1-Б 2024-2025

  2024/2025 навчальний рік                    дистанційне навчання 

Школа- велика дитяча країна
В ній відкривається білий наш світ
Тут    пізнає себе кожна дитина, 
І відправляється звідси в політ...

ВІТАЄМО ВАС НА СТОРІНЦІ  

1-Б КЛАСУ 

 КЛАСНИЙ КЕРІВНИК: Корх Наталія Миколаївна


Корх Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів, 
освіта повна  вища,  спеціаліст вищої категорії.

Життя моє – це школа 
 
Життя моє – це школа,  без неї я ніяк.
Навчать дітей – це доля,  виховувать малят.
Тривожно б`ється серце, коли заходжу в клас.
Очей дитячих сонце пронизує весь час.
Квітник дітей барвистих чекають міцних знань.
Уроків фантастичних і здійснення бажань.
До кожної дитини я ключик підберу.
До класної родини з любов`ю всіх прийму.
Одна сім`я у класі- єдиний колектив.
Дитячі душі наші чекають справжніх див.
Вони мене навчають, а я навчаю їх.
Всі учні відчувають, якщо нещирий ти.  
      

Давайте знайомитись! 

Ми прийшли до школи...

02.09.2024


Структура 2024/2025 навчального року

Відповідно до чинного законодавства освітній процес у закладі освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається  2 вересня 2024 року і триватиме до 30 червня 2025 року (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2024 року №841 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»).

ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ!
Відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти (протокол від 30.08.2024 року №5), освітній процес буде відбуватися у змішаному форматі: офлайн у закладі освіти та з використанням технологій дистанційного навчання на платформі  MICROSOFT TEAMS .    

Нормативно-правове забезпечення 

організації освітнього процесу з використанням  технологій дистанційного навчання:

Закон України "Про освіту" стаття 9, п.4 "Дистанційна форма здобуття освіти";

наказ МОН України від 25.04.2013  № 466 "Про затвердження  Положення про дистанційне  навчання" ;

наказ МОН України від 23.04.2019 №536 "Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти";

лист МОН України від 22.01.2015 №1/9-26 "Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах";

наказ МОН України від 08.09.2020 №1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання".            

Режим роботи 1-Б класу на 2024/2025  н. р.

Електронні версії підручників 

для 1 класу можна завантажити за посиланнями

Правила, які врятують наше життя








ДО УВАГИ БАТЬКІВ!!!

Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів здійснюється відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти".

Відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти (протокол від 30.08.2023 №9) оцінювання об’єктивних результатів навчання учнів  3-4 класів з предметів інваріантної складової навчального плану здійснюватиметься рівневою оцінкою. 

Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти ґрунтується на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня.

Результати освітньої діяльності учнів на всіх етапах освітнього процесу не можуть обмежуватися знаннями, уміннями, навичками. Метою навчання мають бути сформовані компетентності, як загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості.

Вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності.

До ключових компетентностей належать:

1)  вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

2)  здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;

3)  математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;

4)  компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;

5)  інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

6)  екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства;

7)  інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;

8)  навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;

9)  громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя;

10) культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості;

11) підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.

Немає коментарів:

Дописати коментар