Група "Зірочка"




до нашої групи "Зірочка"



 

                    З вашими дітками працюють :
 вихователі

                             Коломієць Тетяна Олексіївна 

Цюкало Євгенія Анатоліївна 


    

Помічник вихователя 
Охріменко Катерина Миколаївна



Дитина, як і кожна людська істота, від народження має права.
Дитя моє! Бог дав тобі життя,
І щоб ніхто не заподіяв шкоди
Тобі, маленький громадянин,
Бог дав закони нашому народу.
Від дня народження, від іменин –
Він твій, цей світ широкий за вікном,
Ти на життя і щастя маєш право
Під золото-блакитним знаменом
Своєї Української Держави.


                                     Великі права маленької дитини


ОзнайомитисяНаша група працює за програмою 
"Впевнений старт


Консультації для батьків

Матеріали для батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку 

  1.  Як заспокоїти дітей під час війни https://mon.gov.ua/ua/news/mon-zapuskaye-informacijnu-kampaniyu-pro-te-yak-zaspokoyiti-ditej-pid-chas-vijni
  2. Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укриття https://www.youtube.com/watch?v=VpJXr3UXCvo
  3. Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною  https://www.youtube.com/watch?v=8ml9RPFun7s
  4. Як говорити з дитиною, якщо батько  захищає країну  https://mon.gov.ua/ua/psihologichna-turbota-vid-svitlani-rojz/yaksho-batko-chi-mati-zahishaye-krayinu
  5. Фізична безпека дітей під час війни. Сайт «Освітній омбудсмен України» https://eo.gov.ua/fizychna-bezpeka-ditey-pid-chas-viyny-pravyla-povedinky-v-evakuatsii-na-okupovanykh-terytoriiakh-i-v-zoni-boyovykh-diy/2022/03/19/
  6. Як підтримати дитину, якщо ви опинились у зоні активних бойових дій   https://www.unicef.org/ukraine/stories/safety-backpacks-and-ways-to-reduce-stress
  7. Поради, як підтримати дитину в дорозі від ЮНІСЕФ https://www.unicef.org/ukraine/stories/how-to-support-a-child-on-the-road
  8. Ресурси позитивного батьківства від ЮНІСЕФ «П’ять мов у спілкуванні з дитиною»https://www.unicef.org/ukraine/documents/five-love-languages-in-communication-with-child
  9. Підтримка батьків та дітей під час війни https://www.unicef.org/ukraine/parents-children-support-during-military-actions
  10. Психологічна допомога для дітей https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h8rXg9TTyevxZkdfxAQXodS
  11.  Як надавати першу психологічну допомогу https://moz.gov.ua/article/news/rekomendacii-z-psihologichnoi-dopomogi
  12.   Як підтримати дітей у часи невизначеності та стресу. Поради від ЮНІСЕФ https://www.unicef.org/ukraine/stories/7-tips-for-parents
  13.   «Розкажи мені». Безкоштовна інтернет-платформа для психологічних консультацій.https://tellme.com.ua/
  14. Як швидко заснути, коли ви тривожні і вам важко розслабитися https://phc.org.ua/news/yak-shvidko-zasnuti-koli-vi-trivozhni-i-vam-vazhko-rozslabitisya
  15. Як перевірити правдивість джерела інформації https://www.pedrada.com.ua/article/3025-yak-perevriti-pravdivst-djerela-nformats

Корисна збірочка як підготувати дітей до можливих надзвичайних ситуацій,

щоб переглянути тисни тутСупергерої безпеки

Корисні інтернет - ресурси для розваг 
дітей в укритті

  • Книгарня Yakaboo надала безплатний доступ до книжок в мобільному додатку. Переходьте за посиланням: Дізнатись більше
  • Telegram-канал з аудіоказками українською для тих, хто у бомбосховищах: Дізнатись більше
  • Telegram-канал "Павлуша і Ява" завантажує дитячі аудіоказки: Дізнатись більше
  •  Видавництво книжок "Ранок" вирішило безплатно викладати дитячі книги в електронному форматі. Для того, аби завантажити, перейдіть за посиланням:  Дізнатись більше
  • MEGOGO відкрили безплатний доступ до мультиків, фільмів та аудіоказок. Посилання:Дізнатись більше

В нашій групі використовують  інноваційні технології:



Світ для дітей. Права дитини
(за програмою "Афлатот")

Кожна дитина має право на їжу, чисту водуі право на тещоб бути здоровим.


Кожній дитині потрібен дім і родина,яка буде про неї піклуватися і любити її.

Кожна дитина повинна ходити до навчально закладущоб вчитися і розвиватися.


Кожна дитина повинна жити в мирі та безпеці.



Палички Кюізенера дозволяють дитині не тільки розвивати абстрактне мислення, а й виокремлювати логічні зв’язки та поняття. Що стосується конкретних практичних цілей, то серед них найбільш значущими є:
  • формування понять конкретизації лічби і обчислень у вигляді числа;
  • розуміння системи "більше-менше";
  • відпрацювання навику розподілу і вимірювання, додавання і віднімання;
  • засвоєння понять "більше-менше", "право-ліво", "між", "довше", "вище", "рівний", "середина" і т.д .;
  • розвиток креативності, умінь моделювати і конструювати;
  • формування активності пізнавального характеру і наочно-дієвого способу мислення, а також всіх видів уваги і детального сприйняття навколишнього;
  • поліпшення дрібної моторики.
Вік для початку проведення уроків визначається індивідуально, це пов’язано з різними темпами розвитку дитини. Але середнім віком для початку навчання в психолого-педагогічній літературі вважається 3 роки. Проте деякі спеціалісти допускають, що уроки з паличками можна починати з 1 року.Паралелепіпеди розміром від 1 см до 10 см, які відрізняються за кольором і виконані з пластика або дерева, паперові шаблони цифр і арифметичних дій, а також методичка з основними етапами та прийомами роботи – це матеріальна база посібників Кюізенера. Різні брусочки дозволяють позначити числа (за допомогою довжини паличок), а також вказати класи чисел (кольорами, відповідно кожному номіналу паличок).

            

Чим довше, тим більше число. Так, наприклад, паличка-одиниця всього 1 см, а паличка-десятка – 10 см. Нескладно здогадатися, що кожен сантиметр додає одиницю до числа.Палички 5 сімейств кратних чисел, де одиниці групи подібні відтінками. Лінієчка-двійка червоного кольору, четвірка коричневого, а вісімка вишневого представляють сімейство чисел кратних 2. Числа, які діляться на 3, позначені світло-зеленим, темно-зеленим і синім кольорами, що відповідає 3, 6 і 9. Для 5 та 10 обрані жовтий і оранжевий кольори, а для одиниці білий. 7 виконана в чорному кольорі. Таким чином, ми маємо 5 сімейств: "червоне", "зелене", "жовте", "біле" і "чорне". В класичному наборі 241 паличка (для дошкільнят можна знайти спрощені варіанти по 144 або 116 паличок), причому в строгому співвідношенні кольору і кількості. При цьому «зелене» сімейство в деяких наборах представлене не відтінками зеленого, а блакитним і фіолетовим та називається "синьою" групою. А в "червоному" класі замість червоного – рожевий.






НАША  ГРУПА   ПРАЦЮЄ  ЗА  МЕТОДИКОЮ МИКОЛИ ЗАЙЦЕВА

 (раннє навчання  читанню за допомогою  кубиків і таблиць)


Основною одиницею мови у Зайцева є не звук, не літера, а склад.
Склад - це пара приголосної і голосної, або приголосної та твердого або м'якого знака, або ж навіть одна літера. Наприклад, МА-МА,ПА-РО-ВО-З,А-П-ТЕ-КА і т. д. Складовий принцип читання - основа Зайцівського методу навчання дітей читання.

Склади малюк бачить не в книзі, не на картках, а на кубиках. Це принциповий момент системи Зайцева.
Чому кубики?
Читання вимагає роботи аналітичного мислення (літери - абстрактні значки; мозок перетворює їх у звуки, з яких синтезує слова), яке починає формуватися лише до школи.
Відсутність аналітичного мислення компенсується у дитини загостреним сприйняттям сигналів, які поставляють йому органи чуття. Тому Микола Олександрович Зайцев зробив ставку на зір, слух і тактильні відчуття. Він написав склади на гранях кубиків. Кубики він зробив різними за кольором, розміром і звуком, який вони видають, тому кожен раз при зверненні до них включаються різні канали сприйняття. Це допомагає дітям саме відчути, а не зрозуміти різницю між голосними і приголосними, дзвінкими і м'якими
Користуючись цими кубиками, дитина складає слова і починає їх читати. Ідея Зайцева проста: що добре показати, про те не треба довго розповідати (краще один раз побачити). Дітям треба спочатку цікаво показати предмет вивчення, дати в нього пограти, а потім вже підвести визначення. Так дотримується святий закон навчання: від конкретно-образного через наочно-дієве до словесно-логічного.






  1. Мнемотехніка -це система внутрішнього листа, що дозволяє послідовно записувати в мозок інформацію, перетворену в комбінації зорових образів. Мнемотехніка використовує природні механізми пам'яті мозку і дозволяє повністю контролювати процес запам'ятовування, збереження і пригадування інформації.
  2. Мнемотехніка -це нова освітня технологія, що допомагає кожній дитині комфортно та легко здобувати знання у будь-якому віцц;
  3. -розширюються творчі можливості дитини, завдяки гармонійній роботі лівої (логіка) і правої (творчість, образне мислення) півкулі головного мозку; -формується вміння ефективно і самостійно вчитися; 
  4. -підвищується самооцінка дитини завдяки результативності у навчанні; -зменшуються стреси від навчання;
  5.  -збільшується навчальна мотивація, а з нею успіхи;
  6.  -звільняється час від зазубрювання для продуктивної та творчої роботи; -розвиток образної пам’яті допомагає сприймати навколишній світ у всій красі; 
  7. -набагато збільшується творчий потенціал;
  8. -людина стає більш самостійною в інтелектуальній та практичній роботі, а це підвищує її адаптацію у соціумі.

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ДІТЕЙ РОЗПОВІДАННЮ ЗА СХЕМАМИ  

   Основною умовою розвитку мислення і мовлення є цілеспрямоване навчання. Розвиток у дітей словесно-логічного мислення, вироблення вміння користуватися основними логічними прийомами й операціями становить одне з важливих завдань у процесі навчання старших дошкільників. О. Білан та К.Крутій вдалося виявити специфічний засіб розвитку мовлення дошкільників – наочні моделі, в яких малюк відтворює структуру об’єктів і зв’язків між ними. Дії наочного моделювання є основними пізнавальними здібностями дошкільника у сфері мислення. Під моделюванням розуміється заміщення об’єкта, який вивчається, іншим, спеціально побудованим, що може відтворювати об’єкт в його суттєвих якостях і спрощувати несуттєві. Основний шлях розвитку пізнавальних здібностей – це постійний перехід від зовнішніх дій із умовними замінниками предметів (схемами-моделями) до дій подумки. Основна ідея пропонованої технології – формування діамонологічної компетенції дошкільників шляхом активного застосування методу моделювання. Діамонологічну компетенцію науковці визначають як розуміння зв’язного тексту, вміння відповідати на запитання і звертатися з запитаннями, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, складати різні види розповідей.

Геоборд

Геоборд(також його ще називають «математичний планшет» або «геометрик») — це багатофункціональна ігрова дошка для конструювання геометричних фігур або інших рисунків. Вона була створена ще в 50-х роках ХХ століття із застосуванням спеціальної методики М. Монтессорі для дитячого раннього розвитку. Така гра розвиває логіку, просторове мислення, дрібну моторику рук.

Ви можете створити геоборд самостійно, оскільки його конструкція зовсім проста: він складається з прямокутної дошки (можна використовувати фанеру, щільний картон або пінопласт), штирів, розташованих на однаковій відстані один від одного (це можуть бути канцелярські кнопки, саморізи або цвяхи з невеликими шляпками ). Для роботи з геобордом також потрібні гумки – звичайні канцелярські або тонкі кольорові для волосся. Звісно, ви також можете придбати вже готовий математичний планшет.

Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити!

LEGO-технологія 

 чарівні цеглинки успіху

На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками

☝ Робота з LEGO-цеглинками вчить дітей творчо мислити, знаходити взаємозв’язки, будувати ланцюжки логічних суджень, планувати свої дії, висловлювати власну думку, сприяє корекції психічних процесів та подоланню розладів мовлення у дітей.

✌  Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.

 LEGO-технологія:

  • формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
  • розвиває творче мислення;
  • розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
  • формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;
  • розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;
  • розвиває дрібну моторику;
  • формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.


 
Орієнтовний (адаптивний) розподіл занять на тиждень на період дії воєнного стану на 2023/2024 навчальний рік

Консультація для батьків
"Як підготувати дитину до школи"
переглянути

Поради батькам майбутніх першокласників


1. Радійте Вашій дитині!

2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.Ваша дитина буде говорити так, як Ви.Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють.Виявляйте готовність слухати.Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не за¬бувайте: терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полег¬шить ваші проблеми в майбутньому.

3. Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.

4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сім'єю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.

5. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.

6. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.

7. Розвивайте основні лінії дошкільного дитинства — вмінняслухати, бачити, відчувати.

8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки,аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно вчи-ти малюка вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення. Навчіть дитину зав’язувати та розв’язувати вузлики.

9. Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. Л.С. Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».

10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.

11. Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.

12. Запровадьте в сім'ї єдиний режим і дотримуйтеся його ви¬конання (обов'язково всі члени родини).

13. Дитина повинна мати певне доручення і відповідати за його виконання.

14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.


«Тест «Чи готова ваша дитина до школи?»

За кожну відповідь
«майже завжди» нарахуєте 4 бали,
«іноді» — 2 бали,
«ніколи» — 0 балів.

1. Чи володіє дитина поняттями «правий/лівий», «великий/малий», «у/із»?
2. Чи здатна дитина класифікувати, наприклад: речі, що можуть котитися, і речі, що котитися не можуть?
3. Чи може дитина вгадати кінцівку нескладної історії?
4. Чи може дитина назвати більше половини алфавіту?
5. Чи виявляє дитина до чого-небудь підвищений інтерес, чи є у неї хобі?
6. Чи легко дитині відповідати на запитання дорослих? Чи виявляє увагу, коли хтось із нею розмовляє?
7. Чи може дитина пояснити призначення різних речей: щітки, пилососа, холодильника та ін.?
8. Чи чітко дитина вимовляє слова?
9. Чи знає свою адресу і номер телефону?
10. Чи відчуває дитина себе особистістю, яка багато що може?
11. Чи здатна дитина працювати самостійно, змагатися у виконанні завдання з іншими дітьми?
12. Чи включається дитина в гру інших дітей, чи ділиться із ними?
13. Чи може дитина слухати інших, не перебиваючи?
14. Чи здатна дитина посидіти спокійно протягом 25— 30 хвилин?
15. Чи здатна дитина зосередитися хоча би на 10 хвилин, щоб виконати одержане завдання?
16. Чи може дитина розрізняти літери і короткі слова, наприклад «з/с», «л/м», «біб/дід», «кіт/рік»? Чи спроможна Вона розрізняти слова, що розпочинаються з різних звуків, наприклад, «ліс/ріс»?
17. Чи здатна дитина розкласти по порядку (у заданій послідовності) серію картинок? 18. Чи може дитина самостійно скласти пазл із 15 елементів?
19. Чи може дитина сформулювати головну думку запропонованого малюнка, скласти стислу послідовну розповідь по кількох малюнках?
20. Чи уважно дитина слухає, коли їй читають уголос? Чи розуміє зміст того, про що їй читають?
21. Чи ставить дитина запитання про слова й інші друкарські знаки?
22. Чи вміє дитина користуватися фарбами, пластиліном, олівцями, ножицями?

Результати тесту:

0—28 балів: Рівень готовності дитини до школи особливо низький.
30—42 бали: Рівень готовності дитини до школи низький.
44—56 балів: Рівень готовності дитини до школи нижче за середній.
58—66 балів: Рівень готовності дитини до школи середній.
68— 76 балів: Рівень готовності дитини до школи вище за середній.
78—86 балів: Рівень готовності дитини до школи високий.
88 балів: Рівень готовності дитини до школи особливо високий.


Профілактика ГРВІ та грипу

Грип — гостре інфекційне захворювання верхніх дихальних шляхів, легко і швидко передається від хворої людини здоровій. Єдиним джерелом грипозної інфекції служить хвора людина.

Збудники грипу - віруси типу А, В, С), дрібні мікроорганізми — під час кашлю, чхання, розмови з найдрібнішими крапельками слизу попадають у повітря, осідають на поп, стіни і навколишні предмети, тому грип належить до повітряно-крапельним інфекцій.

Сприйнятливість до грипу загальна, може захворіти будь-яка людина будь-якого віку, але найбільш важкий перебіг захворювання спостерігається у дітей, осіб похилого віку, хворих, що страждають хронічними захворюваннями (бронхіальна астма, хронічний бронхіт та ін)

ГРИП починається раптовим загальним нездужанням, головним болем, ломотою у всьому тілі, ознобом, підвищенням температури до 39-40 градусів, пітливістю, можливі запаморочення, носові кровотечі.

Кашель і нежить бувають не завжди. Грип – тільки на перший погляд невинне захворювання. Він небезпечний ускладненнями, що найчастіше такими, як бронхіт, пневмонія, ураження серця, нирок. Не займайтеся самолікуванням, не захоплюйтеся антибіотиками: вони не захищають від грипу і не виліковують від нього.

Приймайте лікарські засоби тільки за призначенням медичних працівників і виконуйте всі їхні поради.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

Грип - дуже заразне захворювання.
При перших ознаках грипу хворого необхідно негайно укласти в ліжко і викликати медичного працівника. Приміщення, де знаходиться хворий, слід часто провітрювати, ретельно прибирати, мити підлогу і обтирати меблі водою з додаванням дезінфікуючих засобів.
При кашлі і чханні хворий повинен закривати рот і ніс хусткою, а навколишні здорові люди - носити марлеві маски, які необхідно міняти не рідше двох разів в день.
Хворому необхідно виділити окрему білизну, посуд, рушник. Білизна, рушники, носові хустки, маски після вживання слід кип'ятити, а потім прати. Посуд обробляти окропом.
Найефективніший засіб захисту проти грипу-це вакцинація. Сучасні вакцини ефективні, так як змінюються кожний рік та захищають від трьох типів вірусу відразу. Вакцинація не тільки захищає Вас, але і стане на заваді поширенню грипу. Дотримуйтесь правил боротьби з грипом, вимагайте виконання їх оточуючими. Цим Ви будете сприяти якнайшвидшій ліквідації спалаху грипу!

З 08.04.2024-19.04.2024


тема тижня  "Сходинки: мої досягнення"

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого 

спілкування

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого 

спілкування (грамота)


Логіко-математичний розвиток

Графічний диктант



Художньо-продуктивна діяльність

аплікація


малювання


ліплення


З 25.03.2024-05.04.2024


тема тижня "Мрії і бажання"


Розвиток мовлення і культура 

мовленнєвого спілкування





Логіко-математичний розвиток


Графічний диктант

Художньо-продуктивна діяльність

Малювання



Ліплення


переглянути



Музичне




Здоров'я та фізичний розвиток



Ознайомлення з соціумом


Розвиток мовлення і культура 

мовленнєвого спілкування(грамота)


З 04.03.2024-15.03.2024

тема тижня "Думаю-знаю"

Розвиток мовлення та культура
мовленнєвого спілкування

(грамота)

переглянути
Вірш для вивчення

Логіко-математичний розвиток

математична квест-гра

переглянути

Графічний диктант



Ознайомлення з соціумом  + розвиток мовлення
переглянути

Ознайомлення з природним довкіллям

переглянути
Художньо-продуктивна діяльність: 

малювання

переглянути
аплікація

переглянути
ліплення

переглянути
Музичне

переглянути
переглянути
переглянути
Здоров'я та фізичний розвиток

переглянути
Дослідницька діяльність

переглянути

Поробки з паперу своїми руками

переглянути

 
З 19.02.2024-01.03.2024
тема тижня
 
"Творимо красу – збільшуємо добро на 
Землі"

 Розвиток мовлення та культура
мовленнєвого спілкування

(грамота)

-Хто  жив у лісі?
- Яка була Баба-Яга?
-Хто прийшов гості?
-Що трапилося з дівчинкою?
-Чого вчить казка?

 Вебквест "Країна грамоти"
Звук та буква П

Вірш для вивчення

25 лютого народилася Леся Україка

переглянути
Логіко-математичний розвиток
Графічний диктант

Поставити відповідні знаки


             Художньо-продуктивна діяльність: 

Музична
переглянути
переглянути
Здоров'я та фізичний розвиток
переглянути
Художньо-продуктивна діяльність: 
аплікація
переглянути
малювання
переглянути
ліплення
переглянути
Ознайомлення з соціумом + художня література
переглянути
Ознайомлення з природним довкіллям
переглянути
Дослідницька діяльність

          З 05.02.2024 -16.02.2024

тема тижня "Парк професій"

Розвиток мовлення та культура
 мовленнєвого спілкування

переглянути
Вірш для вивчення

Художньо-продуктивна діяльність: 
Музична
переглянути
переглянути
Здоров'я та фізичний розвиток
Логіко-математичний розвиток
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування:грамота
З 22.01.2024-02.02.2024
тема тижня"Все повертається тобі"
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Прочитайте та обговоріть

СТАРИЙ ПЕС

Був у чоловіка вірний друг — пес. Багато літ сторожу­вав він добро свого господаря.
Минули роки, пес постарів, став погано бачити. І якось одного літнього дня він не впізнав господаря. Коли той по­вертався з поля, він вибіг зі своєї будки, загавкав, мов на чужого. Господар здивувався:
— То ти вже не впізнаєш мене?

Пес винувато крутив хвостом. Він ткнувся носом у ногу господаря й ніжно заскавучав. Йому хотілося сказати:
Пробач мені. Я сам не знаю, як це сталося, що я не впізнав тебе.
Через кілька днів чоловік приніс звідкись маленьке цуценя й поставив поруч із псовою будкою ще одну, малу.
— Живи тут,— сказав цуцикові.
— Щоб тобі одному не було сумно. — І ласкаво поплескав старого пса по спині.
Потім повернувся, тихо зітхнув і пішов. Пес не міг зітхнути, він жалібно заскавучав.
А на траві грався, перекидався молоденький цуцик.

- Як називається оповідання?

- Хто написав оповідання?

- Що  сталося з старим псом?

- Що зробив господар?

Вірш для вивчення

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична


Здоров'я та фізичний розвиток

Логіко-математичний розвиток

Графічний диктант
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування:грамота
Побудуй звукові схеми слів і познач відповідними позначками
Склади речення,використовуючи малюнки і схеми

☝ Художньо-продуктивна діяльність:
аплікація
переглянути
ліплення
малювання

переглянути

Ознайомлення з соціумом+ознайомлення з природою








Шановні батьки!
з 1 по 8 вересня за програмою Впевнений старт 
тиждень "Знайомство"(адаптаційно-діагностичний період)


ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ

Підтримуйте інтерес дитини до занять фізичною культурою, ні в якому разі не виявляйте зневагу до фізичного виховання і розвитку.

  • Висока самооцінка — один із потужних стимулів для дитини виконувати будь – яку роботу.
  • Спостерігайте за поведінкою і станом своєї дитини під час занять фізичними вправами.
  • Ні в якому разі не наполягайте на продовженні тренувального заняття, якщо з якихось причин дитина не хоче. Потрібно насамперед з’ясувати причину відмови, усунути її і тільки після цього продовжувати заняття.
  • Не сваріть свою дитину за тимчасові невдачі. Дитина робить тільки перші кроки в невідомому для неї світі, а тому вона дуже болісно реагує на те , коли інші вважають її слабкою і невправною.
  • Важливо визначити індивідуальні пріоритети дитини і виборі фізичних вправ. Практично всім дітям подобаються рухливі ігри, але бувають і винятки.
  • Не міняйте дуже часто набір фізичних вправ для дитини. Якщо комплекс дитині подобається, нехай вона виконує його якомога довше, щоб добре засвоїти ту чи іншу навичку.
  • Не перевантажуйте дитину, враховуйте її вікові та індивідуальні особливості. Ніколи не змушуйте виконувати дитину фізичні вправи, якщо вона не хоче.
  • Три непорушних закони повинні супроводжувати вас у фізичному вихованні дітей: розуміння, любов і терпіння.



 Харчування дітей у  закладі освіти здійснюється згідно з вимогами ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 20 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,  наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої МОН України та МОЗ України від 17.04.06  № 298/227, постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку".

З 1 січня 2022 року СПШ №11 СМР перейшли на нове оновлене меню. Його розробляла дружина президента Олена Зеленська і відомий кулінар Євген Клопотенко.
 У   закладі освіти організовано 3-х разове харчування дітей дошкільного підрозілу та учнів початкової школи.
Щоденне меню відповідає чотирьохтижневому меню закладу освіти
(Детальніше ви можете ознайомитися на нашому сайті закладу)



Ну ж бо, супчику, з'їдайся!
Ну ж бо, сило, додавайся!
Ложечко, допоможи -
Мимо рота не біжи!
З'їли геть увесь супець...
От малятко й молодець! :t0267:





       

             





Не ходіть по іншим сайтам,
Завітайте до нас ще!


































    

  


   

     


   











                    
                            
.

10 коментарів:

  1. Чудова сторінка! Найкращі діти у найкращих вихователів. Одразу відчувається, що вихователі люблять свою роботу та наших діток. Велика Вам подяка! Здоров'я, наснаги та успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. дуже змістовний блог

    ВідповістиВидалити
  3. Дякуємо за інформацію! Завжди цікаво переглядати фото діток та дізнаватись ще більше про роботу групи.

    ВідповістиВидалити
  4. Роботою садочка дуже задоволені. Захоплює краса інтер'єру. Щодня переконуємось у правильності вибору навчального закладу. Нехай дитячі посмішки і любов будуть завжди винагородою всім працівникам за їхню працю!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Хороший та привітний колектив, створені усі умови для розвитку дитини, чудова підготовка діток , смачна кухня, є усі можливості та матеріали для роботи вихователів. В групах завжди тепло та чисто. Садочком задоволена на усі 100%

    ВідповістиВидалити
  6. Вдячні вихователям за їх терпіння! Гарні умови для розвитку діток!

    ВідповістиВидалити
  7. Гарний садочок,доброзичливі вихователі. Проводять цікаві заняття. Следкують за якістя харчування, що дуже важливо для малюків)

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже приємно бачити у світлинах різноманітні заходи у садочку. Дякую вихователям та всім причетним за якісну організацію дітей та корисні й цікаві заняття! З нетерпінням чекаю оновлення! ))

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибо за новые фото из жизни наших детей!!! За интересную информацию!!! За ваш труд!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Спасибі вихователям, а також всім хто приймав участь, за чудове свято осені!!!

    ВідповістиВидалити