Група "Казочка"



Шановні батьки! 
Ми раді вітати вас на сторінці 
ГРУПИ "КАЗОЧКА"

               
Безліч зовсім різних мов вихователь знає,

Бо до кожного з дітей він підхід свій має.

Знов олівчика кладе до маленьких ручок:

Додавать і віднімать вчить малих чомучок.



Про усі земні дива дітлахам розкаже,

Де єнотики живуть, кожному покаже.

Наче мама, пригорне й обійме ніжненько, -

Буде птахам-малюкам, мов в гнізді, тепленько.



У любові цілий день в нього діти-квіти.

Будуть гратися, співать, і життю радіти.

Тож цю працю клопітку поважати треба:

Вихователь для дітей нахиляє небо! 


         Наша родина:   
Крамаренко Надія                      Закорко Марина 
      Михайлівна                                       Олександрівна 
  
Помічник вихователя 

Шмат 
Оксана Дмитрівна  


Наша казкова група працює за програмою

 " Впевнений старт"
ОЗНАЙОМИТИСЬ!

Освітня програма Впевнений старт для дітей середнього дошкільного віку включає в себе: вікову групу 4 - 5-ий рік життя. Провідний принцип - діяльнісний підхід. Результат - творчий рівень сюжетно-рольової гри.Має великі переваги для вихователя - зручність, економія часу, основа для творчості, результат.






Рекомендації ДСНС









Корисне посилання  як підготувати дітей до можливих надзвичайних ситуацій 
натиснути тут ... Супер герої беспеки



  • Книгарня Yakaboo надала безплатний доступ до книжок в мобільному додатку. Переходьте за посиланням: Дізнатись більше
  • Telegram-канал з аудіоказками українською для тих, хто у бомбосховищах: Дізнатись більше
  • Telegram-канал "Павлуша і Ява" завантажує дитячі аудіоказки: Дізнатись більше
  •  Видавництво книжок "Ранок" вирішило безплатно викладати дитячі книги в електронному форматі. Для того, аби завантажити, перейдіть за посиланням:  Дізнатись більше
  • MEGOGO відкрили безплатний доступ до мультиків, фільмів та аудіоказок. Посилання:Дізнатись більше







В нашій групі використовують  інноваційні технології:

Л.Шелестова 

"РОЗВИВАЛЬНЕ   ЧИТАННЯ "




  • Навчання читання по складах.Відомо, що склад — найменша фо­нетично закінчена одиниця мовлення. Проте дітям зазвичай буває важко утворити склахи з вивчених літер. Тому доцільно навчати малюка нази­вати одразу склад, а не окремі літери, які він містить. Такий підхід допо­магає автоматично усунути проблеми переходу від літери до складу.
  • Проведення занять в ігровій формі.Оскільки гра — природна потреба дошкільнят, основна діяльність, яка викликає в них незмін­ний інтерес і захоплення, під час занять із малюками пропонуємо різ­номанітні ігри: «Разом із улюбленою лялькою пошукай літеру А, що заховалася в кімнаті», «Зафарбуй у зелений колір листочки, на яких є склади; літерою Е. Виріж їх і наклей на намальоване дерево» тощо.
  • Використання різноманітних видів діяпьності.Дітям дошкільного віку властивий інтерес до різноманітних видів діяльності, але при цьо­му вони не здатні довго зосереджуватися на одному з них. Тому автором розроблено систему завдань для вивчення кожної літери, що передбачає використання різних доступних дітям цього віку видів діяльності: малю­вання, вирізання, співи, танці, конструювання, виготовлення аплікацій, знаходження предметів у приміщенні, пересування у просторі, рольове перевтілення. Виконання таких ігрових завдань забезпечує роботу різних аналізаторів (зору, слуху, дотику) у поєднанні з руховими діями.
  1. Застосування диференційованого підходу.При навчанні дітей потрібно враховувати психологічні особливості типологічних груп ді­тей (за ознаками типу нервової діяльності, темпераменту) та їхні ін­дивідуальні особливості, фізичний і психічний стан, уподобання, ін­тереси, бажання. Доцільним є варіювання кількості завдань, місця та темпу їх виконання залежно від індивідуальних особливостей дитини.
  1. Відповідність змісту завдань пізнавальним запитам дітей.Зміст завдань добирався автором відповідно до чотирьох сфер жит­тєдіяльності дитини, передбачених Базовим компонентом дошкільноїосвіти в Україні: «Природа», «Культура», «Люди», «Я Сам», що роз­ширює уявлення дітей про навколишній світ.
  1. Використання спеціальної техніки навчання читання.Вивчення кожної літери здійснюється за усталеним алгоритмом:
  • ознайомлення з літерою, знаходження її серед відомих;
  • ознайомлення зі складами, що утворюються за допомогою цієї літери;
  • знаходження складу з новою літерою серед інших складів;
  • знаходження складу з новою літерою в словах;
  • конструювання слів із нових складів та читання слів.

Методика НІКІТІНИХ 



Гра складається з 16-ти кубиків однакового розміру. Грані кожного кубика пофарбовані по-різному. Це дозволяє створювати з них одно-, дво-, три- і чотирьохкольорові "плоскі" візерунки у величезній кількості.
Всього є 6 варіантів "забарвлення"

Нікітін пропонує у своїй грі 3 основних види занять:
спочатку навчитися за схемами-завданням складати точно такий же візерунок з кубиків. Перші візерунки можуть бути для дитини легкими. Наприклад, прості одноколірні доріжки або квадрати з кубиків


Потім, піднімаючись, як по драбинці, від візерунка до візерунку, він підходить і до таких, які змусять його докласти всіх зусиль, включити повністю все розумові і вольові здібності "на повну потужність". 



У грі "Склади візерунок" добре розвивається здатність дітей до аналізу і синтезу - важливим розумових операцій, використовуваних майже у всякій інтелектуальної діяльності, і здатність до комбінування.

Вчимо вірші  за допомогою мнемотехніки

Мнемотехніка — це система різних прийомів, які полегшують запам’ятовування і збільшують обсяг пам’яті шляхом утворення додаткових зорових асоціацій, дозволяє організувати навчальний процес у вигляді гри.

 Мнемотаблиці



Коректурні таблиці Наталі  Гавриш


ТАНГРАМ 

Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Складання за схемами сприяє розвитку посидючості, уваги, уяви, логічного мислення, допомагає створювати ціле з частин і передбачати при цьому результат своєї діяльності. Всі ці навички необхідні дитині під час навчання в школі, та й у дорослому житті.







ГЕОБОРДИ


Геоборд (математичний планшет) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень.

  1 .Він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять. 

 2.Сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!).

 3. Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей.

 4. це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.

До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д.






Використовуємо митодику ТРВЗ метод ММЧ


Метод - Моделювання Маленькі чоловічки - це метод, що дозволяє наочно побачити і відчути природні явища, характер взаємодії предметів і їх елементів. 

Це  метод який допомагає формуванню діалектичних уявлень про різні об'єкти і процеси живої і неживої природи, розвиває мислення дитини, стимулює його допитливість. В іграх і вправах з МЧ розвиваються уява і фантазія, отже, створюється грунт для формування ініціативної , допитливої ​​творчої особистості.

Є безліч варіацій використання ММЧ: картки з намальованими маленькими чоловічками, кубики, МЧ з пластика і картону, нарешті, «живі» чоловічки, в ролі яких виступають діти.

Сутність ММЧ полягає в уявленні про те, що всі предмети і речовини складаються з безлічі МЧ. Залежно від стану речовини МЧ поводяться по-різному.

Методика 6 цеглинок 


«ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO® DUPLO®, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.


Платформа розвитку дошкільнят 

НУМО


Перейдіть за посиланням (дитячий садок онлайн)


Освітня діяльність дітей молодшої  групи
 під час воєнного стану








З 08.04 - 12.04
Тема" Протилежності: Час"
Підтема: Дорослі та діти

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Гусеня (чистомовка)

Гусак сьогодні у книгарні
Книжки купив для сина гарні.
Тепер  маленьке гусеня
Читає з татусем щодня.

Чистомовку поромовляй  та пазли викладай

Натиснути сюди:
 http://jigsawplanet.com/?rc=play&pid=003d357ff657

Заучування вірша Петра Король "Я і мій велосипед"

На педалі натискаю,
Вітерець наздоганяю,
Їду стежкою з гори,
А назустріч - явори.
І мчимося ми вперед -
Я і мій велосипед.


Свійські тварини: мами, тата, малюки


Дикі тварини. Тварини та їх дитинчата


Логіко-математичний розвиток

Поняття: Дорослі - діти; Висота предметів


Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка  "Marshmallow Dance"


Ознайомлення із соціумом + ознайомлення
 з природним довкіллям
Таємниці неба

Художньо - продуктивна діяльність: музична

Гра у "Вимикання світла"






З 01.04 - 05.04
Тема" Протилежності: Час"
Підтема: Швидко - повільно


Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Звукові римівки промовляємо - звук к чітко вимовляємо



Розповідаємо - слухаємо - граємо


Скоромовка

Живе спокійно, не спішить,

 Вона ніколи не біжить,
Під панцирем без страху
Гуляє черепаха.

Скоромовку промовляй  та пазли викладай

Натиснути сюди:
 https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=035725feca50


Дидактична гра "Швидкий - повільний"

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/wy-2lOb8RvM?si=FSQ8z7zJp1lxYDFz


Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з поняттями: 

Швидко - повільно



Часові відношення: швидко, повільно



Ознайомлення із соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

Птахи - наші друзі


Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Розминка"



Руханка "Плескай в долоні"

Натиснути сюди:


Художньо - продуктивна діяльність: музична

Пісня "Сонечко"

Натиснути сюди:
 https://youtube.com/watch?v=9--GQ7gcQv4&feature=shared


Пісня " Де живуть любов і ласка"

Натиснути сюди:
 https://youtube.com/watch?v=9dF5SBhkIQI&feature=shared


Художньо - продуктивна діяльність: аплікація

Автобус

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/aq3GNnJ4bA8?si=QSHdT1gyQ716Fx_x







З 25.03 - 29.03
Тема" Протилежності: Час"
Підтема: Зима - літо; осінь - весна


Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Звукові римівки промовляємо - звук ш чітко вимовляємо



Розповідаємо - слухаємо - граємо




"Пори року: Зима - весна; осінь - літо"

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/zZwDL5Xj4A8


"Відгадай звуки весни!"

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/bnbJDmSbw4I?feature=shared


Логіко-математичний розвиток

 

Кількісна і порядкова лічба. Орієнтування у просторі  


Пори року: Зима - весна; осінь - літо 

(добери до малюнка відповідну позначку: осінь, літо, зима)


Ознайомлення із соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

"Кому потрібне сонечко?"

Натиснути сюди:



Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка - Черепаха аха аха...


Руханка - Гусі потягусі




Художньо - продуктивна діяльність: малювання

"Пташенята у гнізді"

Художньо - продуктивна діяльність: ліплення

"Равлик"



Художньо - продуктивна діяльність: музична

"Веснянка"


"Весняний хоровод"






З 18.03 - 22.03
Тема" Протилежності: Час"
Підтема: День - ніч; ранок - вечір

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Звукові римівки промовляємо - звук л чітко вимовляємо

Розгляд сюжетної картини "Ранок починається"

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/OXRdtzwyk5o?si=zSPi39tDpvdy5yk-


Розповідаємо - слухаємо - граємо



Заучування вірша Марії Чумарної "Коли сонечко спить"

Коли сонечко спить,
- Хто по небу гуляє?
Хто весь світ звеселяє,
- Коли сонечко спить?
Коли нічка кругом
- Що горить за вікном?
Ах, то ж місяць срібненький,
- Сонця брат молоденький!

 

Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з поняттями: День - ніч; ранок - вечір




Дидактична гра "Частини доби"




Ознайомлення із соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

Рослини навесні



Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Веселі курчата"



Руханка " А вже весна прийшла"


Художньо - продуктивна діяльність: музична

Clap clap sound - percusión corporal"



Художньо - продуктивна діяльність: малювання

Весняні квіти









З 11.03 - 15.03
Тема" Протилежності: Час"
Підтема: Спочатку - потім; Перший - останній



Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Звукові римівки промовляємо - звук с чітко вимовляємо

Сприймання художнього  твору: Кость Лавро "Ілюстрація"

Розгляньте " Ілюстрацію" , послухайте казку та дайте відповіді на питання.








Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з поняттями: Спочатку - потім; перший - останній




Вправа " Що спочатку, що потім?"





Ознайомлення із соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

"Хто як весну зустрічає?"

Натиснути сюди: 
https://youtu.be/rSoizEmI35E?feature=shared


Художньо - продуктивна діяльність: ліплення

"Парасолька" 



Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Автобус"



Руханка "Скік та скок"



Художньо - продуктивна діяльність: музична

"До нас прийшла весна нас!"

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/2TPq5Ap-mqo?feature=shared





З 04.03 - 08.03
Тема" Протилежності: Простір"
Підтема: Казка-гра


Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Звукові римівки промовляємо - звук в чітко вимовляємо




Італійська казка "Лінива Бручоліна"



Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з поняттями: Посередині - в центрі - скраю


Ознайомлення із соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

Весна іде - тепло несе

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/ED11i-4H1CI?feature=shared


Художньо - продуктивна діяльність: музична

Пограємо з кубиками




Пісня про весну для малят




Художньо - продуктивна діяльність: малювання

Чарівна квітка



Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Обіймай"









З 19.02 - 23.02
Тема" Протилежності: Простір"
Підтема: Всередині - ззовні

     

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Звукові римівки промовляємо - звук ж чітко вимовляємо




Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з поняттями: Всередині - ззовні



Художньо - продуктивна діяльність: музична

Пісня "Черепаха Аха - Аха"







З 12.02 - 16.02
Тема" Протилежності: Простір"
Підтема: Ліворуч - праворуч

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Звукові римівки промовляємо - звук р чітко вимовляємо

- Що робила Маринка на городі?
- Якою рукою  дівчинка рвала бур*ян?
- А що робила ліва рука?
- Що запитала права рука у лівої?
- Що зробила ліва рука?


Вправа "Що де знаходиться?"

Натиснути сюди: 
https://youtu.be/1O9Pt_LedTM?feature=shared


Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з поняттями: Ліворуч, праворуч, посередині



Художньо - продуктивна діяльність: музична

Колеса автобуса крутяться...



Художньо - продуктивна діяльність: малювання

Рибка в річці









З 05.02 - 09.02
Тема" Протилежності: Простір"
Підтема: Близько - далеко


Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 


Робота за сюжетною картиною " Взимку на прогулянці"
Розгляньте картину та дайте відповіді на запитання:


- Що відбувається на картині?
- Назвіть дітей, придумайте їм імена.
- Що внизу, під ногами у дітей?
- Що вверху, над головою тата?
- Хто стоїть близько біля тата?
- Хто з дітей стоїть подалі?
- Хто стоїть ближче до мами, яка виглядає з вікна?
- Хто - подалі?
- Що  на картині знаходиться далеко від тата й дітей?
- Що - близько від лавки?
- Як ви гуляєте взимку?
 

Логіко-математичний розвиток


Дидактична гра "Близько - далеко"


Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Руки вгору"


Художньо-продуктивна діяльність: малювання

Дорога для машин







З 29.01 - 02.02
Тема" Протилежності: Простір"
Підтема: Вгору - вниз

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 


В.Сухомлинський " Зайчик і місяць"



- Про кого ця казка?
- Про що просив зайчик у місяця?
- Що порадив місяць зайчику?


Чистомовки промовляємо - звуки правильно вимовляємо!




Логіко-математичний розвиток

Орієнтування в просторі: вгорі, внизу.
Поняття "один", "багато".


Гра "Що знаходиться вгорі, що внизу?"





Здоров*я та фізичний розвиток

Ранкова зарядка Вверх Вниз


Руханка  з тваринками


Художньо-продуктивна діяльність: малювання

По слідам сірого вовчиська







З 15.01 - 19.01
Тема" Протилежності: величина/розмір"
Підтема: Важкий - легкий

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Текст для хорового промовляння

Сипле, сипле, сипле сніг...
Мов метелики сріблисті, 
Ті сніжинки, білі, чисті,
Тихо стеляться до ніг...
Сипле, сипле, сипле сніг...

Читання оповідання  В. Сухомлинського " Де береться краплинка?

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/BXLzQ7aq66M?si=stLhN60JqdrwZzZZ


Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з поняттями важкий - легкий









Художньо-продуктивна діяльність: малювання

Зимове дерево

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/nOyk1Gzu8s0?si=kIjZZT8W2AMveOrj



 
З 08.01 - 12.01
Тема" Протилежності: величина/розмір"
Підтема: Довгий - короткий

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування


Зимові чистомовки промовляємо - звуки правильно вимовляємо!

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/48vasBwawsY?feature=shared


Подорож потягом

Натиснути сюди :
https://youtu.be/BATI2vftMkA


Текст для хорового промовляння

Втік від котика клубок,
Прикотився в дитсадок.
Розмотаємо клубок - 
Довга стрічка у діток.


Логіко-математичний розвиток

Поняття довгий - короткий


Нейроігри зі сніжинками


Художньо-продуктивна діяльність: малювання

Прикрасимо рукавичку

Натиснути сюди: 
https://youtu.be/ZZLPellR-rY


Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка для дітей 
" Я і Ти" 






З 25.12 - 29.12
Тема" Протилежності: величина/розмір"
Підтема: Широкий-вузький


Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування


"Зимовий ліс"

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/hWKC-bKiovY?feature=shared


Дидактична гра "Де?"   

Натиснути сюди:
 https://youtu.be/oIFCEvSd44s?feature=shared


Вивчаємо вірш за  мнемотаблицею




Логіко-математичний розвиток

Поняття широкий-вузький



Підбери двері для будиночка



Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка Пес Патрон



Художньо-продуктивна діяльність: музична

Новорічний дзвіночок

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/xmvIrQsnpxA?feature=shared


Дін Дін Дон - весела дитяча колядка

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/x6bsKB2uQ5o?feature=shared





З 18.12 - 22.12
Тема" Протилежності: величина/розмір"
Підтема: Високий-низький

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Зимонька зима


Скоромовку промовляємо - звуки правильно вимовляємо!

Мишка раз прийшла до кішки,
Уклонилась кішці в ніжки.
Кішці - смішки, мишці - нітрішки. 


Логіко-математичний розвиток

Цікаві ігри для дітей

"Високий-низький"








Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Арам зам зам"







З 11.12 - 15.12
Тема" Протилежності: величина/розмір"
Підтема: Великий-малий

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування


Казка про трьох ведмедів

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/PT9MVVuBQP0

- Як звати ведмедів?
- Які вони за розміром?
- Як  говорили ведмеді?



Вірш-показка "Мишки у бабусі"

Крихи-крисі-крихотусі -
Унадилися до бабусі.
Полюбляють сірі мишки -
Сир, сухарики, горішки.


Логіко-математичний розвиток


Дидактична гра "Великий - малий"



Знайди великий будинок!
Знайди маленький будинок!
Скільки будинків?


Знайди великого песика!
Знайди маленького песика!
Скільки собачок?


Знайди ведмедикам  їх  м*ячик!





Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Зимонька - зима"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/NAnhXtVznRo?feature=shared


Художньо-продуктивна діяльність: малювання

"Снігопад у лісі"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/OWnOeFhO68Y?si=WMo0wATfmyHe68W0


Художньо-продуктивна діяльність: музична

"Ялиночка-ялинка"

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/fT0OoxYuxkg?feature=shared









З 04.12 - 08.12
Тема "Все різне навколо: форма"
Підтема: Казка-гра

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Гра-театралізація за казкою Ніни Куфко "Дім-домок"

Натисніть  сюди:
 https://youtu.be/TLj9NZbWIfU



Усі звірі при ділі

Що роблять звірі у будиночках?




Всеукраїнський  тиждень права

У всіх дітей є права

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/ez51o35YiiI








З 27.11 - 01.12
Тема "Все різне навколо: форма"
Підтема: Веселий трикутник

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

"Що ми знаємо про овочі?"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/E8zdR8de0tQ


Гра з горішком від білочки



Логіко-математичний розвиток


Знайомимося із трикутником

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/xgpHs5pmgcw


Гра "Знайди предмети схожі на трикутник"



Здоров*я та фізичний розвиток

Я веселий мандрівник!

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/X2y4u8PPXfU




З 20.11 - 24.11
Тема "Все різне навколо: форма"
Підтема: Кругле та квадратне

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування


Вірш промовляємо, що кругле, квадратне - називаємо




З Грайликом зустрічаємося, про їжу, продукти розмовляємо!


Логіко-математичний розвиток


"Один-багато. Круг-квадрат"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/T6M9zOpWDYE



Гра "Знайди предмети круглої форми"




Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка-танок "Осінні човники"

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/gMuapnmJZHU


Художньо-продуктивна діяльність: малювання

Малюємо фарбами доріжки

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/fel67jHqWnM






З 13.11 - 17.11
Тема "Все різне навколо: форма"
Підтема:Кубик на папері - квадрат

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

"Кубик на папері - квадрат"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/_bxjx2blUug


Логіко-математичний розвиток

"Ознайомлення з квадратом"



Гра "Знайди предмети квадратної форми"




Пісеньку співаємо - каченят рахуємо!







З 06.11 - 10.11
Тема "Все різне навколо: форма"
Підтема:Кульки кольорові

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

"Малята - дружні хлопчики й дівчатка"


Логіко-математичний розвиток

"Кольорові кульки, вгорі-внизу"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/Ztsx31RAegM


Ознайомлення із соціумом + ознайомлення з природним довкіллям

"Осінній дощ"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/v8tCeaeY5t4



Художньо-продуктивна діяльність: музична
Пісня "Кольорові кульки"

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/cg1ZrdwwXFs

Здоров*я та фізичний розвиток
Руханка "Потяг"






З 30.10 - 03.11
Тема "Все різне навколо: форма"
Підтема:Кубик, цегла - будуємо дім


Розвиток мовлення та 
культура мовленнєвого спілкування

Артикуляційна гімнастика

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/VLWHsAAfbng


Логіко-математичний розвиток

Кубик, цегла - будуємо дім

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/lXW5C57Ytik

Художньо-продуктивна діяльність: музична

Пісня - хоровод "Осіння забавлянка"

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/8TtMtpPlCCg




З 23.10 - 27.10
Тема "Кольоровий світ: колір.
Казка-гра"


Розвиток мовлення та 
культура мовленнєвого спілкування

Перегляньте мультфільм "Курчатко в клітиночку" 
та дайте відповіді на запитання:

Які курчатка? Якого кольору? (маленькі, з очками і дзьобиком, на тоненьких лапках, жовтенькі).
Покажи великим і вказівним пальчиками, як відкриваються-закриваються дзьобики у курчаток.


Чистомовки промовляємо - звуки гарно вимовляємо!







Логіко-математичний розвиток

Гра "Що зайве? Геометричні фігури"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/9sJ7sfEgtpo


Здоров*я та фізичний розвиток

Руханка "Овочі"

Натисніть сюди: 
https://youtube.com/watch?


Руханка "Веселі курчата"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/aTyspmT5zUM




З 16.10 - 20.10
Тема "Кольоровий світ: колір.
Чорне та біле"


Розвиток мовлення та 
культура мовленнєвого спілкування

Текст для промовляння

Чорно, чорно уночі,
Чорні очі у сичів,
Чорні очі, чорні крила,
Чорна тінь усе накрила.

                                        

                       " Чорне та біле.Пізнаємо світ"

Розвиваюче відео для дітей

                                                              Натисніть сюди: 


Логіко-математичний розвиток


Вправа-гра "Знайди цей предмет"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/RbBSqjBVt1k


Художньо-продуктивна діяльність: музична

Танок-руханка "Ми  - чудові!"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/zUfSGglEhtQ




З 09.10 - 13.10
Тема "Кольоровий світ : колір.
Синя блакить"


Знайомство з жителями морів  "Чорне море й синій кит"

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/em2AtDSrIVI


Дидактична гра "На що схожа хмаринка?"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/srcKcXIx6aI


Вправа "Вправні наші пальчики"




Руханка " Українка"

Натисніть сюди:
 https://youtu.be/Wl6rvmgbvNQ



З 02.10 - 06.10
Тема "Кольоровий світ: колір. 
Червоний яскравий"



Розвиток мовлення
 та культура мовленнєвого спілкування

" Де сховався червоний колір?"

Натисніть сюди: https://youtu.be/bRIWTzedh8A


Логіко-математичний розвиток

Дидактична гра "Довгий - короткий"

Натисніть сюди: https://youtu.be/VS_5g4LzASc


Вправа "Вправні наші пальчики"



Руханка - раз, два, три!

Натиснути сюди: https://youtu.be/CqOr8xqBiK4



З 25.09 - 29.09
Тема " Кольоровий світ: колір.
Зелений навкруги"


Аудіо: звук "Жабки"

Натисніть сюди:
 https://mail.google.com/mail/u/0?ui


Вірш "Дві зелені жабки"

Натисніть сюди:

Розвиток мовлення 
та культура мовленнєвого спілкування

"Зелений колір"

Натисніть сюди: 
https://youtu.be/RF8L68JdHxA



Вправи "Вправні наші пальчики"





Художньо-продуктивна діяльність: малювання

" Гусінь на листочку "

Натисніть сюди: https://youtu.be/CdZlNCy3Ipo


З 18.09 - 22.09
Тема "Кольоровий світ: колір.
Жовтий, як сонечко"


Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Натисніть сюди:

https://drive.google.com/file/d/183YHIjE



Гра ”Знайди предмети жовтого кольору”.


 Вірш "Дружба"



Відео -презентація "Жовтий ,як сонечко"




Малювання нетрадиційне пальчиком 
"Жовте яблучко"


Вправа " Вправні наші пальчики"





























19 коментарів:

  1. Висловлюю щиру подяку вихователям та помічнику вихователя за їхнє батьківське виховання та піклування про дітей. Згадую, як перший раз привела дитину до групи "Казочка" першого вересня. Скільки переживань та сліз було у дітей та батьків. Вони з усмішкою та турботою збирали наших діток до групи. Пройшло зовсім небагато часу і наші діти ніби подорослішали за цей короткий час. Мені дуже приємно спостерігати за відношенням вихователів до наших дітей. Завжди мріяла придбати дитині кубики "Нікітіна", але в цьому вже немає потреби, так, як у дітей є можливість займатися ними у групі. Діти постійно зайняті: вони малюють, ліплять, клеють, грають у дидактичні, професійні ігри - що полюбляють наші дітки. Приємно коли дитина повертається з садочка і кожного разу розповідає щось нове та цікаве. Бажаю вам счастя, успіхів, натхнення і терпіння.

    ВідповістиВидалити
  2. Висловлюю щиру подяку вихователям та помічнику вихователя за їхнє батьківське виховання та піклування про дітей. Згадую, як перший раз привела дитину до групи "Казочка" першого вересня. Скільки переживань та сліз було у дітей та батьків. Вони з усмішкою та турботою збирали наших діток до групи. Пройшло зовсім небагато часу і наші діти ніби подорослішали за цей короткий час. Мені дуже приємно спостерігати за відношенням вихователів до наших дітей. Завжди мріяла придбати дитині кубики "Нікітіна", але в цьому вже немає потреби, так, як у дітей є можливість займатися ними у групі. Діти постійно зайняті: вони малюють, ліплять, клеють, грають у дидактичні, професійні ігри - що полюбляють наші дітки. Приємно коли дитина повертається з садочка і кожного разу розповідає щось нове та цікаве. Бажаю вам счастя, успіхів, натхнення і терпіння.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую нашим вихователям та помічнику вихователя за вагомий внесок в навчання та розвиток наших дітей, за терпіння, любов та тепло, яке вони віддають нашим дітям.

    Кажого дня наші вихователі влаштовують дітям цікаві та творчі заняття, навчають чомусь новому. Також разом з іншими педагогами організовують свята для батьків, в яких діти з великим задоволенням беруть участь.

    Ціную вашу роботу!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за утренник к 8 марта. Наши детки показали замечательное выступление для своих мам и бабушек. Желаю вам здоровья и процветания, и спасибо за воспитание наших детей.
    Была бы рада, если бы эта страничка обновлялась почаще.

    ВідповістиВидалити
  5. Моя донечка кожного ранку з великим задоволенням поспішає до дитячого садочку - це найкраща оцінка клопіткої праці наших дорогих вихователів і їхнього помічника.Я дуже вдячна всім Вам за яскраві будні, за незабутні свята.У нас дійсно працюють професіонали своєї справи.Велике Вам спасибі!

    ВідповістиВидалити
  6. Шановні Надіє Михайлівно, Тетяно Іванівно та помічник вихователів Ларисо Олександрівно.Ми дуже вдячні за те, що наші діти здорові, за те, чого вони навчилися, за увагу до них, за терпіння. Ви нашим дітям даєте своє тепло і вкладаєте в них свою душу. За весь період перебування дітей в садочку ми, батьки ,впевнені в тому, що за дітьми є належний догляд, вони щасливі та задоволені. Ви дуже творчі люди, завжди влаштовуєте дітям цікаві заняття, готуєте та проводите багато різноманітних свят .Ви вчите наших дітей фантазувати, логічно думати, давати цікаві відповіді на запитання. Завдяки Вам, наші діти пізнають багато цікавого, навчаються спілкуватися, радіти життю. В групі у нас завжди панує атмосфера доброти, любові, та домашнього затишку. Дякуємо Вам за все.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую колективу садочка та особливо вихователям: Крамаренко Надії Михайлівни і Ткаченко Тетяні Іванівни за високий рівень професіоналізму. З 13 травня по 17 травня проводився тиждень безпеки дитини. На цьому тижні діти засвоїли правила дорожнього руху, адже «Безпека на дорозі – безпека життя»! А також 16 травня – День вишиванки. У честь свята влаштовувався флешмоб та парад вишиванок. Що й вказує на високий рівень підготовки вихователів. Базуючись на цьому хочу декілька слів написати, про роботу за методикою Людмили Шелестової, дана методика спонукає зробити процес навчання читанню легким і цікавішим для дітей, з іншого – сприяє загальному розвитку дитини.
    Для діток найкраща форма навачання за допомогою гри. І в садочку використовують кубики Нікітіних. В іграх Нікітіних закладений великий потенціал у розвитку творчих здібностей дітей.
    Дякую директору Борисенко Тетяні Дмитрівни та всьому колективу садочка! Низький уклін Вам! За працю, любов, терпіння і доброту до наших діток.

    ВідповістиВидалити
  8. Садочком ми дуже задоволені. Коли вперше прийшли в цей садочок, всі вагання залишилися осторонь. Ми були захоплені красою інтер’єру. Тут все для дітей і задля дітей. Щодня переконуємось, що зробили правильний вибір. У нашому садочку вихователі – справжні професіонали, знавці своєї справи і просто чудові люди. У групі завжди панує атмосфера доброзичливості, складається враження, що кожного ранку там чекають саме на мою дитину. Нам дуже поталанило з садочком. У нашій групі використовують декілька методик навчання дітей - методика Шелестової та кубики Нікітіних.Перед дітками не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а в ігровій, цікавій формі формується позитивні емоції, веселий настрій, з бажанням і радістю виконувати ігрові вправи та завдання. Кожна гра - це цікаве завдання для дитини, в якій вона сама шукає рішення, житна творчо розмірковує, а також відбувається розвиток за допомогою моторики пальців рук. Вихователі проводять цікаві та змістовні заняття, на яких наші малюки пізнають світ, навчаються спілкуванню, відповідальності, чуйності, а також рахувати, читати, малювати, ліпити, тощо. А ще наші дітлахи під керівництвом вихователів влаштовують для себе та батьків чудові різноманітні свята. І, як виявляється, їжа в садочку смачніша за домашню. Дякую директору та всьому колективу садочка!!!Наші вихователі - НАЙКРАЩІ!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибі вихователям, а також всім хто приймав участь, за прекрасно проведений новорічний ранок! Спасибі за те, що вкладаєте душу в наших дітей. Ви найкращі!

    ВідповістиВидалити
  10. Від усієї душі дякую нашим любимим і найціннішим вихователям – Надії Михайлівні та Марині Олександрівні. Ви з особливим трепетом та теплотою відноситеся до наших дітей в ці важливі для них дні дорослішання. Саме ви навчили наших малюків дружити і поважати один з одним. Разом з вами вони крок за кроком пізнавають наш світ, радість творчості, самостійної діяльності і свої перші особисті можливості. Завдяки вам наші діти завжди із задоволенням ходять в дитячий садок, з радістю навчаються і роблять свої маленькі відкриття. Ви знайшли підхід до кожного з них. В групі у нас завжди панує атмосфера доброти, любові, та домашнього затишку.
    Хочу висловити подяку за виховання мого сина. Побажати терпіння та міцного здоров’я,адже виховання дітей є нелегкою та клопіткою справою.
    Дякую за вашу працю!

    ВідповістиВидалити
  11. Велика подяка вихователям за висококваліфікованість. Що під час карантину допомагаєте організувати корисними порадами режим дня та розвиток і навчання дитини. Вихователі на високому рівні підготували тиждень під назвою "водний транспорт". Граючись з аркушок з'явився кораблик оригамі. І намалювати кораблик за допомогою графічного диктанта. Дуже сподобалося. Дякуємо.

    ВідповістиВидалити
  12. Наші любі вихователі,дякуємо,що в такі нелегкі часи ви допомагаєте нашим діткам розвиватись.Ми залюбки переглядаємо всі матеріали.Дуже сумує за садочком.

    ВідповістиВидалити
  13. Очень удобно зайти на блог и выполнить задания, спасибо воспитателям за проделанную работу,ребенок делает с удовольствием��Не скучаем на карантине .

    ВідповістиВидалити
  14. Хочу висловити слова щирої вдячності вихователям нашої групи за прекрасну роботу навіть під час карантину. За допомогою завдань на сторінці нашого блогу кожна дитина продовжує відкривати світ та вивчати багато нового та цікавого.
    Особливо цікаві завдання цього передсвяткового тижня. Окрема подяка за великодній квест.
    Від себе особисто вітаю Вас з прийдешнім сятом. Бажаю успіхів, здоров’я, натхнення і здійснення усіх планів та мрій!

    ВідповістиВидалити
  15. Наші любі вихователі кожного дня активно спілкуються з батьками, пропонують різноманітні завдання для розвитку дітей, розробляють тематичні тижні.
    Особливо крутою, на мій погляд, цього тижня була ідея з фото-естафетою "Посміхнись другові і він посміхнеться тобі!".

    Надія Михайлівна, Марина Олександрівна, дякую що ви з нами!

    ВідповістиВидалити
  16. Шановні вихователі, дякуємо Вам за вашу роботу з нашими дітьми під час дистанційного навчання! Всі завдання були цікаві та повчальні. Але на мою думку живе спілкування дуже важко замінити!!! Тому бажаю усім здоров"я та настрою для плідної роботи в наступному навчальному році!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Щиро дякуємо нашим вихователям Надії Михайлівні, Марині Олександрівні та Ларисі Іванівні за чудове осіннє свято!!! Діти отримали багато позитивних емоцій та радості!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Новий рік – це яскраве , красиве, урочисте і веселе свято із зеленою ялинкою з різнокольоровими прикрасами, із щасливими дитячими обличчями, надіями і радістю кожної родини. Садочок це також ще одна велика сім'я наших дітей, в якій наші діти провели чудове та веселе свято.
    Щиро дякуємо Надії Михайлівні, Марині Олександрівні та Ларисі Іванівні за чарівну новорічну казку!!!!
    Хочу побажати всім Вам аби Новий рік приніс мир, спокій справедливість та здоров’я, радість і впевненість у завтрашньому дні.

    ВідповістиВидалити
  19. Хочу висловивити велику подяку нашим найкращим вихователям Надії Михайлівні, Марині Олександрівні та Ларисі Іванівні за те, що ви завжди даруєте нашим діткам незабутні емоції. Ви завжди поруч і турбуєтесь про наших діток.
    "Піжамна вечірка" була просто супер!!!! Дякуємо за вашу креативність!!!!

    ВідповістиВидалити