Група "Теремок"





Шановні  батьки!

Ми раді вітати Вас на сторінці 

нашої групи

"Теремок"


З вашими дітьми працюють :
Вихователі : Будьонна Анна Василівна
Золотарьова Олена Михайлівна
Яловець Анна Володимирівна
 Помічник вихователя :Буцик Віра Іванівна 

                                    

    ВИХОВАТЕЛЬКА
Коли приходиш в дитсадок, 
То хто там є, окрім діток? 
Так, вихователька твоя. 
Запам'ятай її ім'я!
Вона з тобою кожну мить. 
Ти не умієш щось? Навчить! 
І ось уже твоя рука 
Сама малює Колобка
І цифри вірно розкладе,
І слово «мама» обведе.
Бо у садку – не те що вдома.
Ти працюватимеш невтомно:
Навчишся ґудзик застібати,
Мішечок із піском метати,
Зарядку зробиш і масаж,
Змалюєш натюрморт, пейзаж,
Розкажеш гарно вірш на свято
І знатимеш всього багато !

      



























                                                                                                      






                                                                                                                         ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение









            
Вітаємо батьків та дітей з 1 вересня






         Освітня робота дітей групи            "Теремок" під час воєнного       стану
Понеділолок 18.03.24
Тема тижня.Вантажний та легковий транспорт.
Розвиток мовлення

Музичне заняття

Вівторок 19.03.24
Сенсорний розвиток

Ліплення

Середа 20.03.24
Розвиток мовлення

Музичне заняття

Четвер 21.03.24
Сенсорний розвиток

Ознайомлення із соціумом
 

П'ятниця 22.03.24
Ознайомлення з природним довкіллям

Малювання



  Четвер 14.03.24

Тема тижня. Крамниця
Заняття ознайомлення дітей із соціумом


Заняття з сенсорного розвитку
Дидактична гра

Фізкультхвилинка
П'ятниця15.03.24
Заняття ознайомлення з природним довкіллям

Заняття з малювання

Руханка. Веселі курчата

Середа 13.03.24
Тема тижня: Крамниця
Заняття з сенсорного ровитку

Заняття з ліплення

Дидактична гра. Крамниця

Фізкультхвилинка

Вівторок12.03.24
Тема тижня: Крамниця

Заняття  з розвитку мовлення

Музичне заняття

П'ятниця 8.03.24
Тема тижня : Меблі.
Ознайомлення з природним довкіллям

Заняття з малювання.

Дидактична гра.Меблі

Фізкультхвилинка

Мультик для дітей. Меблі


23.02.24

Тема тижня: Посуд
Дидактична гра. Що куди покладемо

Розвиваючий мультик для дітей. Посуд

Пісня-гра.Навесні

Заняття з малювання. Прикрасимо тарілочку для бабусі


Тема тижня.Крамниці
Понеділок(13.03)
Розвиток мовлення.Магазин іграшок

Музичне заняття .

Вівторок(14.03)
Сенсорний розвиток.Гараж для машини

Заняття з ліплення.Смачні бублики

Середа(15.03)
Сенсорний розвиток.Пірамідка

Ознайомлення із соціумом.У крамниці іграшок.

Четвер(16.03)
Розвиток мовлення.Наші іграшки.

Музичне заняття.Пісня про квіти

П'ятниця(17.03)
Ознайомлення з природним довкіллям.Веселий гість

Заняття з малювання.Подарунок для Ганнусі


Тема тижня.Меблі
Понеділок(6.03)
Розвиток мовлення.Меблі для нової оселі.

Музичне заняття.Весняна пісенька

Вівторок(7.03)
Сенсорний розвиток.Меблі для котика.

Заняття з ліплення.Меблі


Середа(8.03)
Сенсорний розвиток.Меблі

Заняття ознайомлення з соціумом.Меблі для зайченя

Четвер(9.03)
Розвиток мовлення.Меблі для ляльки

Музичне заняття.Руханка Весна-красна

П'ятниця(10.03)
Ознайомлення з природним довкіллям.Меблі купували у квартирі розставляли.

Заняття з малювання.Відбитки.Будинок.


Тема тижня.Посуд
Понеділок(20.02)
Заняття з розвитку мовлення.Посуд

Музичне заняття.Пісенька про весну

Вівторок(21.02)
Заняття з сенсорики.Посуд для ляльок.

Заняття з ліплення.Тарілочки для частування.

Середа(22.02)
Заняття з сенсорного розвитку.
Що зайве?Посуд

Ознайомлення з соціумом.Посуд

Четвер(23.02)
Розвиток мовлення.Посуд

Музичне заняття.Руханка.Виглядає сонечко.

П'ятниця(24.02)

Ознайомлення з природним .Посуд у нашому домі

Заняття з малювання.Прикрасимо посуд.
Тема тижня.
Посуд(27.02 по 03.03)
Поненділок(27.02)
Розвиток мовлення.Посуд на нашому столі

Музичне.Дітям про весну

Вівторок(28.02)
Сенсорний розвиток.Посуд

Заняття з ліплення.Чайний посуд.

Середа(1.03)
Сенсорний розвиток.Марійка та ведмідь.

Ознайомлення з соціумом.Який буває посуд.

Четвер(2.03)
Музичне заняття.Весняночка

Розвиток мовлення.Дітям про посуд.

П'ятниця(3.03)
Ознайомлення з природним довкіллям.Посуд

Заняття з  малювання .Гарна та яскрава тарілочка моя.






 
Тема тижня.Кольори
Поненділок(6.02)
Заняття з розвитку мовлення.
Кольори.

Музичне.Зимова руханка.

Вівторок(7.02)
Заняття з сенсорго розвитку
Вивчаємо кольори


Заняття з ліплення.Кольорові олівці


Середа(8.02)
Заняття з сенсорного розвитку.Вивчаємо кольори

Заняття з соціуму.Основні кольори

Четвер(9.02)
Заняття з розвитку мовлення.
Вивчаємо кольори

Музичне заняття.Пісенька про дощик

П'ятниця(10.02)
Заняття ознайомлення з природою.Кольори

Заняття з малювання.Ниточки длдя кульок


Тема тижня.Одяг
             Понеділок(30.01) 
Заняття з розвитку мовлення.
                Одяг який.  
                   Музичне
             Вівторок (31.01)
Заняття з сенсорного розвитку
                      Одяг

Заняття з ліплення.Шапки    кольорові

               Середа(1.02)
Заняття з сенсорного розвитку
               Де чий одяг.

Заняття ознайомлення з соціумом.На прогулянку підемо одяг потрібний знайдемо.

               Четвер(2.02)
Заняття з розвитку мовлення.Зимовий одяг

Музичне заняття.Танок-гра 

              П'ятниця(3.02)
Заняття ознайомлення з природним довкіллям.Який одяг нам потрібний.
Заняття з малювання.Шарфик для зайчика

       Тема тижня.Кольори

Тема тижня:Дикі тварини
Понеділок(16.01)
Розвиток мовлення"Дикі тварини"

Музичне заняття

1.     Вправа "Побігали потупали" Л.В.Бетховена, ранній вік   -  посилання

            Вівторок(17.01)

  Заняття з сенсорики"Дикі       тварини'


                Ліплення. Горішки      для білочки


           Середа(18.01)

Заняття з сенсорики.В гості до ведмедика


Заняття ознайомлення з соціумом.Лісові звірята

            Четвер(19.01)

         Музичне заняття 

Вправа "Черевички" музика і слова Оксани Вдовиченко, рінній вік - посилання

Заняття з розвитку мовлення.Дикі тварини


                    П'ятниця(20.01)

Ознайомлення з природнім довкіллям.В гостях у лісових звірів.


Заняття з малювання.Доріжка до звірят


                 Тема тижня .Птахи

                     Понеділок(23.01)

                    Музичне заняття

1.     Танок-гра для дітей раннього віку Брязкальце  - посилання

2.     Музично-ритмічна вправа "Ось як ми уміємо" Олена Тілічеєва, ранній вік - посилання


Заняття з розвитку мовлення.Птахи взимку


                       Вівторок(24.01)

Заняття з сенсорики.Птахи біля годівниці


Заняття з ліплення.Зернятка для пташок


                     Середа (25.01)

Заняття з сенсорного розвитку.Допоможемо птахам


Заняття ознайомлення з соціумом.Зимуючі птахи


                       Четвер(26.01)

                      Музичне заняття

1.     Музично-ритмічна вправа "Вправа з брязкальцями" муз. А. Казакевич, ранній вік - посилання

2.     В ГОСТІ ДО ЯЛИНОЧКИ (ПЛЮС ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ) - посилання

ЗпЗаняття з розвитку мовлення . Годівничка для птахів


                         П'ятниця(27.01)

З       Заняття ознайомлення з природнім довкіллям зимуючі птахи


Заняття з малювання .Погодуємо пташок




Тиждень здоров'я
Понеділок(2.01)
Мультик про вітаміни

Дидактична гра "Що корисне , а що шкідливе"

Вівторок(3.01)
Мудрі казки

Середа(4.01)
По дорозі жук,жук

Правила безпеки в зимовий перпіод

Четвер(5.01)
Казка про правила дорожнього руху

Дидактична гра"Зима-добре,зима-погано" 

П'ятниця(6.01)
Мультик для дітей.Правила безпеки.

Обережно бурульки


Понеділок (26.12)
             Руханка - танок                                          
Заняття з розвитку мовлення"Казка Рукавичка"

Вівторок(27.12)
Заняття з сенсорнго розвитку"В гості до ведмедика"

Заняття з ліплення "Колобок"

Середа(28.12)
Заняття з сенсорного розвитку"Зимова прогулянка"

Заняття ознайомлення з соціумом "В гостях у природи"

Четвер(29.12)
Руханка - танок Морозець

Заняття з розвитку мовлення "Курочкка ряба"

П'ятниця(30.12)
Заняття ознайомлення з природним довкіллям"Дерева взимку"

Заняття з малювання "Курочка"


Тема тижня: Дитячі забави

Понеділок
Музичне заняття
Пісенька про зиму

Розвиток мовлення "Зимонька зима"

Вівторок
Заняття з сенсорики "Сніговик до нас прийшов"

Заняття з ліплення"На дерева на лужок, тихо падає сніжок"

Середа
Заняття з сенсорики "Чарівне дерево"

Заняття ознайомлення з соціумом "Зимові розваги"

Четвер
Музичне заняття Руханка -танок.Зима

Розвиток мовлення"Зимові розваги"

П'ятниця
Ознайомлення з природним довкіллям "красуня зима"

Тема тижня : Св'ята нашої родини
Понеділок
Музичне заняття "Падає сніжок"

Розвиток мовлення"Прийшла зима "

Вівторок
Заняття з сенсорики"Зимова прогулянка"

Ознайомлення з соціумом"Іде вже зима"

Середа
Заняття з сенсорного  розвитку
"Сніговички"

Заняття ознайомлення з соціумом"Українські традиції свят"

Четвер
Руханка- танок "Зима"

Заняття з розвитку мовлення"Новорічне свято"

П'ятниця
Заняття ознайомлення з природним довкіллям"Зима"

Заняттия з малювання"Випав перший сніг"

Тема тижня. Казка
Понеділок(26.12)
Руханка - танок"Де ти ходиш , Новий рік"


 Тема тижня.Свійські птахи
Понеділок (7.11)
Розвиток мовлення "Свійські птахи''

Пісенька про осінь

Вівторок(8.11)
Заняття з сенсорики "Качка йде каченят веде"

Ліплення "Яєчка від курочки Ряби"

Середа(9.11)
Сенсорний розвиток"Півник"

            Руханка Листопад

Ознайомлення з соціумом    "Свійські птахи"

               Четвер(10.11)

Музичне заняття.Пісенька про дощик


Розвиток мовлення "Свійські птахи"

П'ятниця(11.11)
Ознайомлення з природою"Свійські птахи"

Пташина фізкультхвилинка

Малювання "Курчатко"

Тема тижня.Пори року.Осінь.
Понеділок(14.11)
Музичне заняття'"Осіннє сонечко"

Розвиток мовлення "Пори року.Осінь"

Вівторок(15.11)
Сенсорний розвиток "Кольори осені"

Ліплення "Осінь,осінь-листячко жовтіє"

     Середа(16.11)
Тема тижня : Ліс.Дерева.
Понеділок(21.11)
Музичне заняття.Музична гра .Де ж це наші ручки.

Розвиток мовлення.Осіння прогулянка до лісу.

Вівторок(22.11)
Заняття з сенсорики.Кольори осені



Аплікація. Осіннє дерево.

Середа(23.11)
Заняття з сенсорного розвитку. Подорож до осіннього сонечка.

Фізкультхвилинка. Дерева високі

Ознайомлення з соціумом . Правила поведінки в лісі

Четвер(24.11)
Музичне заняття . Печу , печу хлібчик

Розвиток мовлення. Що таке ліс?

П'ятниця(25.11)
Ознайомлення з природним довкіллям .В осінньому лісі



Фізкультхвилинка.Осінь


Заняття з малювання .Осіннє дерево.



Тема тижня.Свійські тварини.
Понеділок(31.10)
Заняття з розвитку мовлення"У бабусі на подвірї"

Музичне заняття"Кап кап"

Вівторок(1.11)
Заняття з сенсорики"Хто як говорить"

Заняття з ліплення"М'ячики для друзів"

                     Середа(2.11)
       Заняття ознайомлення з    соціумом"На пташиному дворі"

             Руханка-танок"Колобок"

                            Четвер(3.11)
   Музичне заняття "Танок з листочками"

Заняття з розвитку мовлення ''Свійські тварини''

                            П'ятниця(4.11)
Заняття ознайомлення з природним довкіллям"Свійські тварини''

                       Руханка з тваринами

            Заняття з малювання "Курочка"


Тема тижня.Їжа
Понеділок(24.10)
Музичне  заняття

1.     Вправа "Побігали потупали" Л.В.Бетховена, ранній вік   -  посилання

            Заняття з розвитку        мовлення"Їжа.Продукти  харчування"


 Вівторок(25.10)
Заняття зх сенсорнгого розвитку"Різнокольорові кубики" 

Малювання "Морквинка для зхайчика"

Середа (26.10)
Заняття ознайомлення з соціумом"Хліб"

Руханка"Для веселих дітей"

Четвер(27.10)
Музичне заняття

1.     Котику Сіренький Котику Біленький | Українська народна колискова у чудовій сучасный анімації   -   посилання


Заняття з розвитку мовлення"Хто чим любить ласувати"

П'ятниця(28.10)
Заняття ознайомлення з природою"З якого дерева листочок"

Руханка-танок"Осінь"


Тема тижня.Фрукти
Понеділок(17.10)
Заняття з ліплення "Яблучка для їжачка"

Музичне заняття

Вівторок(18.10)
Заняття з сенсорного розвитку"Фрукти'

Заняття з малювання"Законсервуємо яблучка"

Середа(19.10)
Заняття ознайомлення з соціумом"Фрукти"

Весела руханка для дітей
Четвер(20.10)
Музичне.Пісенка  для дітей "Осінь в лісі"

Заняття з розвитку мовлення"Соковиті фрукти"

П'ятниця(21.10)
Заняття ознайомлення з природним довкіллям"Кошик з фруктами"

Руханка-танок"Колобок"




Тема тижня.Овочі
Понеділок (10.10)
Ліплення "Морквинка для зайчика"

Музичне заняття

          1.     Ігрова вправа   "Кого в лісі ми зустріли" - посилання

                           Вівторок(11.10)

              Заняття з сенсорного розвитку "Овочі"

     Заняття з малювання "Чубчики для ріпки"
                             Середа(12.10)
Заняття.Ознайомлення з соціумом+сенсорика
                             "В гості до бабусі"

                          Руханка Вітамінка

                             Четвер(13.10)
                        Музичне заняття
                                        Пісня «Дощик»   -  посилання

              Заняття з розвитку мовлення  "Смачні овочі"


                        П'ятниця(14.10)
        Заняття.Ознайомлення з природним     довкіллям"Овочі на городі"

        Фізкультхвилинка руханка з рослинами



Тема тижня.Сім'я.Тиждень сім'ї
Понеділок(3.10)
Заняття з ліплення."Сонечко-комашка"

Дитяча пісенька .Божа корівка

Вівторок(4.10)
Заняття з сенсорики
"У лісі"

Заняття з малювання 
"Вітамінна морквинка"

Середа(5.10)
Заняття ознайомлення з соціумом "На прогулянку підемо, одяг потрібний знайдемо"

Руханка "Дощик за вікном"

Четвер(6.10)
Заняття з розвитку мовлення
"Одяг"

Музична гра "Веселий їжачок"

                П'ятниця(7.10)
       Заняття ознайомлення з               природою "Пригоди         краплинки"

       Руханка-танок"Осінь"


Тема тижня .Іграшки
з 26.09 по 30.09.
Понеділок (26.09)
Аплікація "Доріжка для Мурчика"

Дитяча пісенька про дощик
Вівторок(27.09)
Заняття з сенсорного розвитку
"В гості до ведмедика"
Заняття з малювання
"Повітряна кулька"
Середа(28.09)
Заняття .Ознайомлення з соціумом "Лялька захворіла"
Фізкультхвилинка про краба 

Четвер(29.09)
Музичне
Пісенька про Дощик

Заняття з розвитку мовлення
"Магазин іграшок"

П'ятниця(30.09)
Заняття . Ознайомлення з природою "Яскраві осінні листочки"

Руханка-танок "Осінні дарунки"


 

Тема
 тижня:Кімната.Роздягалка.
з 19.09 по 23.09

Понеділок (19.09)
Аплікація "Сонечко"



 Музичне заняття 


Вівторок (20.09) 
Заняття з сенсорики "У гості до Оленки"

Заняття з малювання 
"Пензлик вміє малювати"



Середа (21.09)
Заняття ознайомлення з соціумом "Хто я?"

Руханка "Вверх і вниз"





Четвер (22.09)
Пісня "Щебетала пташечка"


Заняття з розвитку мовлення "Осінь"

Пятниця (23.09)
Ознайомлення з природою+розвиток мовлення
"Дерева,кущі,трави".

Пісенька "Жук"





Тема тижня: "Сім'я.Знайомство"
з 05.09 по 09.09



Понеділок (05.09)
Заняття з розвитку мовлення "Моя сім'я"

Вівторок (6.09)
Весела руханка для дітей 

Заняття з малювання 
"Краплинка"

Заняття з сенсорного розвитку
"В гостях у природи"

Середа (7.09)
Заняття ознайомлення з природою та сенсорики "В гостях у рибки"

Четвер(8.09)
Дитяча пісенька
"Нехочуха"

Заняття з розвитку мовлення 
"Що таке сім'я"

П'ятниця(9.09)
Ознайомлення з довкіллям і розвиток мовлення 
"Овочі"

Фізкультхвилинка
"Бедрик"
Тема тижня з 12.09 по 16.09
Кімната. Знайомство.

Понеділок(12.09)
Заняття з ліплення "Промінчики для сонечка"

Пісенька Черепаха Аха
Вівторок(13.09)
Заняття з малювання "Кольоровий дощик"

Заняття з сенсорики "Сонячний зайчик"

Середа(14.09)
Заняття Ознайомлення з соціумом та сенсорики
"Дерева, кущі, трави"

Фізкультхвилинка "Котик"

Четвер(15.09)
Пісенька про "Осінь"

Заняття з розвитку мовлення
"Меблі"

П'ятниця(16.09)
Заняття Ознайомлення з природою та розвиток мовлення
"Краса природи"


Руханка танок "Муха"



Поради батькам!!!

























Фізична безпека дітей під час війни. Сайт "Освітній омбудсмен України" https://eo.gov.ua/fizychna-bezpeka-ditey-pid-chas-viyny-pravyla-povedinky-v-evakuatsii-na-okupovanykh-terytoriiakh-i-v-zoni-boyovykh-diy/2022/03/19/












Мультики, книги, казки, що допоможуть відволікти дітей під час перебування в укритті:
  












 У віці від 2 до 3 років дитина повинна вміти

  • Вміти правильно скласти пірамідку;
  • Складати пазли із 2-4 елементів;
  • Розпізнавати кольори;
  • Розпізнавати деталі і частини предметів;
  • Знаходити на малюнках чи в предметах помилки і частини яких не вистачає;
  • Відповідати на запитання про свій день, що робив у садку, вулиці;
  • Пам’ятати зміст картинок, розповідати про них;
  • Знати геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник), схожі на них в природі предмети;
  • Рахувати до 5 (предмети, пальці…);Rozvitie rebenka ot 2 do 3 letдо 3 років2
  • Знати частини тіла і їх кількість;
  • Порівнювати предмети: кількість, висота, ширина, довжина;
  • Знаходити сховані предмети, орієнтуючись в кімнаті та розповідях дорослих;
  • Називати предмети що знаходяться навколо;
  • Розміщувати предмети в певні групи: меблі, іграшки, продукти тощо.;
  • Розуміти дії (біжить, йде, стрибає, пише, читає тощо);                





НАВЧАЄМО ДІТЕЙ САМОСТІЙНОСТІ. ПОРАДИ БАТЬКАМ.
Коли починати привчати дитину до самостійності?
дитина самостійно одягається
Психологи радять привчати до самостійності, починаючи з 3-х років, коли дитина відокремлює себе від інших, починає усвідомлювати своє «я». Тоді саме час показати синові чи доньці, що робити щось самостійно означає дорослішати, уміти впоратися без допомоги дорослих, або навіть самим бути здатним зробити батькам сюрприз.
Як навчити дитину робити все самостійно?
  1. Дозвольте дитині набути навички самообслуговування. Одна з найбільших помилок батьків, які забороняють дітям спочатку самостійно одягатися, адже одягнеться неправильно, потім не дають можливості самостійно їсти, тому що забрудниться, аж років до 5 годують її з ложки.
  2. Дозвольте дитині допомагати вам.  Допомога по господарству від дітей (помити посуд самостійно чи просто сполоснути чашку за собою) — це взагалі з області фантастики для батьків, з подібними принципами. «Відійди!», «Поклади!», «Не торкайся!», «У тебе не вийде!», «Ти ще маленький!» — це неприпустимі фрази, після яких у дитини зникає будь-яке бажання робити щось самостійно. Якщо дитина зробить щось не так, дозвольте їй це. Навчатися ж бути самостійним колись потрібно?
  3. Дозвольте дитині відчути свою самостійність. Не квапте, коли дитина самостійно одягається, натомість раніше розбудіть, якщо ви запізнюєтеся. Не починайте робити все замість дитини, коли в неї не виходить щось з першого разу. Дайте їй можливість упоратися самостійно. Дитина намагається застібнути змійку, не дає вам це зробити: «Я сам!» Потерпіть, дайте можливість хоча б спробувати.
  4. Заохочуйте дитину до самостійності, якщо ви бачити, що вона може щось зробити самостійно, але просто не хоче. Адже ймовірно, що дитина навіть у дорослому житті завжди перекладатиме відповідальність на батьків. Будьте мудрими батьками, у вихованні застосовуйте методи гармонійного розвитку особистості.


  Група «Теремок» має:
                 
Куточок природи

   
Пов’язане зображення
      

 Центр "Пісок -вода"







           Наша міні-колекція дзвоників.

Картинки по запросу дзвоник анімація

Театральний куточок


Розвиваюий куточок


 
 


  

                            

Та багато інших цікавинок для гармонійного розвитку 
наших малюків!



                                                                                                
                                                

Вікові особливості дітей
третього року життя

Третій рік життя - важливий етап психічного і фізичного розвитку дитини. Інтенсивність темпу фізичного розвитку порівняно з першим і другим роками життя дещо уповільнюється. Зміцнюється організм дитини, удосконалюється та стабілізується нервова система, розвивається руховий апарат. Рухи стають упорядкованішими, координованішими, складнішими, якіснішими. Підвищення витривалості нервової системи призводить до збільшення періоду неспання. Маса тіла протягом третього року життя в середньому зростає на 2 - 2,5 кг, зріст збільшується на 7-8 см.
Провідна діяльність дітей цього віку - предметно - маніпулятивна гра. Важливим є також опосередковане грою спілкування з дорослими людьми (не тільки з батьками, але й з вихователями та старшими дітьми).
Цьому періоду притаманні:
- активна спрямованість на виконання дій без допомоги дорослого, прості форми виявлення самостійності, початок усвідомлення власного «Я», зародження самосвідомості;
- подальший розвиток наочно-дієвого мислення і поява елементарних видів мовленнєвих суджень про навколишній світ;
- утворення нових форм стосунків між дітьми, поступовий перехід від ігор поряд з іншими малюками та ігор на самоті до спільної ігрової діяльності;
- виникнення паростків сюжетно-рольової, поява простих сюжетів, в яких діти відтворюють дії близьких людей, та прагнення виконувати певну роль у грі, початок (використання предметів-замінників);
- ускладнення та урізноманітнення діяльності, поява образотворчої та конструктивної, елементарної навчальної та паростків трудової діяльності, формування нових потреб та інтересів;
- швидке збільшення словникового запасу, оволодіння граматичною будовою мови, зміна ролі власної мови, яка, крім засобу спілкування, стає регулятором поведінки відповідно до поставлених самою дитиною запитань «Чому?», «Коли?», «Де?», «Що це?», «Навіщо?»;
- ускладнення почуттів до навколишніх людей (любов, прихильність, співчуття, симпатія) та поява почуттів, пов'язаних із виконанням діяльності (задоволення, гордість за досягнення, обурення при невдачі, радість від похвали), на базі яких закладаються почуття самоповаги та самолюбства;
- розвиток психічних процесів (сприйняття, відчуття, пам'яті, мислення, уваги), розширення кола об'єктів та їх властивостей, що зацікавлюють дитину, виникнення передумов для розуміння символів (букв, цифр), створення образів;
- активне прагнення до ознайомлення з властивостями предметів (колір, форма, розмір тощо), під час якого дитина починає порівнювати їх один з одним, набуває здатності прогнозувати зміни, викликані її діями;
- початкове виникнення статевої ідентифікації, усвідомлення того, що «я - хлопчик», «я - дівчинка» і відповідне дотримання правил поведінки;
- виникнення суперечності між потребою дитини в самостійності, прагненні бути «як дорослий» та її реальними фізичними та психічними можливостями або системою стосунків між нею та дорослим, яка може загостритись і призвести до виникнення негативізму, упертості.
Основні завдання педагога по роботі з дітьми 3 року життя
• Задовольнити потребу дітей в емоційному спілкуванні з дорослими, яке супроводжується предметно-ігровою діяльністю, формувати практичний досвід спілкування з іншими дітьми.
• Забезпечити умови для насиченого мовленнєвого діалогічного контакту, що сприятиме розширенню та удосконаленню пасивного та активного словників.
• Сприяти розвитку самостійності, надавати можливість для формування навичок самообслуговування при забезпеченні помірної та доцільної допомоги.
• Піклуватися про наявність та активне використання дітьми різноманітного обладнання для розвитку зорових, слухових, дотикових, кінестетичних та інших видів відчуттів і сприймань, фонематичного та музичного слуху.
• Помічати успіхи дитини, схвалювати її досягнення.
• Створити належні умови для зміцнення та збереження здоров'я дітей, забезпечити наявність простору для пересування дитини в груповій кімнаті та обладнання для розвитку основних рухів.
• Стимулювати формування почуттів (самоповаги, впевненості, захищеності, любові до ближнього, дружби, бережливого ставлення до природи, речей, радості від краси та чистоти, гордості та сорому, турботи, вдячності, задоволення від досягнень, творів мистецтва, музики, танцю тощо).
• Виховувати бажання виконувати прості трудові дії, зацікавлене ставлення та повагу до праці дорослих.
• Розвивати культуру мислення, увагу, пам'ять, позитивні почуття, пов'язані з інтелектуальною діяльністю, слуханням творів художньої літератури.
• Підтримувати дитячу допитливість, спостережливість, пізнавальну активність











Похожее изображение
















































 

          

    
































                                   











39 коментарів:

  1. Спасибо за проведенный детский праздник. Признаться ожидали более эмоциональной реакции своего чада, но воспитатели сделали все слаженно и с грамотным подходом.

    ВідповістиВидалити
  2. Хочу сказать спасибо нашим воспитателям и нянечкам!Ребенок многому научился,стал более самостоятельным и раскованым,нравятся занятия,все интересно и в игровой форме.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Самые маленькие детки в группе Теремок и самые сложные детки, ведь они первый раз видят и воспитателей и так много разных деток, но благодаря таким внимательным, добрым, чутким воспитателям как Елена Михайловна и Вера Ивановна все препятствия с первого дня легко преодолеть. Ходим сейчас с удовольствием! Спасибо им большое за чуткое сердце.

      Видалити
    2. Самые маленькие детки в группе Теремок и самые сложные детки, ведь они первый раз видят и воспитателей и так много разных деток, но благодаря таким внимательным, добрым, чутким воспитателям как Елена Михайловна и Вера Ивановна все препятствия с первого дня легко преодолеть. Ходим сейчас с удовольствием! Спасибо им большое за чуткое сердце.

      Видалити
  3. Самые маленькие детки в группе Теремок и самые сложные детки, ведь они первый раз видят и воспитателей и так много разных деток, но благодаря таким внимательным, добрым, чутким воспитателям как Елена Михайловна и Вера Ивановна все препятствия с первого дня легко преодолеть. Ходим сейчас с удовольствием! Спасибо им большое за чуткое сердце.

    ВідповістиВидалити
  4. Привить любовь ходить в сад для самых маленьких - это нужно иметь талант! Как хорошо, что такие воспитатели как Елена Михайловна и Вера Ивановна могут наших непослушных чад добротой души своей и лаской заманивать каждое утро в группу. Спасибо Вам огромное!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. самые маленькие детки в группе Теремок и самые сложные детки, ведь они первый раз видят и воспитателей и так много разных деток, но благодаря таким внимательным, добрым, чутким воспитателям как Елена Михайловна и Вера Ивановна все препятствия с первого дня легко преодолеть. Ходим сейчас с удовольствием! Спасибо им большое за чуткое сердце.

    ВідповістиВидалити
  6. Привить любовь ходить в сад для самых маленьких - это нужно иметь талант! Как хорошо, что такие воспитатели как Елена Михайловна и Вера Ивановна могут наших непослушных чад добротой души своей и лаской заманивать каждое утро в группу. Спасибо Вам огромное!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. мы занимались в Теремке год назад, но до сих пор я вспоминаю Веру Ивановну, Елену Михайловну и Светлану Викторовну с удовольствием и теплотой; иногда, выходя уже из более старшей группы, мы с ребенком проходим и проверяем ясельную площадку, смотрим на окна этой группы и вспоминаем, как тут было хорошо. дорогие воспитатели, оставайтесь всегда такими же добрыми, красивыми и веселыми! слов мало, чтобы выразить Вам благодарность за профессионализм, терпение и заботу!

    ВідповістиВидалити
  8. шановні моі вихователі помічники вихователів МАМИ НАШИХ ДІТЕЙ ! ЩИРО ВІТАЮ ВАС З ВЕСНОЮ !ЩАСТЯ ВАМ ЛЮБОВІ ДИРЕКТОР

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарний та ввічливий склад вихователів. Дітям приділяють усю увагу та турботу.Натхнення Вам та терпіння

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже гарні вихователі Віра Іванівна та Олена Володимирівна, моя дитина залюбки йде до садочка. Можу сказати тільки найкраще про цих вихователів. Олена Володимирівна хоч і молодий спеціаліст, але підхід знаходить до кожної дитини, діти її дуже люблять.

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарна група. Без будь-яких сумнівів віддали сюди вже другу нашу дитину. Висловлюємо вдячність усім вихователям, няням, психологу та музичному працівникові. Бажаємо усьому колективу здоров'я!

    ВідповістиВидалити
  12. Очень волновалась отдавая детей в садик, правда больше за воспитателей.))) Мой сын всегда был гиперактивным, на всех детских площадках я всегда была единственной мамочкой, которая, не только присесть не могла, а вообще ни на секунду расслабится, ребенку надо все время бегать, куда-то лезть. От других слышала: "как ты его в садик отдашь, он же там всех "на уши поставит". Пришло время и мы пошли в садик. Я В ВОСТОРГЕ!!!!!!!!! От воспитателей и нянь. Столько терпения и внимания к нашим деткам. К сыну нашли сразу подход и он поменялся прямо на глазах, даже дома стал вести себя намного спокойнее. Оба моих ребенка с такой радостью бегут по утрам в группу, а их поведение это большой показатель того, что с ними занимаются не просто специалисты, а настоящие Профессионалы. Очень заботливые нянечки, детки всегда чистенькие. Вера Ивановна, Елена Михайловна, Елена Владимировна, Светлана Викторовна и Виктория Владимировна, хочется сказать вам огромное СПАСИБО за наших детей. Ведь именно вы, первые воспитатели и няни, вместе с родителями являетесь сеятелями разумного, доброго,вечного в душах наших детей.

    ВідповістиВидалити
  13. Мы от души вас поздравляем,
    Желаем счастья и тепла,
    И в этот день, 8 Марта
    Вам дарим теплые слова:
    Весенний праздник пусть приносит
    Лишь радость, счастье, теплоту.
    Пускай исчезнут все печали,
    Не будет лишних ссор в дому.
    Вы улыбнитесь, и тревоги
    Уйдут, как вешняя вода.
    Пускай лишь радость будет рядом
    Сейчас, сегодня и всегда!

    ВідповістиВидалити
  14. Как и большинство родителей, я переживала за своего ребенка отдавая его в ясли, но спустя четыре месяца, видно что каждому ребенку уделяют внимание, и этому подтверждение новогодний утренник, результат превысил все мои ожидания. В том как все организовано и собрано прошло я просто в восторге, мой "Зайчик" который посещал садик в среднем грубо говоря две недели в месяц, танцевал прыгал и выполнял движения так, как будто он это делает каждый день. Спасибо Елене Владимировне, Вере Ивановне и Анжеле Михайловне за замечательный праздник, за то что занимаетесь с нашими детками, за внимание и заботу.

    ВідповістиВидалити
  15. Спасибо большое нашим любимым воспитателям и их помощникам за организацию нашего первого Новогоднего утренника. Деткам и родителям очень понравилось, было очень весело и позитивно. С нетерпением ждем новых праздников и впечатлений!

    ВідповістиВидалити
  16. Хотела бы высказать свою благодарность за чуткий подход к каждому ребёнку индивидуально!Очень понравился новогодний праздник где каждый ребёнок почувствовал внимание и ощущение праздника!Очень внимательный коллектив. Дети всегда под присмотром. Благодаря оказаному вниманию период адаптации у моего ребёнка прошёл незаметно. Всегда хочет идти в садик. Терпения Вам и вдохновения!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Дорогі наші вихователі!Прийміть наші найщиріші вітання зі святом!
    Висловлюємо Вам велечезну вдячність за вашу працю, яку Ви вкладаєте в розвиток і виховання наших дітей!Дякуємо Вам за яскраві і чудові свята,які завжди проходять на високому рівні.
    Щиро бажаємо Вам чудового настрою, великих успіхів у всьому, гідної оплати праці та доброго здоровя!

    ВідповістиВидалити
  18. В прекрасный день 8 Марта
    Пускай волнуется душа,
    От комплиментов станет жарко
    И закружится голова.

    Пусть сердце наполняют радость,
    Гармония и красота,
    Из милых глаз уйдет усталость
    И не вернется никогда!
    поздравляем наших любимых воспитателей и нянечек с Женским днем)

    ВідповістиВидалити
  19. Поздравляю весь женский коллектив НВК Журавушка, в особенности наших любимых воспитателей яселек и их помощников.Желаю Вам женского счастья, любви, здоровья и терпения. Спасибо огромное за наших деток, за этот год они очень выросли и изменились. Стали говорить, петь, танцевать, рисовать и это далеко не все чему Вы их научили. Нам родителям очень заметно и приятно, что наши детки Вам не безразличны и Вы их любите, поэтому примите еще раз огромную благодарность, и с праздником!!!

    ВідповістиВидалити
  20. Ходим мы в сад не очень давно( с августа), но уже сейчас хочется выразить свою благодарность заботливым и чутким воспитателям Вере Ивановне, Елене Владимировне,Анжеле Михайловне и няням группы Наташе и Оле. Ребенок идет в садик с удовольствием. После рассказывает про занятия, про тренировки (так называет физкультуру) и уже поет садиковские песенки.
    Спасибо нашим воспитателям!
    Здоровья вам и вдохновения!

    ВідповістиВидалити
  21. Ходим в садик с большим удовольствием, спасибо за это нашим воспитателям. Успехов вам в вашем нелёгком труде.

    ВідповістиВидалити
  22. Спасибо воспитателям и нянечкам за терпение, которое они проявляют к детям в период адаптации.

    ВідповістиВидалити
  23. Хочу выразить благодарность нашим воспитателям,няням, а особенно Вере Ивановне за их колоссальный труд,терпение,внимание.Спасибо!Очень люблю колектив Журавушки!Спасибо Татьяне Дмитриевне за то,что мои дети учатся в лучшем НВК города Сумы.С ув.мама Альбины!

    ВідповістиВидалити
  24. Моему ребенку нравиться ходить в сад, всегда бежит с удовольствием. Группа чистая, в отопительный сезон не холодно,как для меня даже жарковато. Замечательно то,что в группе есть вода с бутыля и детки всегда могут утолить жажду,ведь они так много двигаются.
    Изначально очень было переживательно как малыш адаптируется, но с детками 2 раза в неделю занимается психолог, и воспитатели с нянями всегда прислушиваются к моим пожеланиям( мой ребенок,например, с молочными кашами в обще не дружит. И никто его не "закармливает")
    Игрушек в группе много,даже есть горка. Помимо игрушек, с детками занимаются: то лепка, то рисование,после сна тоже занятия.
    Огромная благодарность всему коллективу ясельной группе,за терпение и подход и внимание к нашим деткам! С ув. мама Андрея.

    ВідповістиВидалити
  25. Спасибо воспитателям и нянечкам за их труд и терпение,ребенок доволен,очень хорошая група!

    ВідповістиВидалити
  26. Хочу подякувати колективу групи "Теремок" за виховання моеї дитини. Дітки там завжди доглянуті та охайні. Перед тим як віддати дитину до дитячого закладу дуже хвилювалась,бо дитина ще маленька, розпитувала у батьків, чиї дітки вже випустились з групи "Теремок" про вихователів, та про їх ставлення до дітей, і всі батьки радили йти в групу до Олени Володимирівни, так як це найкращій вихователь.Моя донька дуже любить Олена Володимирівну, і дуже засмучується, якщо зранку другий вихователь. Спасибі велике Татьяні Дмитрівні за підбір таких чудових вихователів!!!

    ВідповістиВидалити
  27. Большое спасибо всем работникам, которые участвуют в воспитательном процессе, особенно Елене Владимировне, за огромный труд!!! Благодаря их профессионализму, доброте, пониманию, вниманию наш малыш быстро и безболезненно адаптировался в саду, благодаря ежедневным занятиям он растет и развивается и виден прогресс!!! Ясли здесь ничем не уступают развивалкам!!! В группах есть все необходимое современное для игр, обучения, сна и т.п. И самое главное в нем работают специалисты, какие найдут индивидуальный подход к ребенку, и на которых можно положиться во всех аспектах!!! Только положительные отзывы и благодарность директору, воспитателям и помощникам этой группы, психологу, музыкальному руководителю этого учреждения!!! Долголетия и дальнейшего усучаснення!)

    ВідповістиВидалити
  28. Найкраща група раннього віку! Добрі, професійні педагоги, уважні та чуйні помічники вихователів! Цікаві заняття та заходи для найменших вихованців. Дякуємо за виховання дітей, дуже задоволені!

    ВідповістиВидалити
  29. Хочу висловити велику подяку всім працівникам закладу за їхню важку працю, за їхні усмішки і турботу. Я вважаю, що НВК 11 найкращій заклад в нашому районі. У ньому віріс мій син, а тепер зростає донечка. Я жодного разу не жалкувала, що віддала туди своїх дітей і завжди раджу цей заклад знайомим тому, що тут працюють кваліфіковані працівники, яких очолює директор з великої літери. Якщо б у всіх садочках були такі керівники,то б батьки не хвилювалися так за своїх дітей. Окремо хочу відмітити Буцик Віру Іванівну, Мілаш Олену Володимирівну, Сукач Анжелу Михайлівну, Тросюк Наталію Олександрівну, Олійник Ольгу Яківну. Їм дісталась найважча праця - доглядати найменших діточок, але вони справляються на відмінно. Дітки завжди доглянуті, охайні, навіть зачиски. Велике вам спасибі і низький уклін.

    ВідповістиВидалити
  30. Шановні вихователі ясельної групи "Теремок": Віра Іванівна, Анжела Михайлівна, Олена Володимирівна та найкращі няні. Саме Вам ми довірили найдорожчий скарб у нашому житті, і Ви нас не підвели. Ви є доказ того що в світі існують люди, які люблять свою роботу. Не багато змогли б так. Хочу висловити велике дякую за Вашу працю. Хочу подякувати Вам за турботливе ставлення до дітей, високий професіоналізм у вихованні наших діток, за теплоту сердець, розуміння, піклування, індивідуальний підхід до кожної дитини, теплу атмосферу в групі та терпіння. Ви даєте їм своє тепло і вкладаєте в них свою душу.Ви - найкращі!!! Бажаю Вам міцного здоров я. терпіння, слухняних вихованців та вдячних бальків! З повагою Шевченко Інна Костянтинівна.

    ВідповістиВидалити
  31. Уважаемые воспитатели ясельной группы Теремок: Вера Ивановна, Анжела Михайловна, Елена Владимировна и лучшие няни! Выражаю Вам огромную благодарность. Хочу отметить Ваш высокий профессионализм, чуткое отношение к детям, заботу, внимание, доброту и теплоту, индивидуальный подход к каждому ребенку. В группе царит комфортная теплая обстановка, уют и порядок. Вы учите деток дружить и уважать друг друга, творить и фантазировать, ценить прекрасное, быть честными, добрыми, заботливыми. Наш сынок гордится своими достижениями, с радостью показывает нам свои поделки, с интересом дома повторяет сделанное в детском саду. Шаг за шагом под Вашим чутким руководством он познает окружающий мир, радость дружбы, свои личные возможности. Мы полностью доверяем Вам, ведь родителю, когда он оставляет ребенка практически на весь день, очень важно знать, что его чадо в надежных руках. Мы спокойны за жизнь и безопасность нашего малыша, ведь рядом с ним настоящая команда профессионалов. Вы - самые лучшие!!! Желаю Вам крепкого здоровья, терпения, послушных деток и благодарных родителей! С уважением, Шевченко Инна Константинова.

    ВідповістиВидалити
  32. Шановані наші вихователі Олена Володимирівна, Анжела Михайлівна та Віра Іванівна! Ви найкращі! Дитина ходить в садочок із задоволенням. Дякуємо за турботу та догляд, за цікаві заняття. Вчора був ранок з приводу свята весни, емоції зашкалюють. Чого варте навчити цих маленьких 2х-3х річних бешкетників танцювати та водити хороводи)) А яке свято на Новий рік було!)) - Ви просто майстри своєї справи. Дякуємо вам за це, за вашу нелегку працю і велике серце.
    Окрема вдячність директору Тетяні Дмитрівні. Процвітання Вашому садочку!
    -Батьки Коцар Вероніки-

    ВідповістиВидалити
  33. Хочу висловити вдячність нашим вихователям ясельної групи і всім працівникам садочка. Вихователі та помічники дуже чуйні і віддані своїй справі. Найголовніше для кожної матусі, щоб її дитині було затишно і комфортно під час перебування у садочку, і саме таке безпечне середовище забезпечує наш садок!

    ВідповістиВидалити
  34. Хочу висловити слова щирої вдячності вихователям нашої групи за прекрасну роботу навіть під час карантину. За допомогою завдань на сторінці нашого блогу кожна дитина продовжує відкривати світ та вивчати багато нового та цікавого. Проте на мою думку живе спілкування дуже важко замінити!!!!
    Бажаю вам здоров"я та наснаги у наступному навчальному році!!!

    ВідповістиВидалити
  35. Кожна мама мріє про щасливе дитинство для своєї дитини. Але одного дня настає той хвилюючий момент розлуки ‒ день, коли дитина йде в садочок. Особливо хвилюючий цей момент для нас, батьків. Але знаєте, з першого ж дня перебування у групі «Теремок» вихователі Олена Володимирівна, Анжела Михайлівна та Віра Іванівна стали справжніми друзями для моєї дитини. Ми з сином задоволені своїм закладом освіти КУ НВК № 11 «Журавонька».
    Дитина в садочок ходила з великим задоволенням з першого дня. Тут кожен день проходив не забутнім, веселим, пізнавальним та активним. Динамічні виставки, чудові свята, гарний настрій, а найголовніше ‒ любов, яку вихователі дарували щодня дітям ‒ це найголовніший скарб для дітей та батьків.
    Але весна 2020 внесла свої корективи в освітній процес дошкільнят. Через карантин наше навчання перейшло у дистанційний режим. Тож тепер в освітньому процесі онлайн задіяні і вихователі, і діти, і батьки. Останнім до речі, зовсім не солодко. Адже частина з них сама працює дистанційно, а в когось на руках ще немовля… Дійсно проблем було багато. Ми батьки можемо дати безмежну любов своїм дітям, а повноцінне навчання не завжди вдається без допомоги наших висококваліфікованих педагогів, які не забували про нас жодного дня і надсилали нам пізнавальні матеріали у Viber: про профілактику дитячого травматизму вдома, Пасху, День сім’ї, День вишиванки, переглядали відео-казочки, логопедичні та фізичні вправи, вивчали пори року, професії та надсилали фото звіти нашої роботи…
    Хочу подякувати Вам, наші любі вихователі за Вашу наполеглевість та стараність, за гарне ставлення і розуміння, за Вашу людяність та допомогу в цьому процесі.
    Тетяно Дмитрівно, також звертаюся до Вас як до мудрого керівника та чудового організатора, адже не кожному доснаги щоденно дистанційно організовувати роботу такого великого закладу освіти. Дякую Вам за Вашу відданість своїй справі, за відповідальність перед батьківською громадою.
    Хочу всім побажати міцного здоров`я, гарного настрою, теплоти душі, чемних дітей та вдячних батьків! Так тримати!
    А нам, батьки, хочу сказати, що нам дуже пощастило, що з нашими дітками були такі чудові та щирі люди.
    З повагою, мама Білодіда Артема.

    ВідповістиВидалити
  36. Всем известно, что человек не может достичь на жизненном пути чего-либо в одиночку. У каждого есть наставник. АНЖЕЛА Михайловна, Вера Ивановна - вы первые учителя наших детей и труд на лицо :все мы помним как вели за руку плачущих и не желающих расставаться с мамой детей а сейчас видим ласковых, умных и талантливых детишек, которые учатся дружить, уважать и любить. И все это благодаря вашему кропотливому ежедневном труду и терпению. Низкий вам поклон и огромная благодарность. Анне Владимировна, няням, музыкальному руководителю за Вашу способность любить детей и прививать им тягу к прекрасному, умению любить мир и окружающих людей. Вы вкладывает всю душу, чтобы будущее поколение оправдало наши ожидания!!! Пусть ваши старания окупятся сторицей!!! Крепкого вам здоровья и настоящего человеческого счастья!!! С уважением мама Манукян Даниэля ❤️

    ВідповістиВидалити
  37. Щиро вдячні Вам за Вашу віддану працю! Гарного настрою і відмінного здоров'я Вам, шановні наші вихователі!

    ВідповістиВидалити