Вас вітає група «Ромашка»!
Мілаш Олена Володимирівна,
вихователь, вища освіта, спеціаліст. За результатами атестації 2020 року "спеціаліст другої категорії".
Працює за проблемою "Використання розвиваючих блоків Дьєнеша для формування логіко-математичних уявлень у дітей "
Сукач Анжела Михайлівна,
ПРАЦЮЄ ЗА ПРОБЛЕМОЮ"ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР, З МЕТОЮ РОЗВИТКУ СЕНСОРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ "
Знаєм, змалечку всіх діток
Треба дітям всього світу
Шановні батьки, з 01 січня 2025 року набув
чинності новий
Закон України " Про дошкільну освіту"
Звертаємо Вашу увагу!!!
Стаття 20. Права та обов’язки батьків
5. Здобуття дитиною дошкільної освіти в
закладі дошкільної освіти не звільняє батьків від обов’язку доглядати, виховувати, розвивати і навчати дитину.
LEGO-технологія ―
чарівні цеглинки успіху
На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками
☝ Робота з LEGO-цеглинками вчить дітей творчо мислити, знаходити взаємозв’язки, будувати ланцюжки логічних суджень, планувати свої дії, висловлювати власну думку, сприяє корекції психічних процесів та подоланню розладів мовлення у дітей.
✌ Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.
- формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
- розвиває творче мислення;
- розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
- формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;
- розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;
- розвиває дрібну моторику;
- формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.
У дошкільній дидактиці застосовуються різноманітні розвиваючі ігри. Найбільш ефективним посібником є Логічні блоки, розроблені угорським психологом і математиком Дьєнешем для ранньої логічної пропедевтики і передусім для підготовки мислення дітей до засвоєння математики. Золтан Дьєнеш - угорський теоретик і практик так званої "нової математики" ("new mathematics"). Суть цього підходу полягає в тому, що математичні знання діти отримують граючи.
Актуальність:
У Базовому компоненті дошкільної освіти реалізуються важливість модернізації навчального змісту, гуманізації принципів, їх цілей, всебічного розвитку особистості дитини. З боку модернізації дошкільної освіти, дітей треба навчити не тільки вимірювати, обчислювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі і просторі, а й навчати логічно мислити, розвивати творчі здібності та активізувати пізнавальні інтереси під час навчального процесу.
Логічні блоки 3. Дьєнеша використовують для:
1)закріплення знань про сенсорні еталони (ранній і молодший дошкільний вік)
- форма (круглі, квадратні, прямокутні,трикутні);
• колір (червоні, жовті, блакитні);
• розмір (великі, маленькі);
• товщина (товсті, тонкі);
2) формування елементарних понять із математики та інформатики (старший дошкільний вік):
- ознайомлення з геометричними фігурами, формою, кольором, розміром;
- ознайомлення із множиною;
- порівняння, аналіз, класифікація, узагальнення, серіація;
- кодування й декодування інформації;
- уведення в активний словник дітей висловів із сполучниками «і», «або», часткою «не».
Мета:
- розвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності:
- самостійності;
- самооцінки;
- самоконтролю тощо;
- розвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно – ігровим середовищем;
- розвиток конструктивного мислення;
- розширення спектра пізнавальних дій;
- виховання інтересу до логіко – математичної діяльності.
Сучасний заклад дошкільної освіти – це місце, де дитина отримує досвід широкої емоційно-практичної активності та взаємодії з дорослими і однолітками в найбільш значущих для її розвитку сферах життя.
Можливості організації та збагачення такого досвіду розширюються за умови створення в нашій групі предметно-просторового розвиваючого середовища, в якому творчість і винахідництво стимулюються відповідним чином.
Геоборд (математичний планшет) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень.
1 .Він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять.
2.Сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!).
3. Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей.
4. це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.
До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д
Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити!
Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни
Дитяча психіка – найвразливіша. Діти добре відчувають будь-які зміни в поведінці своїх батьків, навіть якщо ті вдають, що нічого не відбувається. Як правильно пояснити дитині те, що зараз війна, що тривожна сирена, вибухи та постріли – це знак йти до укриття, а головне – як заспокоїти? У жодному разі не приховуйте правди, будьте відвертими, не вигадуйте свої варіанти подій, а головне – запевніть їх у тому, що зробите все, аби їх захистити..
ЯК ДІТИ РЕАГУЮТЬ НА СТРЕС
ТА СПРИЙМАЮТЬ КРИЗОВУ СИТУАЦІЮ
Діти 4-6 років часто відчувають безпорадність та безсилля, страх розлуки, у своїх іграх можуть відбивати аспекти ситуації, відмовлятися визнавати ситуацію та заглиблюватися в себе й не бажати спілкуватися з однолітками та дорослими. Вони потребують насамперед безпеки, тому батькам слід заспокоїти дитину, що і вона, і самі батьки в безпеці.
Одним з пріорітетних завдань нашого закладу освіти - це попри усі негаразди наповнювати серця вихованців любов’ю до своєї держави, її символів, краю, народу. Основними завданнями патріотичного виховання є створення таких умов, щоб кожна дитина змалку вбирала в себе культурну спадщину свого народу, пишалася історією.
Тому педагоги старшої групи «Ромашка» разом зі своїми вихованцями створили пізнавальний мультфільм- найкращій спосіб посіяти в серцях дітей зернятко любові до Батьківщини!
У нас приємні новини. І місце у VІ Всеукраїнському фестивалі-конкурсі дитячого, мистецького та молодіжного мистецтва "Планета мрій" у номінації "Мультимедійне мистецтво".
Розгляньте ілюстрацію до книги Жильбеар
Делае « День народження Мартіни»:
-
Кого
ти бачиш на картині?
-
Що
робить дівчинка, а що – хлопчик?
-
Які
страви вони приготували?
-
Чим
діти прикрасили десерти?
-
Хто з
дітей одягнений як справжній кухар?
Якось надвечір упіймав кіт мишку.
— Що тепер зі мною буде? — забідкалась мишка.
— З’їм тебе! — сказав кіт.
— А що ти сьогодні їв на сніданок?
— Мишку.
— А на обід?
— Теж мишку, — муркнув кіт і примружив очі. — А на вечерю будешмені ти.
— Ой, як нерозважливо! — похитала головою мишка. — Тибезперервно їси однакову їжу. От і заподієш своєму здоров’ю шкоду. Тобінеодмінно треба покуштувати чогось іншого. Ну, хоч би й гарбуза. Кітзлякався за своє здоров’я, але сказав:
— Гарбуз великий та нудний. Ну, як його їсти?
— Віднеси мене до гарбуза, — мовила мишка, — і я охоче покажу тобі.
Кіт погодився. Вхопив мишку за шкірку й поніс до гарбуза.
— Ти тільки не думай, що я відпущу тебе, — мовив він суворо. — Після гарбуза все одно візьмуся за тебе.
— Будь ласка, — посміхнулася мишка. — Головне, щоб ти покуштувавчогось іншого.
І вона почала показувати котові, як їдять гарбуз. Її гостренькі зубизапрацювали швидко-швидко, і кіт незчувся, як мишка прогризла дірку йшаснула в гарбуз, де їй уже не загрожувала ніяка біда.
— Ов-ва! — здивувався кіт. — Гарбуз проковтнув мишку! Добре, що я не став його їсти. А то він з’їв би й мене. І кіт боязко відійшов геть.
Запитання до обговорення: Хто герої цієї історії? З чого почалася історія? Як мишка переконала Кота скуштувати гарбуз? Як мишці далося перехитрити кота? Це весела історія чи сумна?
Поради щодо використання тексту:
1. Вправляння дітей у виразному промовлянні діалогів персонажів казки.
2. Виготовлення іграшкових кота та мишки з паперових конусів з подальшим обігруванням діалогів казкового сюжету.
Для перегляду натисніть ТУТ
Цікава зимова математика
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкуванняВчимо вірш
Загадки про посуд
Дидактична гра “Що робить кухар”
Розгляньте художній твір З.Серебрякової "На кухні"- Кого ти бачиш?- Що бачить дівчинка перед собою?- Що вона може робити?- Які страви може приготувати дівчинка з цих продуктів?
Колосок
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Руханка-танок "Зима"
РУХАНКА- ТАНОК
Вправа «повільне дихання»
☝ Художньо-продуктивна діяльність :малювання/ліплення
Аплікація "Торт"
Прикрасимо посуд візерунком
Ліплення "Вареники"
☝Ознайомлення із соціумом
"Страви української кухні"
Зимовий одяг
☝ Художньо-продуктивна діяльність: МузичнаПісня "Зимонька-зима"
Тиждень здоров'я30.12-03.01
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Для перегляду натисніть ТУТ
☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
☝ Художньо-продуктивна діяльність :малювання/ліпленняЗимова ялинка
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Ліплення: "Новорічна ялинка"
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Мовленнєва гра, загадки для дітей
«Дружба із зимою»🎅🏼🎄✨
Вивчення вірша І. Нехода
" Пісня про ялинку"
Відповідно до програми"Впевнений старт"Тиждень 09.12-27.12Тема "Казка"☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкуванняПерегляньте з дитиною мультфільм за казкою М.Дейнего "Дівчинка та зайці"Що зробила дівчинка, щоб допомогти зайцям, чи вартими були її зусилля?- Як вона влаштувала так, щоб задовільнити лисичку, і врятувати зайців?Прочитайте та обговоріть художній твір
Нічний гість
Дмитро Павличко
Швидко я знайшла ключі,
Відчинила, і до хати
Зайченя зайшло вухате.
Стало в кутику сумне,
Каже: "Заночуй мене!
Бо надворі завірюха
І мороз бере за вуха!"
Батьків я взяла кожух,
Вкрила зайця з ніг до вух
І гадала, що гульвісу
Вранці одведу до лісу.
Встала рано, та дарма —
Зайченяти вже нема.
Чи запізно я збудилась,
Чи зайча мені приснилось?
Перегляньте казку
Семеро Козенят та Сірий Вовк
- Чому козенята лишилися дома самі?- Що мама наказувала козенятам?- Чому не можна відчиняти двері чужим? -Як вовкові вдалося перехитрити козенят? - Розкажіть як закінчилася казкаВчимо вірш
Ліплення «Козенятко»
Розфарбуй☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
У всіх дітей є ПРАВА
Дітям про права
Аудіоказка" Про зайчика і зиму"
Вчимо віршик
Лісова красуня
Ліплення "Святкова ялинка"
Зимова Фізкультхвилинка
«Розум дитини перебуває на кінчиках його пальців»
Зимові розваги
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
"Дурнуватий заєць"
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
☝Логіко-матемтичний розвиток
Для перегляду натисніть тут
☝Ознайомлення із соціумом
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Для перегляду тисніть тут
Для перегляду натисніть тут
Міжнародний День Толерантності
☝Ознайомлення з природним довкіллям
ПЕРЕЛІТНІ ТА ЗИМУЮЧІ ПТАХИ
ЯК ТВАРИНИ ДО ЗИМИ ГОТУЮТЬСЯ
☝Логіко-матемтичний розвиток
Завдання від Осені
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Колись давно жила бабуся, що мала кішку і троє кошенят. Одне кошеня каза-ло: «Няв!» Друге казало: «Няв!» А третє казало: «Гав-гав!». Мама-киця дивувалася: – Не можна казати «Гав-гав!», кажи: «Няв!», як усі. – Няв! – сказало перше кошеня. – Няв! – сказало друге. – Гав-гав! – сказало третєкошеня, яке звали Чорнушка. Бабуся дала кішці та двом першим кошенятаммолока, а Чорнушці кістку. – Тобі я дам молока, як навчишся казати «Няв!», – промовила стара. Бідолашна Чорнушка не любила кісток і надумала піти у світ – чи не навчиться десь там казати: «Няв!» Спершу вона зустріла корову. – Му-у-у! – сказала корова. – Я їм травичку. Чорнушка засумнівалася, чиприпаде їй трава до смаку, тож пішла собі далі. Потім вона зустріла маленькудівчинку і спитала в неї, що та любить їсти. – Шоколадні тістечка, бутербродиз джемом і апельсинове желе, – відповіло дівча. Чорнушці здавалося, що їйтаке не сподобається. Вона зажурилася й почала плакати. Саме в цей час проїздив неподалік паротяг. – Чого ти плачеш, кицюню? – спитав він. – Бо яголодна і хочу молочка, – відповіла Чорнушка. – Ой, бідолашна! – сказав паротяг. – А вугілля тобі не зарадить? – Навряд, – мовила Чорнушка. Та все ж таки покуштувала вугілля, яке їй справ- ді зовсім не сподобалося. – У нас на залізниці є й інші машини, я можу попросити в них бензину для тебе, – запропонував паротяг. Однак Чорнушка не любила бензину, тому попрощалася з паротягом і пішла далі. Згодом вона побачила маленького цуцика з його мамою. І раптом цуцик озвався: «Няв!» – Що ти сказав? – перепитала Чорнушка. – Няв! – відповів собачка. А його мама промовила: – Не можна казати: «Няв!» Треба казати: «Гав-гав!», як усі собачата. Поки ти так не скажеш, тобі не перепаде смачної кісточки! – Слухай, а коли я віддам тобісвоє «Гав-гав!», що ти даси мені за це? – спитала Чорнушка. – Я віддам тобісвоє «Няв!» – відповів цуцик.
Так вони й помінялися. Собачатко побігло до мами і сказало: «Гав-гав!» Мама зраділа й дала йому кісточку. А Чорнушка подалася додому. Коли вона повернулася, був час підвечірку, і бабуся налила кішці та двом кошенятаммолочка. – Няв! – сказала кішка. – Няв! – сказало перше кошеня. – Няв! – сказало друге. – Няв! Няв! Няв! – сказала Чорнушка. Тож бабуся налила їйвелике блюдце молока. – Мурр, – промуркотіла кішка. – Муррр, – замурчало перше кошеня. – Муррр, – підхопило друге. – Муррр, мурр, муррр! – замуркотіла Чорнушка і вихлебтала своє молоко.
Запитання :
- Яке з кошенят бешкетувало?
-Що на це вказує?
-Чому бабуся хотіла навчити кошенят не порушувати правила?
- Чому ніхто з чужих не міг допомогти кошеняті?
- Чи бувало таке, що батьки привчали вас дотримуватися правил, а вам це не подобалося? Розкажіть про це.
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
☝Логіко-матемтичний розвиток
☝ Художньо-продуктивна діяльність : музична
☝Логіко-матемтичний розвиток
Осінні цікавинки
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
"Мама, тато, баба, (вірш В.Гринько)
Прослухайте аудіозапис віршів про сім'ю
Вивчіть з дитиною вірш за допомогою мнемотаблиці
☝ Художньо-продуктивна діяльність :малювання
Картина М.Тимченко "Йдемо на рибу"-кого ви бачите на картині?-що роблять ці люди?-як ви здогадалися, що вони йдуть рибалити?- ці люди з однієї чи з різних сімей?- кого ви ще помітили?-яку пору року зображено?- чому ви думаєте, що на картині осінь?-хто з членів родини міг би бути ще на зображенні картини?
"Мама, тато, баба, (вірш В.Гринько)
Вивчіть з дитиною вірш за допомогою мнемотаблиці
Портрет моєї сім’ї
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
«Обережно - небезпечні предмети»
Руханка "ХОДИТЬ ГАРБУЗ ПО ГОРОДУ"
Осінній раціон дитини
Пісня - таночок "Осінь золотиста"
Музична гра "Веселий ритм"
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
☝Ознайомлення з природним довкіллям
Дидактична гра "Хто де живе?"
Гра "Хто живе на дереві?"
☝Логіко-матемтичний розвиток
Заняття з математики
"Подорож до золотої Осені"
Дидактична гра "Скільки чого та кого було?"
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Психологічна хвилинка "Нейродолоньки"
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
- Що ви бачите на світлині?- Хто міг би жити в такому будиночку?- Чим цікавий цей ляльковий будиночок?-Які кімнати ви в ньому впізнали?-Назвіть предмети в цих кімнатах?-Що ще незвичного ви помітили?
☝Ознайомлення з природним довкіллям
Природа наш дім Для перегляду натисни тут
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Руханка-танок "Осінь"Для перегляду натисніть тут
☝ Художньо-продуктивна діяльність : аплікаціяХоровод "Осінь наша золота"Для перегляду натисніть тут
Для перегляду натисни тут
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Запросіть дитину розглянути картину О.Круглової " Українка з курчатами"-Кого ти бачиш на картині?- Що робить дівчинка?- Хто ще зображений на картині?- Що роблять курчатка, а що - метелик?- Їм весело чи сумно?-Хто на картині більший, а хто- меньший?- Із чого зроблений віночок у дівчинки?
Що їдять свійські тварини?☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Релаксація для дітей
Руханка- танок "Осінь"Для перегляду натисніть ТУТ
Тиждень 23.09-27.09Тема "Двір"
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Ось наш двір. Найкраще в ньому – це майданчик під кленом. А найкраще на майданчику – гойдалка. Якщо розгойдатися дуже сильно, то можна злітати високо-високо. Я літаю – а малюки порпаються в піску. Я літаю – а Марко з’їжджає з гірки. Я літаю – а дід садить квіти між тополею і кленом. Квіти ще не схожі на квіти. Але Марків дід каже, що вони виростуть і зацвітуть у липні. Або навіть раніше, якщо нам пощастить. — Як називаються ці квіти? – питаю. — Дельфіній, – каже Марків дід. Мені подобається їхня назва. Мати дельфіній біля майданчика – це майже як мати справжніх дельфінів. Я розгойдуюсь іще сильніше – і бачу маму. Вона повертається з роботи. Я зупиняюсь, швидко злізаю з гойдалки. Біжу. — Стій, Ніно! Спинися! – раптом кричить мама і застигає на місці. — Що ти накоїла?! – супить брови Марків дід. — Дивися під ноги! – біжить до мене Марко. Я дивлюся під ноги, а там – розтоптані квіти. Не знаю, як це сталося. Сльози печуть в очах. — Я ж не хотіла! – тікаю від усіх. Якби ж я дивилася під ноги! Тоді дельфіни були б цілі. Увечері я крадуся в кімнату батьків. Мама вже спить, а тато, глянувши на мене, міцно пригортає. — Тепер у нас не буде дельфінів, – бурмочу. — Хтозна, – відповідає тато, – Може і будуть. Наступного ранку ми з татом ідемо на великий ринок. Тут продають овочі, фрукти і – квіти. Ми обходимо всі ряди, але дельфінів ніде немає. Дорогою додому бачимо квіткову крамницю. Тут є троянди, тюльпани, різні вазони, кактуси. — У вас є дельфіни? – питаю у продавця. — Дельфіни? – не розуміє він. — Дельфінії! – сміється тато. — А, дельфіній! Ось! Ми з татом ніколи не садили квітів. Але все робимо так, як нам сказав продавець. Одна, дві, три, чотири нові рослинки з’являються на клумбі між тополею і кленом.
Мама бачить нас із вікна й гукає: — Що ви там робите? — Заводимо дельфінів! – кричу. Тоді мама виходить береться мені допомагати. А тато майструє навколо клумби дерев’яний парканчик. Гойдалка під кленом широка. Ми з Марком поміщаємося на ній удвох. Ми літаємо, а з вікна на нас дивиться Марків дід і махає рукою. Ми літаємо, а за парканчиком ростуть квіти. Ми літаємо, а попереду ціле літо, і понад хмарами сині і блакитні дельфіни.
Цікава гра "Знайди осінню квітку?
"Свійські тварини "
розвиток мовлення+малювання
Дидактична гра "Хто у кого?
Свійські тварини і птахи та їх дитинчата"
Руханка для дітей
«Я і Ти» TARABAROVA & UNICEF
Тиждень 16.09-20.09
Тема "Двір "
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Натисніть ТУТ для перегляду
☝Ознайомлення з природним довкіллям
Дидактична гра "Яке деревце?"☝Художньо- творча діяльність: малювання
☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
Тиждень 09.09-13.09
Натисніть ТУТ для перегляду
Тема "ЗНАЙОМСТВО "
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Розгляньте картину Д. Золана "Обнова":
- Кого ти бачиш на картині?
- Що робить дівчинка?
Розгляньте картину Д. Золана "Обнова":
- Кого ти бачиш на картині?
- Що робить дівчинка?
- Що робить хлопчик?
- Що хлопчик показує дівчинці?
- У що вдягнена дівчинка?
- Яке у неї волоссячко?
- У що вдягнений хлопчик?
- На що так уважно дивиться дівчинка?
- Як називаються речі, які ти одягаєш на ніжки?
Прочитайте та обговоріть з дитиною
У САДКУ ДИТЯЧОМУ ХОРОШЕ НАМ ЖИТИ
У садку дитячому
Хороше нам жити.
Граємось, не плачемо,
Є із ким дружити!
З Галею і з Колею,
З Вовою і з Олею.
3 Грицем і Оксанкою,
З Лідою, Мар'янкою.
Та іще з Оленкою –
Нашою маленькою.
Дев'ять я назвала?
А десята - Алла!
Є іще малята,
Хлопчики й дівчата...
Я про них уже мовчу –
Бо усіх не полічу!
М. Познанська.
"Козеня" О.Майборода
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
- Що робить хлопчик?
- Що хлопчик показує дівчинці?
- У що вдягнена дівчинка?
- Яке у неї волоссячко?
- У що вдягнений хлопчик?
- На що так уважно дивиться дівчинка?
- Як називаються речі, які ти одягаєш на ніжки?
Прочитайте та обговоріть з дитиною
У САДКУ ДИТЯЧОМУ ХОРОШЕ НАМ ЖИТИУ садку дитячому
Хороше нам жити.
Граємось, не плачемо,
Є із ким дружити!
З Галею і з Колею,
З Вовою і з Олею.
3 Грицем і Оксанкою,
З Лідою, Мар'янкою.
Та іще з Оленкою –
Нашою маленькою.
Дев'ять я назвала?
А десята - Алла!
Є іще малята,
Хлопчики й дівчата...
Я про них уже мовчу –
Бо усіх не полічу!
М. Познанська.
"Козеня" О.Майборода
Дихальна релаксаційна вправа для дітей "ДОЛОНЬКА"
☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
☝ Художньо-продуктивна діяльність: малювання + ознайомлення з природним довкіллям
"Вересень осінь починає"
Корисні звички для дітей на кожен день
ДОБРІ ПОРАДИ ДБАЙЛИВИМ БАТЬКАМ👨👩👧👦 ✔️НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПОТРІБНО ЗАБОРОНЯТИ ЦЕ ДІТЯМ🫰
🔹Їсти самому. Так, нагодувати самим - найпростіше, але заборонивши самостійно донести ложку собі до рота, ми заважаємо малюкові дорослішати, відчувати себе великим, впевненим у своїх силах.
🔹Допомагати вам.Часто чуємо «Не чіпай, розіб'єш!», «Постав, розіллєш!». А минає кілька років і скарги змінюються: «Він нічого не хоче робити!». А дитині ж дуже важливо відчувати свою значимість, розуміти, що вона потрібна.
🔹Малювати. Часто мами не дають дітям олівці або фарби, щоб не забруднився, не розмалював стіни, не наївся фарб. Але цього всього можна уникнути, зробивши фарби в домашніх умовах. У малюванні дитина проявляє свої почуття і переживання, оскільки словами це зробити їй поки складно.
🔹Дуріти, бігати, стрибати, кричати, шуміти. У такий спосіб дитина висловлює свої емоції, розслабляється, вихлюпує енергію, яка накопичилася. Спробуйте разом із нею подуріти, і чудовий вечір вам забезпечено!
"ВИХОВАННЯ З ЛЮБОВ'Ю"💕
☝Логіко-матемтичний розвиток
"Число і цифра 3.Орієнтування в часі"
☝Логіко-матемтичний розвиток
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Пальчикова гра "Правила безпеки"
☝Ознайомлення із соціумом
Безпечні та небезпечні речі для нашої малечі!
«Я і Ти» TARABAROVA (для ЮНІСЕФ Україна)
☝Логіко-матемтичний розвиток
☝Ознайомлення з природним довкіллям
☝Ознайомлення з природним довкіллям
Пальчикова гімнастика "Черепаха"
Весело співаймо!
Дитяча руханка "Черепаха аха аха"
Вправи для зниження стресу та тривоги "ДОЛОНЬКИ"
☝Логіко- математичний розвиток
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Руханка - танок "На галявці зайці танцювали"
Дихальні вправи НУМО!
☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
Пісні про зиму для дітей
"Ой , зима"
"Падає сніжок"
☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
Увага! На дорозі - діти!
Правила дорожнього руху
Віршик для дітей "Світлофор"
Перегляньте та обговоріть з дитиною мультфільм про дружбу і толерантність
☝Логіко- математичний розвиток"Кубик на папері-квадрат"
Знайомимось з формами Вірш про квадрат
☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Рухлива гра "Світлофор"
Масаж долоньок
Музично-ритмічна вправа "Веселі долоньки"
Аплікація "Світлофор"
Артикуляційна гімнастика для дітей
"Язик- чарівник"
Пальчикова гімнастика
Харчування дітей у закладі освіти здійснюється згідно з вимогами ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 20 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої МОН України та МОЗ України від 17.04.06 № 298/227, постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку".
Пропонуємо переглянути презентацію щодо змін в організації харчування у закладах освіти - переглянути
У закладі освіти організовано 3-х разове харчування дітей дошкільного підрозілу та учнів початкової школи.
Організація харчування дитини
Організація харчування дітей у закладі освіти повинна поєднуватися з правильним харчуванням дитини в сім’ї (вдома). Батькам дітей потрібно прагнути до того, щоб харчування поза дитячим садочком доповнювало раціон, одержаний у закладі дошкільної освіти. У нашому закладі є в наявності меню для того, щоб батьки мали повну інформацію, які страви та продукти отримала їх дитина протягом дня у дитячому садку.
На вечерю в домашньому раціоні рекомендуються продукти, які дитина не отримала в дитячому садку. В нашому закладі дошкільної освіти ми проводимо з батьками здобувачів освіти бесіди, намагаємося переконати батьків у тому, щоб вранці, до відправлення своєї дитини в дитячий садок, її не годували, тому що це порушує режим харчування дошкільника, призводить до зниження його апетиту, в такому випадку дитина погано снідає в групі. Однак, якщо дитину доводиться приводити в заклад рано-то їй можна вдома дати чай або які-небудь фрукти. Не рекомендується, особливо зранку, годувати дитину солодощами, цукерками і.д. Такі рекомендації ми даємо всім батькам наших дітей.
Перед приходом в дитячий садочок батькам рекомендується наблизити режим харчування і склад раціону до умов дитячого колективу, привчити чадо до тих страв, які найчастіше дають в дитячому саду, особливо якщо вдома він їх не отримував.
Якщо дитина не вміє або не хоче їсти самостійно, перший час вихователі її годують. Якщо дитина відмовляється від їжі, ні в якому разі не можна годувати насильно. Це ще більше посилить негативне ставлення до колективу, до садочку.
ВІТАМІНИ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ
Вітаміни – це біологічно активні речовини, які є життєво важливими для нормального функціонування організму. Особливу роль вітаміни грають в зростанні і здоров’ї дітей. Крім цього, в організмі дитини вітаміни необхідні для регулювання процесів обміну речовин, кровотворення і підтримки імунітету. Якщо в дитячому організмі спостерігається дефіцит якогось вітаміну, то організм працює з перебоями. Спільно з білками, жирами і вуглеводами, вітаміни повинні бути включені в щоденний раціон кожної дитини. Дуже важливо знати, що всі вітаміни поділяють на дві великі групи: жиророзчинні (вітаміни А, Д, Е) і водорозчинні (вітаміни групи В, С, фолієва кислота).
Щоб забезпечити дитину необхідною кількістю вітамінів і мінеральних речовин не забувайте включати в меню дитячого харчування свіжі овочі, ягоди та фрукти не тільки влітку, а й по можливості цілий рік. Не слід забувати про такі продукти харчування, як зелень петрушки, кропу, щавель, кропиву. Раннім літом корисно готувати борщ зі щавлю, омлет з кропивою. Молоде зелене бадилля буряка та моркви можна використовувати для приготування супів, борщів.
Особливе значення має вміст у дитячому раціоні солей кальцію, фосфору та заліза. Ці мінеральні речовини містяться в молочних продуктах, м’ясі, рибі, яйцях, вівсяній крупі, овочах. Основними джерелами йоду є такі продукти: морська риба, морська капуста, яйця, зернові (крупи, особливо вівсяна), горох, молочнокислі продукти, горіхи(особливо кедрові).
Приємного смаку!
КАК ПРИЯТНО СМОТРЕТЬ НА НАШИХ ДЕТОК, ВОСПИТАТЕЛЕЙ, ПРАЗДНИКИ.
ВідповістиВидалитиСПАСИБО ВАМ ЗА ТАКУЮ СТРАНИЧКУ
Велика подяка вихователям за доброту, терпіння і за змогу переглядати новини через интернет.
ВідповістиВидалитиГрупа чудова, вихователі та помічник вихователя завжди всміхнені та привітливі, мій синочок із задоволенням ходить до садочка.
ВідповістиВидалитиШановні вихователі. Велика подяка за отримані позитивні емоції від дня відкритих дверей. Тепер зрозуміло чому моя дитина так поспішає до садочка. Дякую за ваше терпіння, увагу, майстерність.
ВідповістиВидалитиБольшое спасибо воспитателям Юлии Александровне и помощнику Валентине Ивановне за наших деток! Моя доченька с удовольствием ходит в садик. Очень понравился день открытых дверей и день театра!
ВідповістиВидалитиОгромное спасибо нашим любимым воспитателям и помощнику за наших деток! Спасибо за вашу доброту!Моя доченька с удовольствием ходит в садик ,здесь у нее много друзей!
ВідповістиВидалитиВ нашей групе самые лучшие воспитатели!!!!
ВідповістиВидалитиНаші дорогі вихователі: Юлія Олександрівна, Ірина Олексіївна та Валентина Іванівна
ВідповістиВидалитиЗ днем жіночим хочемо
Вас сьогодні привітати,
І ваша праця поспішаємо
Ми сьогодні прославити.
Ви знайте - Ми вас ніколи не забудемо.
І не забувайте -Ми вас дуже любимо!
Наші найкращі вихователі Юля Олександрівна та Валентина Іванівна..Дякуємо Вам за все..за терпіння та доброту,за любов та ласку до наших дітей..Ми Вас ніколи не забудемо!!
ВідповістиВидалити!Горбач
Велике спасибi,Вам за всi зусилля для наших дiток��
ВідповістиВидалитиДякуємо вихователям за цікаві та змістовні заняття! Дитина з завжди з захопленням розповідає, що робила у садочку.
ВідповістиВидалитиІ звичайно, дякуємо вихователям та помічнику вихователя за турботу про дітей!
Садочком ми дуже задоволені.. Тут все для дітей і задля дітей. Щодня переконуємось, що зробили правильний вибір. У нашому садочку вихователі – справжні професіонали, знавці своєї справи і просто чудові люди. Зустрічаючи дітей завжди з усмішкою, ви стали для них добрими феями, мудрими і справедливими порадниками. Завдяки Олені Володимирівні, у нашій групі «Ромашка» завжди панує атмосфера доброзичливості, складається враження, що кожного ранку там чекають саме на мою дитину. Нам дуже пощастило з садочком.
ВідповістиВидалитиДякую за веселі ігри, творчі аплікації, прекрасні малюнки, захоплюючі свята, які організовують наші вихователі. Син щасливий! Мама в захваті:) У нас просто ідеальний садочок!
ВідповістиВидалитиВисловлюю щиру подяку за самовіддану натхненну працю нашому вихователю Олені Володимирівні.
ВідповістиВидалитиНаші дітки в садочку не просто граються, а ще і вчаться. Навчання в ігровій формі відбувається настільки не нав’язливо, що діти й самі не помічають, як вчаться чогось нового. Дякую за те, що щоденно проводите також різні рухливі заняття: музичні, хореографічні, фізкультурні та рольові ігри.
Закликаю усіх батьків нашої групи «Ромашка» до всілякого сприяння колективу дитячого садочка задля наших улюблених діточок!
Дякуємо за чудовий новорічний ранок! Синочку дуже сподобалось свято!
ВідповістиВидалитиХочу висловити свою подяку вихователям Олені Володимирівні та Тетяні Іванівні, а також нянечці Ларисі Іванівні!!! Дитина відвідує садочок із задоволенням. Ви чудові педагоги. Садочок дуже гарний!
ВідповістиВидалити