4-А (2023-2024)

 2023/2024 навчальний рік                    дистанційне навчання 

Школа- велика дитяча країна
В ній відкривається білий наш світ
Тут    пізнає себе кожна дитина, 
І відправляється звідси в політ...

ВІТАЄМО ВАС НА СТОРІНЦІ  

4-А КЛАСУ 

 КЛАСНИЙ КЕРІВНИК: Костенко Олена Василівна


Перший вчитель

А перший учитель, як сонячна ласка.
Як чисте, живе джерело.
До діток приходить з ним радість і ласка
І мудрість та ніжне тепло.
Він вперше для них дивосвіт відкриває,
За руку веде в майбуття.
І вперше у дружбі й любові єднає
Та робить цікавим життя.       

        Надія Красоткіна  


Костенко Олена Василівна, вчитель початкових класів, освіта повна  вища,  спеціаліст вищої категорії.
Нагороджена  грамотами Департаменту освіти і науки Сумської ОДА та  управління освіти і науки СМР
Працюю над проблемою 
"Використання  сучасних педагогічних технологій в удосконаленні читацьких навичок молодших школярів на уроках  читання".          
                          
                        Я зазирну в маленькі оченята, 
Дитячої долоньки я торкнусь руками,
Пишу життя, яке мої малята                
Із пам’яті не викреслять з роками.      
 Свій скарб батьки довірили мені,         
    Щоб йти в майбутнє вірними стежками.
 Я пам’ятати буду, навіть уві сні            
Таке звання почесне – «друга мама»! 

НАШ ВЕСЕЛИЙ ДРУЖНИЙ КЛАС

вересень 2023 року 



вересень 2021 року 

вересень 2020 року 



Архів публікацій:

Відповідно до чинного законодавства освітній процес у закладі освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань - 1 вересня і триватиме до 28 червня 2024 року (Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні»).
Орієнтовна структура і тривалість навчального року:

I чверть – з 1 вересня  по 27 жовтня 2023 року;

II чверть – з 06 листопада  по 29 грудня 2023 року;

III чверть – з 15 січня  по 15 березня  2024 року;

IV чверть – з 25 березня  по 07 червня 2024 року.

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули  (орієнтовно):  

осінні з 28 жовтня по 05 листопада 2023 року;

зимові з 30 грудня 2023 року  по 14 січня 2024 року;

весняні з 16 березня по 24 березня  2024 року.


ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ!
Відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти (протокол від 30.08.2023 року №9), освітній процес буде відбуватися у змішаному форматі: офлайн у закладі освіти та з використанням технологій дистанційного навчання на платформі  MICROSOFT TEAMS .    

Нормативно-правове забезпечення 

організації освітнього процесу з використанням  технологій дистанційного навчання:

Закон України "Про освіту" стаття 9, п.4 "Дистанційна форма здобуття освіти";

наказ МОН України від 25.04.2013  № 466 "Про затвердження  Положення про дистанційне  навчання" ;

наказ МОН України від 23.04.2019 №536 "Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти";

лист МОН України від 22.01.2015 №1/9-26 "Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах";

наказ МОН України від 08.09.2020 №1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання".            

Режим роботи 4-А класу на 2023/2024  н. р.

   

Електронні версії підручників 
для 4 класу можна завантажити за посиланнями

Правила, які врятують наше життя








ДО УВАГИ БАТЬКІВ!!!

Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів здійснюється відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти".

Відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти (протокол від 30.08.2023 №9) оцінювання об’єктивних результатів навчання учнів  3-4 класів з предметів інваріантної складової навчального плану здійснюватиметься рівневою оцінкою. 

Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти ґрунтується на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня.

Результати освітньої діяльності учнів на всіх етапах освітнього процесу не можуть обмежуватися знаннями, уміннями, навичками. Метою навчання мають бути сформовані компетентності, як загальна здатність, що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості.

Вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності.

До ключових компетентностей належать:

1)  вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

2)  здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;

3)  математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;

4)  компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;

5)  інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

6)  екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства;

7)  інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;

8)  навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;

9)  громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя;

10) культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості;

11) підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.

Немає коментарів:

Дописати коментар