповідати розміру і зросту дитини.
11. Не рекомендується приносити в ДНЗ травмонебезпечні іграшки: самокати, велосипеди.
Будь ласка, пам'ятайте, що іграшка Вашої дитини може зіпсуватися, загубитися, або її може взяти додому інша дитина (діти люблять змінюватися ними), тому не потрібно приносити предмети, за збереження і цілісність яких Ви будете переживати.
Самокат і велосипед можуть стати причиною травми не тільки господаря «техніки», але й інших дітей, у випадку поломки або не дотримання правил поводження з самокатом або велосипедом.
Установа дошкільної освіти не несе відповідальності за збереження дорогих іграшок, цінних речей (золоті прикраси, мобільні телефон
и)

осенние листья, желтый лист, опавший лист - cкачать бесплатно рендер Листья  на Artage.io

Блог вчителя початкових класів Патланової Лариси Василівни: Інформація для  батьків

осенние листья, желтый лист, опавший лист - cкачать бесплатно рендер Листья  на Artage.io


Досвід роботи вихователів ДНЗ - Сайт dnzromashkakoviagi!













16 коментарів:

  1. КАК ПРИЯТНО СМОТРЕТЬ НА НАШИХ ДЕТОК, ВОСПИТАТЕЛЕЙ, ПРАЗДНИКИ.
    СПАСИБО ВАМ ЗА ТАКУЮ СТРАНИЧКУ

    ВідповістиВидалити
  2. Велика подяка вихователям за доброту, терпіння і за змогу переглядати новини через интернет.

    ВідповістиВидалити
  3. Група чудова, вихователі та помічник вихователя завжди всміхнені та привітливі, мій синочок із задоволенням ходить до садочка.

    ВідповістиВидалити
  4. Шановні вихователі. Велика подяка за отримані позитивні емоції від дня відкритих дверей. Тепер зрозуміло чому моя дитина так поспішає до садочка. Дякую за ваше терпіння, увагу, майстерність.

    ВідповістиВидалити
  5. Большое спасибо воспитателям Юлии Александровне и помощнику Валентине Ивановне за наших деток! Моя доченька с удовольствием ходит в садик. Очень понравился день открытых дверей и день театра!

    ВідповістиВидалити
  6. Огромное спасибо нашим любимым воспитателям и помощнику за наших деток! Спасибо за вашу доброту!Моя доченька с удовольствием ходит в садик ,здесь у нее много друзей!

    ВідповістиВидалити
  7. В нашей групе самые лучшие воспитатели!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Наші дорогі вихователі: Юлія Олександрівна, Ірина Олексіївна та Валентина Іванівна
    З днем жіночим хочемо
    Вас сьогодні привітати,
    І ваша праця поспішаємо
    Ми сьогодні прославити.
    Ви знайте - Ми вас ніколи не забудемо.
    І не забувайте -Ми вас дуже любимо!

    ВідповістиВидалити
  9. Наші найкращі вихователі Юля Олександрівна та Валентина Іванівна..Дякуємо Вам за все..за терпіння та доброту,за любов та ласку до наших дітей..Ми Вас ніколи не забудемо!!
    !Горбач

    ВідповістиВидалити
  10. Велике спасибi,Вам за всi зусилля для наших дiток��

    ВідповістиВидалити
  11. Дякуємо вихователям за цікаві та змістовні заняття! Дитина з завжди з захопленням розповідає, що робила у садочку.
    І звичайно, дякуємо вихователям та помічнику вихователя за турботу про дітей!

    ВідповістиВидалити
  12. Садочком ми дуже задоволені.. Тут все для дітей і задля дітей. Щодня переконуємось, що зробили правильний вибір. У нашому садочку вихователі – справжні професіонали, знавці своєї справи і просто чудові люди. Зустрічаючи дітей завжди з усмішкою, ви стали для них добрими феями, мудрими і справедливими порадниками. Завдяки Олені Володимирівні, у нашій групі «Ромашка» завжди панує атмосфера доброзичливості, складається враження, що кожного ранку там чекають саме на мою дитину. Нам дуже пощастило з садочком.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую за веселі ігри, творчі аплікації, прекрасні малюнки, захоплюючі свята, які організовують наші вихователі. Син щасливий! Мама в захваті:) У нас просто ідеальний садочок!

    ВідповістиВидалити
  14. Висловлюю щиру подяку за самовіддану натхненну працю нашому вихователю Олені Володимирівні.
    Наші дітки в садочку не просто граються, а ще і вчаться. Навчання в ігровій формі відбувається настільки не нав’язливо, що діти й самі не помічають, як вчаться чогось нового. Дякую за те, що щоденно проводите також різні рухливі заняття: музичні, хореографічні, фізкультурні та рольові ігри.
    Закликаю усіх батьків нашої групи «Ромашка» до всілякого сприяння колективу дитячого садочка задля наших улюблених діточок!

    ВідповістиВидалити
  15. Дякуємо за чудовий новорічний ранок! Синочку дуже сподобалось свято!

    ВідповістиВидалити
  16. Виталия Коцарь7 червня 2021 р. о 21:07

    Хочу висловити свою подяку вихователям Олені Володимирівні та Тетяні Іванівні, а також нянечці Ларисі Іванівні!!! Дитина відвідує садочок із задоволенням. Ви чудові педагоги. Садочок дуже гарний!

    ВідповістиВидалити