Група "Казочка"



Шановні батьки! 
Ми раді вітати вас на сторінці 
ГРУПИ "КАЗОЧКА"

               
Безліч зовсім різних мов вихователь знає,

Бо до кожного з дітей він підхід свій має.

Знов олівчика кладе до маленьких ручок:

Додавать і віднімать вчить малих чомучок.



Про усі земні дива дітлахам розкаже,

Де єнотики живуть, кожному покаже.

Наче мама, пригорне й обійме ніжненько, -

Буде птахам-малюкам, мов в гнізді, тепленько.



У любові цілий день в нього діти-квіти.

Будуть гратися, співать, і життю радіти.

Тож цю працю клопітку поважати треба:

Вихователь для дітей нахиляє небо! 


         Наша родина:   

Крамаренко Надія                      
      Михайлівна                                    
 


Помічник вихователя
Охріменко Катерина Миколаївна 


Наша казкова група працює за програмою

 " Впевнений старт"

ОЗНАЙОМИТИСЬ!
Освітня програма "Впевнений старт" для дітей старшого дошкільного віку розроблена відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти як державного освітнього стандарту. Її мета - збагачення досвіду взаємодії дитини з соціальним та природним оточенням через організацію специфічно дитячих видів діяльності, які формують відповідні життєві компетентності та якості психологічної зрілості.




Рекомендації ДСНС









Корисне посилання  як підготувати дітей до можливих надзвичайних ситуацій 
натиснути тут ... Супер герої беспеки



  • Книгарня Yakaboo надала безплатний доступ до книжок в мобільному додатку. Переходьте за посиланням: Дізнатись більше
  • Telegram-канал з аудіоказками українською для тих, хто у бомбосховищах: Дізнатись більше
  • Telegram-канал "Павлуша і Ява" завантажує дитячі аудіоказки: Дізнатись більше
  •  Видавництво книжок "Ранок" вирішило безплатно викладати дитячі книги в електронному форматі. Для того, аби завантажити, перейдіть за посиланням:  Дізнатись більше
  • MEGOGO відкрили безплатний доступ до мультиків, фільмів та аудіоказок. Посилання:Дізнатись більше







Відповідно Конвенції ООН про права дитини




 
В нашій групі використовують  інноваційні технології:

Л.Шелестова 

"РОЗВИВАЛЬНЕ   ЧИТАННЯ "




  • Навчання читання по складах.Відомо, що склад — найменша фо­нетично закінчена одиниця мовлення. Проте дітям зазвичай буває важко утворити склахи з вивчених літер. Тому доцільно навчати малюка нази­вати одразу склад, а не окремі літери, які він містить. Такий підхід допо­магає автоматично усунути проблеми переходу від літери до складу.
  • Проведення занять в ігровій формі.Оскільки гра — природна потреба дошкільнят, основна діяльність, яка викликає в них незмін­ний інтерес і захоплення, під час занять із малюками пропонуємо різ­номанітні ігри: «Разом із улюбленою лялькою пошукай літеру А, що заховалася в кімнаті», «Зафарбуй у зелений колір листочки, на яких є склади; літерою Е. Виріж їх і наклей на намальоване дерево» тощо.
  • Використання різноманітних видів діяпьності.Дітям дошкільного віку властивий інтерес до різноманітних видів діяльності, але при цьо­му вони не здатні довго зосереджуватися на одному з них. Тому автором розроблено систему завдань для вивчення кожної літери, що передбачає використання різних доступних дітям цього віку видів діяльності: малю­вання, вирізання, співи, танці, конструювання, виготовлення аплікацій, знаходження предметів у приміщенні, пересування у просторі, рольове перевтілення. Виконання таких ігрових завдань забезпечує роботу різних аналізаторів (зору, слуху, дотику) у поєднанні з руховими діями.
  1. Застосування диференційованого підходу.При навчанні дітей потрібно враховувати психологічні особливості типологічних груп ді­тей (за ознаками типу нервової діяльності, темпераменту) та їхні ін­дивідуальні особливості, фізичний і психічний стан, уподобання, ін­тереси, бажання. Доцільним є варіювання кількості завдань, місця та темпу їх виконання залежно від індивідуальних особливостей дитини.
  1. Відповідність змісту завдань пізнавальним запитам дітей.Зміст завдань добирався автором відповідно до чотирьох сфер жит­тєдіяльності дитини, передбачених Базовим компонентом дошкільноїосвіти в Україні: «Природа», «Культура», «Люди», «Я Сам», що роз­ширює уявлення дітей про навколишній світ.
  1. Використання спеціальної техніки навчання читання.Вивчення кожної літери здійснюється за усталеним алгоритмом:
  • ознайомлення з літерою, знаходження її серед відомих;
  • ознайомлення зі складами, що утворюються за допомогою цієї літери;
  • знаходження складу з новою літерою серед інших складів;
  • знаходження складу з новою літерою в словах;
  • конструювання слів із нових складів та читання слів.

Методика НІКІТІНИХ 



Гра складається з 16-ти кубиків однакового розміру. Грані кожного кубика пофарбовані по-різному. Це дозволяє створювати з них одно-, дво-, три- і чотирьохкольорові "плоскі" візерунки у величезній кількості.
Всього є 6 варіантів "забарвлення"


Нікітін пропонує у своїй грі 3 основних види занять:
спочатку навчитися за схемами-завданням складати точно такий же візерунок з кубиків. Перші візерунки можуть бути для дитини легкими. Наприклад, прості одноколірні доріжки або квадрати з кубиків



Потім, піднімаючись, як по драбинці, від візерунка до візерунку, він підходить і до таких, які змусять його докласти всіх зусиль, включити повністю все розумові і вольові здібності "на повну потужність". 



У грі "Склади візерунок" добре розвивається здатність дітей до аналізу і синтезу - важливим розумових операцій, використовуваних майже у всякій інтелектуальної діяльності, і здатність до комбінування.


Вчимо вірші  за допомогою мнемотехніки

Мнемотехніка — це система різних прийомів, які полегшують запам’ятовування і збільшують обсяг пам’яті шляхом утворення додаткових зорових асоціацій, дозволяє організувати навчальний процес у вигляді гри.

 Мнемотаблиці



Коректурні таблиці Наталі  Гавриш


ТАНГРАМ 

Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Складання за схемами сприяє розвитку посидючості, уваги, уяви, логічного мислення, допомагає створювати ціле з частин і передбачати при цьому результат своєї діяльності. Всі ці навички необхідні дитині під час навчання в школі, та й у дорослому житті.







ГЕОБОРДИ


Геоборд (математичний планшет) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень.

  1 .Він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять. 

 2.Сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!).

 3. Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей.

 4. це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.

До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д.






Використовуємо митодику ТРВЗ метод ММЧ


Метод - Моделювання Маленькі чоловічки - це метод, що дозволяє наочно побачити і відчути природні явища, характер взаємодії предметів і їх елементів. 

Це  метод який допомагає формуванню діалектичних уявлень про різні об'єкти і процеси живої і неживої природи, розвиває мислення дитини, стимулює його допитливість. В іграх і вправах з МЧ розвиваються уява і фантазія, отже, створюється грунт для формування ініціативної , допитливої ​​творчої особистості.

Є безліч варіацій використання ММЧ: картки з намальованими маленькими чоловічками, кубики, МЧ з пластика і картону, нарешті, «живі» чоловічки, в ролі яких виступають діти.

Сутність ММЧ полягає в уявленні про те, що всі предмети і речовини складаються з безлічі МЧ. Залежно від стану речовини МЧ поводяться по-різному.

Методика 6 цеглинок 


«ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO® DUPLO®, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.


Платформа розвитку дошкільнят 

НУМО


Перейдіть за посиланням (дитячий садок онлайн)


Освітня діяльність дітей старшої групи
 під час воєнного стану



Розклад організації освітнього
процесу на 2025/2026 навчальний рік


Розпорядок дня










З 15.09 - 26.09

Тема "Порядок: Все і всі на своїх місцях"


Натиснути тут: 
https://vstart.com.ua/pedagogam/t0


Нейрогімнастика " Долоня, ребро, кулак"


Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні 
математичні уявлення  "Дні тижня, пори року, робота з Танграмом"




21 вересня - Міжнародний день миру





З 08.09 - 12.09

Тема "Знайомство"





Художньо-естетична діяльність + мовленнєва діяльність:
 Малювання портрету "Мій друг/подружка"



Гімнастика для очей "Стадіон"
(тренажер В.Базарного)


Робота у парах: Набірна схема "Людина" - турбуємося про своє здоров*я


































































































































19 коментарів:

  1. Висловлюю щиру подяку вихователям та помічнику вихователя за їхнє батьківське виховання та піклування про дітей. Згадую, як перший раз привела дитину до групи "Казочка" першого вересня. Скільки переживань та сліз було у дітей та батьків. Вони з усмішкою та турботою збирали наших діток до групи. Пройшло зовсім небагато часу і наші діти ніби подорослішали за цей короткий час. Мені дуже приємно спостерігати за відношенням вихователів до наших дітей. Завжди мріяла придбати дитині кубики "Нікітіна", але в цьому вже немає потреби, так, як у дітей є можливість займатися ними у групі. Діти постійно зайняті: вони малюють, ліплять, клеють, грають у дидактичні, професійні ігри - що полюбляють наші дітки. Приємно коли дитина повертається з садочка і кожного разу розповідає щось нове та цікаве. Бажаю вам счастя, успіхів, натхнення і терпіння.

    ВідповістиВидалити
  2. Висловлюю щиру подяку вихователям та помічнику вихователя за їхнє батьківське виховання та піклування про дітей. Згадую, як перший раз привела дитину до групи "Казочка" першого вересня. Скільки переживань та сліз було у дітей та батьків. Вони з усмішкою та турботою збирали наших діток до групи. Пройшло зовсім небагато часу і наші діти ніби подорослішали за цей короткий час. Мені дуже приємно спостерігати за відношенням вихователів до наших дітей. Завжди мріяла придбати дитині кубики "Нікітіна", але в цьому вже немає потреби, так, як у дітей є можливість займатися ними у групі. Діти постійно зайняті: вони малюють, ліплять, клеють, грають у дидактичні, професійні ігри - що полюбляють наші дітки. Приємно коли дитина повертається з садочка і кожного разу розповідає щось нове та цікаве. Бажаю вам счастя, успіхів, натхнення і терпіння.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую нашим вихователям та помічнику вихователя за вагомий внесок в навчання та розвиток наших дітей, за терпіння, любов та тепло, яке вони віддають нашим дітям.

    Кажого дня наші вихователі влаштовують дітям цікаві та творчі заняття, навчають чомусь новому. Також разом з іншими педагогами організовують свята для батьків, в яких діти з великим задоволенням беруть участь.

    Ціную вашу роботу!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за утренник к 8 марта. Наши детки показали замечательное выступление для своих мам и бабушек. Желаю вам здоровья и процветания, и спасибо за воспитание наших детей.
    Была бы рада, если бы эта страничка обновлялась почаще.

    ВідповістиВидалити
  5. Моя донечка кожного ранку з великим задоволенням поспішає до дитячого садочку - це найкраща оцінка клопіткої праці наших дорогих вихователів і їхнього помічника.Я дуже вдячна всім Вам за яскраві будні, за незабутні свята.У нас дійсно працюють професіонали своєї справи.Велике Вам спасибі!

    ВідповістиВидалити
  6. Шановні Надіє Михайлівно, Тетяно Іванівно та помічник вихователів Ларисо Олександрівно.Ми дуже вдячні за те, що наші діти здорові, за те, чого вони навчилися, за увагу до них, за терпіння. Ви нашим дітям даєте своє тепло і вкладаєте в них свою душу. За весь період перебування дітей в садочку ми, батьки ,впевнені в тому, що за дітьми є належний догляд, вони щасливі та задоволені. Ви дуже творчі люди, завжди влаштовуєте дітям цікаві заняття, готуєте та проводите багато різноманітних свят .Ви вчите наших дітей фантазувати, логічно думати, давати цікаві відповіді на запитання. Завдяки Вам, наші діти пізнають багато цікавого, навчаються спілкуватися, радіти життю. В групі у нас завжди панує атмосфера доброти, любові, та домашнього затишку. Дякуємо Вам за все.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую колективу садочка та особливо вихователям: Крамаренко Надії Михайлівни і Ткаченко Тетяні Іванівни за високий рівень професіоналізму. З 13 травня по 17 травня проводився тиждень безпеки дитини. На цьому тижні діти засвоїли правила дорожнього руху, адже «Безпека на дорозі – безпека життя»! А також 16 травня – День вишиванки. У честь свята влаштовувався флешмоб та парад вишиванок. Що й вказує на високий рівень підготовки вихователів. Базуючись на цьому хочу декілька слів написати, про роботу за методикою Людмили Шелестової, дана методика спонукає зробити процес навчання читанню легким і цікавішим для дітей, з іншого – сприяє загальному розвитку дитини.
    Для діток найкраща форма навачання за допомогою гри. І в садочку використовують кубики Нікітіних. В іграх Нікітіних закладений великий потенціал у розвитку творчих здібностей дітей.
    Дякую директору Борисенко Тетяні Дмитрівни та всьому колективу садочка! Низький уклін Вам! За працю, любов, терпіння і доброту до наших діток.

    ВідповістиВидалити
  8. Садочком ми дуже задоволені. Коли вперше прийшли в цей садочок, всі вагання залишилися осторонь. Ми були захоплені красою інтер’єру. Тут все для дітей і задля дітей. Щодня переконуємось, що зробили правильний вибір. У нашому садочку вихователі – справжні професіонали, знавці своєї справи і просто чудові люди. У групі завжди панує атмосфера доброзичливості, складається враження, що кожного ранку там чекають саме на мою дитину. Нам дуже поталанило з садочком. У нашій групі використовують декілька методик навчання дітей - методика Шелестової та кубики Нікітіних.Перед дітками не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а в ігровій, цікавій формі формується позитивні емоції, веселий настрій, з бажанням і радістю виконувати ігрові вправи та завдання. Кожна гра - це цікаве завдання для дитини, в якій вона сама шукає рішення, житна творчо розмірковує, а також відбувається розвиток за допомогою моторики пальців рук. Вихователі проводять цікаві та змістовні заняття, на яких наші малюки пізнають світ, навчаються спілкуванню, відповідальності, чуйності, а також рахувати, читати, малювати, ліпити, тощо. А ще наші дітлахи під керівництвом вихователів влаштовують для себе та батьків чудові різноманітні свята. І, як виявляється, їжа в садочку смачніша за домашню. Дякую директору та всьому колективу садочка!!!Наші вихователі - НАЙКРАЩІ!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибі вихователям, а також всім хто приймав участь, за прекрасно проведений новорічний ранок! Спасибі за те, що вкладаєте душу в наших дітей. Ви найкращі!

    ВідповістиВидалити
  10. Від усієї душі дякую нашим любимим і найціннішим вихователям – Надії Михайлівні та Марині Олександрівні. Ви з особливим трепетом та теплотою відноситеся до наших дітей в ці важливі для них дні дорослішання. Саме ви навчили наших малюків дружити і поважати один з одним. Разом з вами вони крок за кроком пізнавають наш світ, радість творчості, самостійної діяльності і свої перші особисті можливості. Завдяки вам наші діти завжди із задоволенням ходять в дитячий садок, з радістю навчаються і роблять свої маленькі відкриття. Ви знайшли підхід до кожного з них. В групі у нас завжди панує атмосфера доброти, любові, та домашнього затишку.
    Хочу висловити подяку за виховання мого сина. Побажати терпіння та міцного здоров’я,адже виховання дітей є нелегкою та клопіткою справою.
    Дякую за вашу працю!

    ВідповістиВидалити
  11. Велика подяка вихователям за висококваліфікованість. Що під час карантину допомагаєте організувати корисними порадами режим дня та розвиток і навчання дитини. Вихователі на високому рівні підготували тиждень під назвою "водний транспорт". Граючись з аркушок з'явився кораблик оригамі. І намалювати кораблик за допомогою графічного диктанта. Дуже сподобалося. Дякуємо.

    ВідповістиВидалити
  12. Наші любі вихователі,дякуємо,що в такі нелегкі часи ви допомагаєте нашим діткам розвиватись.Ми залюбки переглядаємо всі матеріали.Дуже сумує за садочком.

    ВідповістиВидалити
  13. Очень удобно зайти на блог и выполнить задания, спасибо воспитателям за проделанную работу,ребенок делает с удовольствием��Не скучаем на карантине .

    ВідповістиВидалити
  14. Хочу висловити слова щирої вдячності вихователям нашої групи за прекрасну роботу навіть під час карантину. За допомогою завдань на сторінці нашого блогу кожна дитина продовжує відкривати світ та вивчати багато нового та цікавого.
    Особливо цікаві завдання цього передсвяткового тижня. Окрема подяка за великодній квест.
    Від себе особисто вітаю Вас з прийдешнім сятом. Бажаю успіхів, здоров’я, натхнення і здійснення усіх планів та мрій!

    ВідповістиВидалити
  15. Наші любі вихователі кожного дня активно спілкуються з батьками, пропонують різноманітні завдання для розвитку дітей, розробляють тематичні тижні.
    Особливо крутою, на мій погляд, цього тижня була ідея з фото-естафетою "Посміхнись другові і він посміхнеться тобі!".

    Надія Михайлівна, Марина Олександрівна, дякую що ви з нами!

    ВідповістиВидалити
  16. Шановні вихователі, дякуємо Вам за вашу роботу з нашими дітьми під час дистанційного навчання! Всі завдання були цікаві та повчальні. Але на мою думку живе спілкування дуже важко замінити!!! Тому бажаю усім здоров"я та настрою для плідної роботи в наступному навчальному році!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Щиро дякуємо нашим вихователям Надії Михайлівні, Марині Олександрівні та Ларисі Іванівні за чудове осіннє свято!!! Діти отримали багато позитивних емоцій та радості!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Новий рік – це яскраве , красиве, урочисте і веселе свято із зеленою ялинкою з різнокольоровими прикрасами, із щасливими дитячими обличчями, надіями і радістю кожної родини. Садочок це також ще одна велика сім'я наших дітей, в якій наші діти провели чудове та веселе свято.
    Щиро дякуємо Надії Михайлівні, Марині Олександрівні та Ларисі Іванівні за чарівну новорічну казку!!!!
    Хочу побажати всім Вам аби Новий рік приніс мир, спокій справедливість та здоров’я, радість і впевненість у завтрашньому дні.

    ВідповістиВидалити
  19. Хочу висловивити велику подяку нашим найкращим вихователям Надії Михайлівні, Марині Олександрівні та Ларисі Іванівні за те, що ви завжди даруєте нашим діткам незабутні емоції. Ви завжди поруч і турбуєтесь про наших діток.
    "Піжамна вечірка" була просто супер!!!! Дякуємо за вашу креативність!!!!

    ВідповістиВидалити