3-А 2023/2024


2023/2024 навчальний рік        


         3-А класу  

Я беру твою руку, дитино маленька,
Щиро, бережно й ніжно в долоні свої.
Поведу через казку, не бійся, рідненька,
В незвідані далі, далекі краї.
Будем разом усюди ми там мандрувати,
Перешкоди долати ми будем щодень,
Я навчу тебе мислити і рахувати,
Читати, й писати, співати пісень.
Тож давай свою руку, і я обіцяю, 
Станемо друзями всі ми на довгі роки.
Ти полюбиш цю школу і клас свій, я знаю
Спозаранку йтимеш сюди залюбки. 

   

  
 
 

КЛАСНИЙ КЕРІВНИК


ЖАБСЬКА ОЛЬГА ДМИТРІВНА

                         НАШ ВЕСЕЛИЙ                           ДРУЖНІЙ КЛАС

         Структура 2023/2024 навчального року

Відповідно до чинного законодавства освітній процес у закладі освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань - 1 вересня і триватиме до 28 червня 2024 року (Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні»).
Орієнтовна структура і тривалість навчального року:

I чверть – з 1 вересня  по 27 жовтня 2023 року;

II чверть – з 06 листопада  по 29 грудня 2023 року;

III чверть – з 15 січня  по 15 березня  2024 року;

IV чверть – з 25 березня  по 07 червня 2024 року.

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули  (орієнтовно):  

осінні з 28 жовтня по 05 листопада 2023 року;

зимові з 30 грудня 2023 року   

весняні з 16 березня по 24 березня  2024 року.  

                                     РОЗКЛАД УРОКІВ

                         


ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ!
Відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти (протокол від 30.08.2023 року №9), освітній процес буде відбуватися у змішаному форматі: офлайн у закладі освіти та з використанням технологій дистанційного навчання на платформі  MICROSOFT TEAMS .    

Нормативно-правове забезпечення 

організації освітнього процесу з використанням  технологій дистанційного навчання:

Закон України "Про освіту" стаття 9, п.4 "Дистанційна форма здобуття освіти";

наказ МОН України від 25.04.2013  № 466 "Про затвердження  Положення про дистанційне  навчання" ;

наказ МОН України від 23.04.2019 №536 "Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти";

лист МОН України від 22.01.2015 №1/9-26 "Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах";

наказ МОН України від 08.09.2020 №1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання".            

Режим роботи 3-А класу на 2023/2024  н. р.




                                          

 

        



 ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ

Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти ґрунтується на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня.

Результати освітньої діяльності учнів на всіх етапах освітнього процесу не можуть обмежуватися знаннями, уміннями, навичками. Метою навчання мають бути сформовані компетентності, як загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості.

Вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності.

До ключових компетентностей належать:

1)  вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

2)  здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;

3)  математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;

4)  компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;

5)  інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

6)  екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства;

7)  інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;

8)  навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;

9)  громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя;

10) культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості;

11) підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.

Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів здійснюється відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти".



МИТТЄВОСТІ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ :

1





Святий Миколай іде свято в кожен дім несе

 

    Готуємося до Нового року.                       
Виготовлення аплікації - Новорічна свічка



Наші умілі рученята творять справжні дива на уроці дизайну і технологій








                                   













Тиждень доброчесності.

Колективна робота « Я крапля в океані»



 
                                                                                                                                                    Тиждень води .
Проводимо досліди.



Малюємо :"Морський пейзаж"
Знайомимося з  кругообігом води в природі.




Казка вчить як на світі жить.

Складали казку про краплинку.




Тиждень толерантності .






Тиждень моди.

Ми познайомилися з професіями швачка,модельєр,модель,що таке мода.




Вікторина : «Знавці дорожнього руху

 











                                                       



































                                      Поради для батьків











Дистанційне навчання

Поради для батьків.

Дорогі діти та батьки!

Уміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — найважливіші навички 21 століття. Зараз перед нами постало випробування, як відпрацювати ці навички разом з вами під час дистанційного навчання В зв язку з тяжкою епідеміологічною ситуацією , наша школа з 30.10 по 05.11  переходить на дистанційне навчання!!!            

Перед вами покрокова інструкція - нагадування!

1.  Карантин – це навчальний робочий режим, але віддалено.

2.  Завдання для опрацювання з’являтимуться на моєму особистому блозіі в розділі «Дистанційне навчання» щодня на весь робочий тиждень згідно з вашим розкладом уроків.

3.Щоб навчання не розтягувалось на весь день, визначте час у першій половині дня, коли ви будете виконувати завдання. Обов'язково дотримуйтесь цього режиму навчання. Не забувайте про перерви. Виконуйте руханки (1-4 класи), фізичні вправи

Протягом дня ви маєте виконати ВСІ завдання від учителів згідно свого розкладу уроків. Наприклад, якщо у понеділок у вас  5 уроків, ви маєте виконати завдання кожного з цих предметів і надіслати їх учителям на електронну адресу або особистим повідомленням у Вайбері. Цінуйте свій час, не залишайте  невиконані завдання, адже наступного дня потрібно виконувати інші.

4 На дистанційному навчанні учителю важливо отримати фото або скріншот виконаної вами роботи в той день, коли вам надано завдання. Учитель проаналізує правильність виконання, за потреби, надасть рекомендації. Головне – засвоєння матеріалу.

5 Ви можете надати виконані роботи пізніше через поважні причини (наприклад, хвороба), але про це потрібно повідомити класного керівника або вчителя-предметника.


6.Не всі завдання можливо перевірити дистанційно (наприклад, вірш напам'ять, диктант чи заняття фізичними вправами). Такі завдання  можуть оцінюватися по-різному: деякі вчителі будуть прохати зняти невеличке відео, інші перевірятимуть у школі після завершення карантину.

7 Після відновлення навчальних занять вас чекають підсумок та узагальнення вивченого (за темами, які вчили протягом року та дистанційно), перевірні та контрольні роботи.  

 Шановні батьки! не потрібно вимагати від дітей чітко дотримуватись розпорядку і виконувати всі завдання – краще проявити до них любов і турботу, адже їхнє здоров'я для вас і для нас найважливіші! 

Шановні батьки та діти, під час карантину дотримуйтесь таких правил:
     Намагайся не ходити в гості, не відвідувати громадських місць.
     Частіше мийте руки з милом.
     Частіше провітрюйте кімнату.
Ведіть здоровий спосіб життя!!!
Ознайомте дітей з мультфільмами про коронавірус та  про імунітет. 
Посилання на відео  ВІДЕО
                                   ВІДЕО
Граємось з дітьми: 40 цікавих ідей відпочинку всією сім’єю  
Гімнастика для очей у віршах “Очі швидко обертаємо”,
за посиланням  ВІДЕО


Бажаємо вам успіхів!

Ми впевнені, що вам під силу виконати всі завдання!

Якщо виникають питання – учителі завжди на зв’язку!

Будемо здорові!



Безпека під час осінніх канікул.







День захисту тварин. Фотогалерея наших захисників тварин.




Ми проти насильства !



 Щоб бути здоровим потрібно їсти корисні продукти.












  















Склад батьківського комітету 3-А класу:


 Голова батьківського комітету  --Ромась С.М.
 Помічники : Левченко А.М        Тригубенко С.О








Поради батькам молодших школярів

1. Показуйте дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за якісь досягнення.

2. Не можна ніколи (навіть у пориві гніву) говорити дитині , що вона гірша за інших

3. Треба чесно й терпляче відповідати на будь-які запитання, займатися з нею тим, що їй подобається, заохочувати всі зусилля дитини, а саме її бажання пізнавати нове. Потрібно уникати стереотипів та шаблонів у роботі, розвивати творчість дитини.

4. Намагайтеся щодня знаходити час, щоб побути наодинці зі своєю дитиною.

5. Учіть дитину вільно спілкуватися не тільки зі своїми однолітками, але і з дорослими.

6. Не соромтеся підкреслювати, що ви пишаєтеся своїм малюком.

7. Будьте чесні в оцінках своїх почуттів до дитини.

8. Завжди говоріть дитині правду, навіть коли вам це невигідно.

9. Оцінюйте тільки вчинки, а не її саму. Уникайте негативних оцінок дитини, порівнювати результати роботи дитини можна тільки з її власними досягненнями, а не з досягненнями інших дітей.

10. Не смикати її щохвилини, не говорити їй про недоліки, не пригнічуйте ініціативи дитини.

11. Не домагайтеся успіху силою. Примус - найгірший варіант морального виховання. Примус у сім’ї руйнує особистість дитини. Уникайте авторитарного стилю у вихованні дітей! Уникайте прямого тиску на дитину.

13. Визнайте право дитини на помилку.

14. Думайте про дитячий „банк” щасливих спогадів.

15. Дитина ставиться до себе так, як ставляться до неї дорослі.

16. І взагалі, хоч інколи ставте себе на місце своєї дитини, і тоді ви краще зрозумієте, як її виховувати.

17. Твердість лінії у вихованні досягається терпінням, відсутністю поспіху.

18. Знайдіть золоту середину між періодичними перебуванням малюка наодинці з собою і спілкуванням з дорослими.

Пам'ятайте:

* Покарання – це моральний замах на здоров'я: фізичне і психічне.


* Покарання не повинно бути за рахунок любові. Не залишайте дитину без заслуженої похвали і нагороди. Ніколи не відбирайте подарованого вами чи кимось іншим.


* Краще не карати, ніж карати із запізненням. Запізнілі покарання нагадують дитині про минуле, не дають змоги стати іншою.


* Покараний – значить вибачений. Інцидент вичерпано – сторінка перегорнута. Наче нічого й не трапилось. Про старі гріхи ні слова. Не заважайте починати життя спочатку!


* Хоч би що там трапилось, хоч би якою була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як перевага вашої сили над її слабкістю, як приниження.


* Дитина не повинна боятися покарання. Найвразливіше для неї — ваше засмучення.


Поради батькам

Батьківський комітет класу
     Велику роль у співпраці батьків учнів і класного керівника відіграє батьківський комітет класу. Від злагодженості та відповідальності роботи цього комітету залежить атмосфера класного колективу, взаємини батьків один з одним, спілкування дорослих і дітей.
      Добре організований батьківський комітет може виконувати в класі різні функції, однією з яких є допомога в організації навчально-виховного процесу: наприклад, організація конкурсів на кращий щоденник або зошит; рейдів-перевірок дбайливого ставлення учнів до свого портфеля, підручників чи письмового приладдя. Особливе значення має участь батьківського комітету в днях відкритих дверей класу та днях самоврядування.
Ще одна важлива функція батьківського комітету класу — допомога класному керівникові в позакласній роботі. Насамперед — організація та проведення батьківських уроків у класі, тобто надання можливості для творчості, імпровізації кожній родині. Крім таких уроків, батьківський комітет може допомогти класному керівникові в організації свят, екскурсій і поїздок. Допомога батьківського комітету в розв’язанні проблем із відвідуванням театрів, музеїв, виставок є досить значною, усі ці заходи цікаві не лише дітям, але й самим батькам: побачити свою дитину в незвичній обстановці, проаналізувати її поведінку, ставлення до того, що відбувається, просто поспілкуватися зі своєю дитиною та іншими дітьми.
Багато чого може зробити батьківський комітет для розв’язання господарсько-побутових питань класу: ремонт кабінету, меблів, харчування дітей у шкільній їдальні, дотримання санітарно-гігієнічних і профілактичних норм. За певних обставин батьківський комітет має не лише право, але й обов’язок взяти участь у роботі школи з проблемними родинами.
Батьківський комітет обирається загальними зборами батьків з урахуванням пропозиції класного керівника та за ініціативи самих батьків. Термін повноважень батьківського комітету — один рік, але за нагальної необхідності його може бути переобрано позачергово або подовжено його повноваження. Починаючи роботу із класом, класному керівникові слід попередити батьків про щорічне оновлення членства в батьківському комітеті.
Зазвичай обов’язки в батьківському комітеті розподіляються між його головою, заступниками, які відповідають за окремі ділянки роботи, і скарбником. Голова батьківського комітету організовує його загальну
діяльність, разом із заступниками складає план роботи, допомагає класному керівникові під час підготовки та проведення батьківських зборів, представляє колектив батьків класу в батьківському комітеті школи.
За необхідності захисту прав учнів класу в правових структурах голова бере участь у них або у відвідуваннях проблемних родин, а також допомагає розв’язувати конфлікти в дитячому колективі.
Заступник голови батьківського комітету, відповідальний за результативність навчальної діяльності учнів класу, організовує участь батьків у шкільному житті дітей: відвідування уроків, днів творчості в класі та школі. Він допомагає класному керівникові придбати необхідні навчальні посібники; обдарованим учням - у пошуку спонсорів для організації олімпіад, конкурсів і фестивалів.
Заступник голови батьківського комітету, який керує позакласною діяльністю за участю батьків, виконує різноманітну роботу. До його компетенції входить: залучення батьків до організації занять гуртків, секцій, батьківських уроків; організація спільних свят, походів, екскурсій, поїздок, розважальних заходів. Заступник голови батьківського комітету, відповідальний за господарську роботу в класі, організовує допомогу батьків у ремонті та оформленні класного кабінету, в придбанні предметів, необхідних для класного колективу.
До обов’язків скарбника входить збирання коштів на потреби класу, складання кошторису витрат та звітності перед  батьківськими зборами.
Засідання батьківського комітету відбуваються два-три рази на чверть, однак за певних умов зустрічі можуть бути частішими.











                          





                             

         


Немає коментарів:

Дописати коментар