Група "Ромашка"


             Вас вітає група «Ромашка»!                       



                             
Наш девіз: 





  Форми роботи з батьками



З ВАШИМИ ДІТКАМИ ПРАЦЮЮТЬ

Вихователі:


Мілаш Олена Володимирівна,

вихователь,  вища освіта, спеціаліст. За результатами  атестації  2020 року "спеціаліст другої категорії".

Працює за проблемою "Використання розвиваючих блоків Дьєнеша для формування логіко-математичних уявлень у дітей "

Сукач Анжела Михайлівна,

ВИХОВАТЕЛЬ,ВИЩА ОСВІТА, СПЕЦІАЛІСТ. ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АТЕСТАЦІЇ 2021 РОКУ "СПЕЦІАЛІСТ ДРУГОЇ КАТЕГОРІЇ".

ПРАЦЮЄ ЗА ПРОБЛЕМОЮ"ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР,  З МЕТОЮ РОЗВИТКУ СЕНСОРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ "



Помічник вихователя

                                            Атаянц Лариса Іванівна



ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВА!      
                    (Відповідно конвенції ООН про права дитини)




Знаєм, що усі ми рівні,
Від народження в правах,
І людина – змалку вільна,
Наче в небі синім птах.

Знаєм, змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать,
І ніхто в усьому світі
Їх не сміє ображать

Треба дітям всього світу
Не сваритись, а дружить
І по правилах хороших.
По закону треба жить!




Шановні батьки, з 01 січня  2025 року набув

 чинності новий

Закон України " Про дошкільну освіту"


Звертаємо Вашу увагу!!!

 

Стаття 20. Права та обов’язки батьків

 5. Здобуття дитиною дошкільної освіти в

 закладі дошкільної освіти не звільняє батьків від обов’язку доглядати, виховувати, розвивати і навчати дитину.


Наша група працює з використанням  інноваційних технологій


МУЗИКА ДЗВОНІВ

v Допомагає стабілізувати психоемоційний стан дітей

v         Підвищує опір організму до негативних впливів зовнішнього середовища

v         Впливає на загальний стан здоров’я дітей

v         Знімає психологічну напругу

v         Сприяє розвитку чуттєвої сфери




                       

LEGO-технологія 

 чарівні цеглинки успіху


На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми у закладах дошкільної освіти і в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками

☝ Робота з LEGO-цеглинками вчить дітей творчо мислити, знаходити взаємозв’язки, будувати ланцюжки логічних суджень, планувати свої дії, висловлювати власну думку, сприяє корекції психічних процесів та подоланню розладів мовлення у дітей.

✌  Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.

 LEGO-технологія:

  • формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
  • розвиває творче мислення;
  • розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
  • формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;
  • розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;
  • розвиває дрібну моторику;
  • формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.


''Логічні блоки Дьєнеша’’-

це універсальний дидактичний матеріал!

У дошкільній дидактиці застосовуються різноманітні розвиваючі ігри. Найбільш ефективним посібником є Логічні блоки, розроблені угорським психологом і математиком Дьєнешем для ранньої логічної пропедевтики і передусім для підготовки мислення дітей до засвоєння математики. Золтан Дьєнеш - угорський теоретик і практик так званої "нової математики" ("new mathematics"). Суть цього підходу полягає в тому, що математичні знання діти отримують граючи.

Актуальність:

У Базовому компоненті дошкільної освіти реалізуються важливість модернізації навчального змісту, гуманізації принципів, їх цілей, всебічного розвитку особистості дитини. З боку модернізації дошкільної освіти, дітей треба навчити не тільки вимірювати, обчислювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі і просторі, а й навчати логічно мислити, розвивати творчі здібності та активізувати пізнавальні інтереси під час навчального  процесу.

Логічні блоки 3. Дьєнеша використовують для:

1)закріплення знань про сенсорні еталони (ранній і молодший дошкільний вік)

  • форма (круглі, квадратні, прямокутні,трикутні);
• колір (червоні, жовті, блакитні);
• розмір (великі, маленькі);

• товщина (товсті, тонкі);

2) формування елементарних понять із математики та інформатики (старший дошкільний вік):

- ознайомлення з геометричними фігурами, формою, кольором, розміром;

- ознайомлення із множиною;

- порівняння, аналіз, класифікація, узагальнення, серіація;

- кодування й декодування інформації;

- уведення в активний словник дітей висловів із сполучниками «і», «або», часткою «не».

Мета:

  •  розвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності:

-         самостійності;

-         самооцінки;

-         самоконтролю тощо;

  •  розвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно – ігровим середовищем;
  •  розвиток конструктивного мислення;
  •  розширення спектра пізнавальних дій;
  • виховання інтересу до логіко – математичної діяльності.

 Сучасний заклад дошкільної освіти – це місце, де дитина отримує досвід широкої емоційно-практичної активності та взаємодії з дорослими і однолітками в найбільш значущих для її розвитку сферах життя.

  Можливості організації та збагачення такого досвіду розширюються за умови створення в нашій групі  предметно-просторового розвиваючого середовища, в якому творчість і винахідництво стимулюються відповідним чином.










ГЕОБОРДИ

Геоборд (математичний планшет) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень.

  1 .Він розвиває когнітивні здібності дитини: просторове і асоціативне мислення, увагу, пам’ять. 

 2.Сприяє психосенсомоторному розвитку та розвиває дрібну моторику (розтягування, надягання гумок на штирі – корисна сенсорна «зарядка» для маленьких пальчиків!).

 3. Математичний планшет дозволяє самостійного вигадувати зображення, а значить, розвиває фантазію і творчий потенціал дітей.

 4. це відмінний метод розслаблення і зняття фізичного та психологічного напруження у дітей.

До того ж, в процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття, як форма, розмір, симетрія і т.д



Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити!


Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни

Дитяча психіка – найвразливіша. Діти добре відчувають будь-які зміни в поведінці своїх батьків, навіть якщо ті вдають, що нічого не відбувається. Як правильно пояснити дитині те, що зараз війна, що тривожна сирена, вибухи та постріли – це знак йти до укриття, а головне – як заспокоїти? У жодному разі не приховуйте правди, будьте відвертими, не вигадуйте свої варіанти подій, а головне – запевніть їх у тому, що зробите все, аби їх захистити..

ЯК ДІТИ РЕАГУЮТЬ НА СТРЕС

 ТА СПРИЙМАЮТЬ КРИЗОВУ СИТУАЦІЮ

Діти 4-6 років часто відчувають безпорадність та безсилля, страх розлуки, у своїх іграх можуть відбивати аспекти ситуації, відмовлятися визнавати ситуацію та заглиблюватися в себе й не бажати спілкуватися з однолітками та дорослими. Вони потребують насамперед безпеки, тому батькам слід заспокоїти дитину, що і вона, і самі батьки в безпеці.






Як розповісти малечі про важливі речі?

Звісночерез мультики!

#ПРОТИМІННА_БЕЗПЕКА







Шановні батьки! 


Ми працюємо відповідно до програми


 "Впевнений старт" 









Одним з пріорітетних  завдань нашого закладу освіти - це попри усі негаразди наповнювати серця  вихованців любов’ю до своєї держави, її символів, краю, народу. Основними завданнями патріотичного виховання є створення таких умов, щоб кожна дитина змалку вбирала в себе культурну спадщину свого народу, пишалася історією. 

Тому педагоги старшої групи «Ромашка» разом зі своїми вихованцями  створили пізнавальний мультфільм- найкращій спосіб посіяти в серцях дітей зернятко любові до Батьківщини!


У нас приємні новини. І місце у  VІ Всеукраїнському фестивалі-конкурсі дитячого, мистецького та молодіжного мистецтва "Планета мрій" у номінації "Мультимедійне мистецтво". 



Відповідно до програми
"Впевнений старт"
Тиждень 06.01-24.01
Тема "Кухня"
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Розгляньте ілюстрацію до книги Жильбеар Делае « День народження Мартіни»:
-          Кого ти бачиш на картині?
-          Що робить дівчинка, а що – хлопчик?
-          Які страви вони приготували?
-          Чим діти прикрасили десерти?
-         
Хто з дітей одягнений як справжній кухар?

Читання казки "Мишка, кіт і гарбуз"

Якось надвечір упіймав кіт мишку.

— Що тепер зі мною буде? — забідкалась мишка.

— З’їм тебе! — сказав кіт.

— А що ти сьогодні їв на сніданок?

— Мишку.

— А на обід?

— Теж мишку, — муркнув кіт і примружив очі. — А на вечерю будешмені ти.

— Ой, як нерозважливо! — похитала головою мишка. — Тибезперервно їси однакову їжу. От і заподієш своєму здоров’ю шкоду. Тобінеодмінно треба покуштувати чогось іншого. Ну, хоч би й гарбуза. Кітзлякався за своє здоров’я, але сказав:

— Гарбуз великий та нудний. Ну, як його їсти?

— Віднеси мене до гарбуза, — мовила мишка, — і я охоче покажу тобі.

Кіт погодився. Вхопив мишку за шкірку й поніс до гарбуза.

— Ти тільки не думай, що я відпущу тебе, — мовив він суворо. — Після гарбуза все одно візьмуся за тебе.

— Будь ласка, — посміхнулася мишка. — Головне, щоб ти покуштувавчогось іншого.

І вона почала показувати котові, як їдять гарбуз. Її гостренькі зубизапрацювали швидко-швидко, і кіт незчувся, як мишка прогризла дірку йшаснула в гарбуз, де їй уже не загрожувала ніяка біда.

— Ов-ва! — здивувався кіт. — Гарбуз проковтнув мишку! Добре, що я не став його їсти. А то він з’їв би й мене. І кіт боязко відійшов геть.

Запитання до обговорення: Хто герої цієї історії? З чого почалася історія? Як мишка переконала Кота скуштувати гарбуз? Як мишці далося перехитрити кота? Це весела історія чи сумна?

Поради щодо використання тексту:

1. Вправляння дітей у виразному промовлянні діалогів персонажів казки.

2. Виготовлення іграшкових кота та мишки з паперових конусів з подальшим обігруванням діалогів казкового сюжету.


Дидактична гра" Що зайве у кухаря?"
☝Логіко-матемтичний розвиток
Просторові відношення

                     Для перегляду натисніть ТУТ

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Вчимо вірш


Розгляньте художній твір З.Серебрякової 
"На кухні"


- Кого ти бачиш?
- Що бачить дівчинка перед собою?
- Що вона може робити?
- Які страви може приготувати дівчинка з цих продуктів?


 Здоров'я та фізичний розвиток

Руханка-танок "Зима"


☝ Художньо-продуктивна діяльність :
малювання/ліплення

Аплікація "Торт"

Прикрасимо посуд візерунком


☝Ознайомлення із соціумом

"Страви української кухні"


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична
Пісня "Зимонька-зима"



Тиждень здоров'я
30.12-03.01
 Здоров'я та фізичний розвиток

Для перегляду натисніть ТУТ

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

☝ Художньо-продуктивна діяльність :
малювання/ліплення
Зимова ялинка


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування





Відповідно до програми
"Впевнений старт"
Тиждень 09.12-27.12
Тема "Казка"
☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Перегляньте з дитиною мультфільм за казкою М.Дейнего "Дівчинка та зайці"
Що зробила дівчинка, щоб допомогти зайцям, чи вартими були її зусилля?
- Як вона влаштувала так, щоб задовільнити лисичку, і врятувати зайців?
Прочитайте та обговоріть художній твір

Нічний гість

Дмитро Павличко

Хтось постукав уночі.
Швидко я знайшла ключі,
Відчинила, і до хати
Зайченя зайшло вухате.

Стало в кутику сумне,
Каже: "Заночуй мене!
Бо надворі завірюха
І мороз бере за вуха!"

Батьків я взяла кожух,
Вкрила зайця з ніг до вух
І гадала, що гульвісу
Вранці одведу до лісу.

Встала рано, та дарма —
Зайченяти вже нема.
Чи запізно я збудилась,
Чи зайча мені приснилось?

- що у вірші зробила дівчинка для зайчика?
Запросіть поміркувати: А що ти б зробив для тваринок чи птахів. які зимують надворі?

Розгляньте з дитиною картину " Ой весела в нас зима, запросіть до розмов


- Чому зиму називають веселою порою?
- Які ваші улюблені розваги взимку?
-Скоро новорічні свята. За що діти люблять свято Нового року?

- Чому козенята лишилися дома самі?
- Що мама наказувала козенятам?
- Чому не можна відчиняти двері чужим?
 -Як вовкові вдалося перехитрити козенят?
 - Розкажіть як закінчилася казка
Вчимо вірш


Танцювали зайчики у гайку,
На сніжку біленькому, на сніжку.
Вибивали лапками гопака,
Хоч мела хурделиця,
Ще і яка.
Гарно побігайчики
Стриб та скік –
Зустрічали зайчики
Новий Рік.
☝ Художньо-продуктивна діяльність :
малювання/ліплення

☝Логіко-матемтичний розвиток


Розфарбуй
Порахуй і знайди відповідну цифру
      Знайди відповідну тінь

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Всеукраїнський тиждень права

У всіх дітей є ПРАВА


Мультик про права дитини

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Розгяньте з дитиною картину "Зимова казка"
 Н. Боем
- Які тваринки зібралися біля хатинки?
- Що бачать тваринки перед собою?
- Що вони іще бачать?
- Хто може жити в цій хатинці?
- Яког свята чекають всі персонажі на картині?

Обговоріть почуте: 
- Пригадайте, що сказав зайчик про те, як він зголоднів
- Розкажіть, як зайчик допоміг білці?
- Про що попросила зайчика ялинка?
- Як зайчик зробив синичку щасливою?
- За що лісник нагородив зайчика?
- Що ж зробило веселими і щасливими звірів у лісі?

Вчимо віршик


☝Логіко-матемтичний розвиток



☝ Художньо-продуктивна діяльність :
малювання/ліплення




☝ Здоров'я та фізичний розвиток



Пальчикова гімнастика позитивно впливає на розвиток дрібної моторики, мислення і мовлення дошкільнят.Відомому педагогу і письменнику В. А Сухомлинському належить фраза:

«Розум дитини перебуває на кінчиках його пальців»

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична



☝Ознайомлення із соціумом




Відповідно до програми
"Впевнений старт"
Тиждень 18.11-06.12
Тема "Шафка"

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вивчіть віршик

Розгляньте з дитиною картину "Зимова зустріч"
Д. Гелсінгер і проведіть бесіду за твором:

-Кого ти бачиш на картинині?
-Що робить дівчинка?
-Де знаходиться дівчинка?
-Яка пора року на картині?
-З чого це видно на картині?

Прочитайте дитині казку та обговоріть її

"Дурнуватий заєць" 

У далекій далині, там де ховається сонечко є чудернацький ліс, у якому жив собі був Заєць-хитрун. Жилося йому добре і весело. Ні про що думати не треба. Тут стеблинку смачу знайде, там листячком поживиться, а то і солодкий корінець викопає. Щасливе, безтурботне життя!

А якщо нічого смачненького в лісі та в полі не знайде - то город бабусин є недалеко у селі! Там капуста, морква, бурячок ... Причаїться хитрий заєць, зачекає, щоб усі пішли, і потягне з городу капусту або морквину. Смачні вони, солодкі!

Одним словом, не життя у зайця, а суцільне задоволення!

Скаче якось зайчик по лісі. Раптом бачить на ліщині його подружка білка. І не просто горіхами ласує, а збирає їх і в дупло відносить.

Привіт, білка! Навіщо тобі в дуплі горіхи?

- А зима прийде, що я їсти буду? Вже краще з літа горішків припасти!

Тільки посміявся над подружкою заєць – зима-то не скоро – і побіг собі далі.

Дивиться, ведмедик біжить, колоски у барліг несе.

- Ведмедику, ведмедику, навіщо тобі колоски?

- Я зернятка несу до барлогу припаси, а взимку їсти буду.

Розреготався заєць:

- Ха-ха-ха! Ой, не можу! Та коли та Зима ще прийде! А вони запасаються !!!

Посміявся заєць і побіг далі. Не помітив, як до ведмедя у барліг вскочив.

- Здорово, дядько ведмідь! Що це ти таке робиш?

- Барліг до зими чиню, спати в ньому буду.

Придивився заєць уважніше: ведмідь теж до зими припасів робить! Невтямки йому тільки, що ведмідь спати заляже і всю зиму лапу смоктати буде. Тим і ситий.

А незабаром вже й стало прохолодніше. Дощі пішли, листя з дерев облетіло, трави зів’яли.

За старою звичкою помчав зайчик на город. «Зараз, думає-капусткою солодкою розживуся!» А там - тільки порожні грядки. Прибрала бабуся врожай і сховали у комору. Сів зайчик посеред голого поля і засумував. Голодно, холодно йому!

Бреде зайчик по лісу, плаче: ні морквини, ні стеблини ... Друзі всі по нірках поховалися і полягали спати. Одна білка не спиться ... Згадав заєць, що у білки повне дупло горіхів і прямо до неї:

- Білка-білочка, почастуй горішком!

Білка скупитися не стала: дала зайцю жменьку горішків. Тільки зайцю вони не сподобалися: аж надто ядерце всередині маленьке! Це ж скільки їх треба з’їсти, щоб наїстися?

Тут і сніжок пішов. Зовсім голодно стало зайцю. Дивиться, кленок молодий стоїть, гілочки тоненькі вгору тягне.

«Дай-но їх скуштую, - вирішив косий. - Гірше мені від цього не буде!»

Погриз заєць гілочку – ні, це не капуста, звичайно, але жити можна!

Так до весни гілками та корою і перебивався. Проте тепер він вирішив, що на наступне літо лінуватися не стане, а зробить собі запаси на зиму. Тоді будь-які люті морози йому байдужі!

☝Ознайомлення з природним довкіллям

Дітям про місяць грудень


☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Розгляньте твір декоративно-ужиткового мистецтва Н.Ісупової «Чайник з пташкою».
-         Що ви бачите на зображенні?
-         Як використовується ця річ?
-         Які кольори використала майстриня?
-         Що цікавого ви помітили на чайнику?

Прочитайте вірш 

"Не створюй безладу в кімнаті" С.Гарбуз

Маю іграшок багато,

По підлозі - не пройти, 

Залишається літати

Чи бульдозером гребти...

Наступив на їжака - 

Впав, забилася рука. 

Стало боляче мені,

У синцях - як на війні.

З того часу: погуляв - 

Все відразу поскладав!


Запитання до вірша:

- Ця історія про дівчинку чи хлопчика?

-Могла б вона статися з дівчинкою?

-Що автор говорить про кількість іграшок, скільки іграшок було?

-Як ви зрозуміли, де лежали іграшки?

- Яка неприємність трапилася з хлопчиком?

-Що змінилося тепер у його кімнаті?



☝Логіко-матемтичний розвиток





Для перегляду натисніть тут

☝Ознайомлення із соціумом

☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Гімнастика стоп для дітей

Для перегляду тисніть тут


Для перегляду натисніть тут

☝ Художньо-продуктивна діяльність : музична

Тиждень 12.11-16.11
Тиждень толерантності
Тема "Різні сімейки"

☝Ознайомлення з природним довкіллям

☝Логіко-матемтичний розвиток












Тиждень 05.11-09.11
Тема "Дорослі та діти"

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Читання казки "Троє кошенят" Д.Біссет

Колись давно жила бабуся, що мала кішку і троє кошенят. Одне кошеня каза-ло: «Няв!» Друге казало: «Няв!» А третє казало: «Гав-гав!». Мама-киця дивувалася: – Не можна казати «Гав-гав!», кажи: «Няв!», як усі. – Няв! – сказало перше кошеня. – Няв! – сказало друге. – Гав-гав! – сказало третєкошеня, яке звали Чорнушка. Бабуся дала кішці та двом першим кошенятаммолока, а Чорнушці кістку. – Тобі я дам молока, як навчишся казати «Няв!», – промовила стара. Бідолашна Чорнушка не любила кісток і надумала піти у світ – чи не навчиться десь там казати: «Няв!» Спершу вона зустріла корову. – Му-у-у! – сказала корова. – Я їм травичку. Чорнушка засумнівалася, чиприпаде їй трава до смаку, тож пішла собі далі. Потім вона зустріла маленькудівчинку і спитала в неї, що та любить їсти. – Шоколадні тістечка, бутербродиз джемом і апельсинове желе, – відповіло дівча. Чорнушці здавалося, що їйтаке не сподобається. Вона зажурилася й почала плакати. Саме в цей час проїздив неподалік паротяг. – Чого ти плачеш, кицюню? – спитав він. – Бо яголодна і хочу молочка, – відповіла Чорнушка. – Ой, бідолашна! – сказав паротяг. – А вугілля тобі не зарадить? – Навряд, – мовила Чорнушка. Та все ж таки покуштувала вугілля, яке їй справ- ді зовсім не сподобалося. – У нас на залізниці є й інші машини, я можу попросити в них бензину для тебе, – запропонував паротяг. Однак Чорнушка не любила бензину, тому попрощалася з паротягом і пішла далі. Згодом вона побачила маленького цуцика з його мамою. І раптом цуцик озвався: «Няв!» – Що ти сказав? – перепитала Чорнушка. – Няв! – відповів собачка. А його мама промовила: – Не можна казати: «Няв!» Треба казати: «Гав-гав!», як усі собачата. Поки ти так не скажеш, тобі не перепаде смачної кісточки! – Слухай, а коли я віддам тобісвоє «Гав-гав!», що ти даси мені за це? – спитала Чорнушка. – Я віддам тобісвоє «Няв!» – відповів цуцик.

Так вони й помінялися. Собачатко побігло до мами і сказало: «Гав-гав!» Мама зраділа й дала йому кісточку. А Чорнушка подалася додому. Коли вона повернулася, був час підвечірку, і бабуся налила кішці та двом кошенятаммолочка. – Няв! – сказала кішка. – Няв! – сказало перше кошеня. – Няв! – сказало друге. – Няв! Няв! Няв! – сказала Чорнушка. Тож бабуся налила їйвелике блюдце молока. – Мурр, – промуркотіла кішка. – Муррр, – замурчало перше кошеня. – Муррр, – підхопило друге. – Муррр, мурр, муррр! – замуркотіла Чорнушка і вихлебтала своє молоко. 


Запитання :

- Яке з кошенят бешкетувало?

-Що на це вказує?

-Чому бабуся хотіла навчити кошенят не порушувати правила?

- Чому ніхто з чужих не міг допомогти кошеняті?

- Чи бувало таке, що батьки привчали вас дотримуватися правил, а вам це не подобалося? Розкажіть про це.


☝ Здоров'я та фізичний розвиток

☝Логіко-матемтичний розвиток

        Для перегляду натисніть ТУТ

☝ Художньо-продуктивна діяльність : музична

                                                                      

Тиждень 28.10-01.11
Тема "Я і моя сім'я"

☝Логіко-матемтичний розвиток

Осінь та математика

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Пальчикова гра

"Мама, тато, баба,  (вірш В.Гринько)

Гра виконується одночасно двома руками.

Мама, тато, дід, бабуся – (загинаємо по черзі мізинець, 4-й, 3-й, 2-й пальці)

Всіх назву, не помилюся, (згинаємо руку у кулачок)

Старший братик і сестричка – (випрямляємо великий, потім 1-й пальці)

В нас сімейка невеличка. (великий і вказівний пальці змикаємо у кільце) 

Не спиняйте, бо зіб’юся: («сваримося» вказівним пальцем)

Мама, тато, дід, бабуся….(загинаємо по черзі мізинець, 4-й, 3-й, 2-й пальці)

Старший брат, сестра і я – (випрямляємо великий, потім 2-й і 3-й пальці)

Отака у нас сім’я. (розпрямляємо пальці, показуємо долоньку)


Моя сім'я


Прослухайте аудіозапис віршів про сім'ю


Вивчіть з дитиною вірш за допомогою мнемотаблиці

☝ Художньо-продуктивна діяльність :
малювання

Картина М.Тимченко 
"Йдемо на рибу"
Розгляньте уважно картину та поговоріть з дитиною
-кого ви бачите на картині?
-що роблять ці люди?
-як ви здогадалися, що вони йдуть рибалити?
- ці люди з однієї чи з різних сімей?
- кого ви ще помітили?
-яку пору року зображено?
- чому ви думаєте, що на картині осінь?
-хто з членів родини міг би бути ще на зображенні картини?

☝ Здоров'я та фізичний розвиток




☝ Художньо-продуктивна діяльність : музична



Тиждень 14.10-25.10
Тема "Дім"
Живемо - поживаємо

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

"Пори року" Казка

Жили-були батько Рік і мати Земля. І було у них чотири дочки-красуні: Зима, Осінь, Літо, Весна. Зима була білолиця, червонощока, а характером сувора, жартів не любила. Весна ніжна, лагідна, із зеленими очима, які так і сяяли, мов та веселка. Осінь мала золоті коси, а очі були сумними-сумними, плакала часто.

Кожній дочці батьки самі вибрали вбрання. Зиму одягали в біле плаття, Весну – в зелене, для Літа – барвисте, а для Осені – золоте. Дружно жили, разом робили. От тільки як треба одягатися, так і сваряться між собою дівчата. Одягає Зима біле вбрання, а Літо і говорить:- І я хочу таке.

Надіває Осінь золоте плаття, а Весна і собі мріє таке ж одягнути.

Терпіли батьки їхні сварки, а одного разу і вирішили:

- Ну що ж, нехай кожна надіне вбрання того кольору, який подобається.

Одяглися дівчатка, радіють. Літо в білому, Весна – в золотому, Зима наділа зелений наряд, а Осінь – яскравий, мов веселка.

Ой, що ж то почало діятися на світі! Сніг, дощ, спека, мороз, листопад – все переплуталось, все було разом. Врожай не встиг достигнути, пташенята і звірята не встигли вирости. Отже, недовго довелося носити дівчатам чужий одяг. Звірі, птахи, люди прийшли до них додому, просять: - Любі пори року, надіньте своє звичайне вбрання, яке вам батьки дали, а то жити неможливо.

Вислухали сестри це і зрозуміли, що кожна носить не просто одяг, а одяг життя для всього живого на Землі. І з тих пір кожна носить те вбрання, що батьки їй дали. І живуть вони в мирі і злагоді.

Проведіть  бесіду за запитаннями
- Назви ,які персонажі є в казці? Полічи кількість
- Що сталося , коли сестри-пори року вдягли чуже вбрання?
- Які за характером зима, літо, осінь, весна?
- Хто з них найхолодніший, найтепліший, суворий, лагідний?
- Чому не можна сестрам обмінюватись вбранням?







Дидактична гра “Осінь яка?”

☝Ознайомлення з природним довкіллям

☝Логіко-матемтичний розвиток



☝ Художньо-продуктивна діяльність :
малювання

☝ Здоров'я та фізичний розвиток



 "Впевнений старт"
Тиждень 07.10-11.10
Тема "Дім"
Дім і в домі

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Гра "Який будинок?"


Розгляньте світлину лялькового будиночку із Королівського музею, м. Амстердам.

- Що ви бачите на світлині?
- Хто міг би жити в такому будиночку?
- Чим цікавий цей ляльковий будиночок?
-Які кімнати ви в ньому впізнали?
-Назвіть предмети в цих кімнатах?
-Що ще незвичного ви помітили?

☝Ознайомлення з природним довкіллям

Природа наш дім 

Для перегляду натисни тут

☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Руханка-танок "Осінь"
Для перегляду натисніть тут

☝ Художньо-продуктивна діяльність : аплікація
Аплікація "Будинок"

☝ Художньо-продуктивна діяльність : музична
Хоровод "Осінь наша золота"
Для перегляду натисніть тут

Тиждень 30.09-04.10
Тема "Двір"
Домашні улюблюленці в нашому дворі

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Запросіть дитину  розглянути картину  О.Круглової " Українка з курчатами"
-Кого ти бачиш на картині?
- Що робить дівчинка?
- Хто ще зображений на картині?
- Що роблять курчатка, а що - метелик?
- Їм весело чи сумно?
-Хто на картині більший, а хто- меньший?
- Із чого зроблений віночок у дівчинки?

Що їдять свійські тварини?

☝Ознайомлення з природним довкіллям


☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Релаксація для дітей 

Руханка- танок "Осінь"
Для перегляду натисніть ТУТ


Тиждень 23.09-27.09
Тема "Двір"

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Прочитайте дитині оповідання Г. Ткачук  "Гойдалка під кленом"

Ось наш двір. Найкраще в ньому – це майданчик під кленом. А найкраще на майданчику – гойдалка. Якщо розгойдатися дуже сильно, то можна злітати високо-високо. Я літаю – а малюки порпаються в піску. Я літаю – а Марко з’їжджає з гірки. Я літаю – а дід садить квіти між тополею і кленом. Квіти ще не схожі на квіти. Але Марків дід каже, що вони виростуть і зацвітуть у липні. Або навіть раніше, якщо нам пощастить. — Як називаються ці квіти? – питаю. — Дельфіній, – каже Марків дід. Мені подобається їхня назва. Мати дельфіній біля майданчика – це майже як мати справжніх дельфінів. Я розгойдуюсь іще сильніше – і бачу маму. Вона повертається з роботи. Я зупиняюсь, швидко злізаю з гойдалки. Біжу. — Стій, Ніно! Спинися! – раптом кричить мама і застигає на місці. — Що ти накоїла?! – супить брови Марків дід. — Дивися під ноги! – біжить до мене Марко. Я дивлюся під ноги, а там – розтоптані квіти. Не знаю, як це сталося. Сльози печуть в очах. — Я ж не хотіла! – тікаю від усіх. Якби ж я дивилася під ноги! Тоді дельфіни були б цілі. Увечері я крадуся в кімнату батьків. Мама вже спить, а тато, глянувши на мене, міцно пригортає. — Тепер у нас не буде дельфінів, – бурмочу. — Хтозна, – відповідає тато, – Може і будуть. Наступного ранку ми з татом ідемо на великий ринок. Тут продають овочі, фрукти і – квіти. Ми обходимо всі ряди, але дельфінів ніде немає. Дорогою додому бачимо квіткову крамницю. Тут є троянди, тюльпани, різні вазони, кактуси. — У вас є дельфіни? – питаю у продавця. — Дельфіни? – не розуміє він. — Дельфінії! – сміється тато. — А, дельфіній! Ось! Ми з татом ніколи не садили квітів. Але все робимо так, як нам сказав продавець. Одна, дві, три, чотири нові рослинки з’являються на клумбі між тополею і кленом.

Мама бачить нас із вікна й гукає: — Що ви там робите? — Заводимо дельфінів! – кричу. Тоді мама виходить береться мені допомагати. А тато майструє навколо клумби дерев’яний парканчик. Гойдалка під кленом широка. Ми з Марком поміщаємося на ній удвох. Ми літаємо, а з вікна на нас дивиться Марків дід і махає рукою. Ми літаємо, а за парканчиком ростуть квіти. Ми літаємо, а попереду ціле літо, і понад хмарами сині і блакитні дельфіни. 


Обговоріть з дитиною прочитане

- Хто розповів нам цю історію?
-Це реальна історія чи казка, чому?
-Чому дівчинку можна назвати справедливою та спостережливою?
- Якими справами займалисядіти та дорослі?
- Розкажіть як трапилося, що Ніна зламала  квіти
- Розкажіть, як дівчинка виправила свою помилку


☝Ознайомлення з природним довкіллям

☝ Здоров'я та фізичний розвиток


Для перегляду натисніть ТУТ

Правила безпеки для дітей на війні!!!

Тиждень 16.09-20.09

Тема "Двір "

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

 Розгляньте з дитиною картину М.Приймаченко  "Калина в садочку"
- Кого ви бачите на картині?
- Де знаходиться пташка?
- Що роблять птахи у садочку?
-Що росте у саду?
- Назвіть кольори ягід та листячка
- Чим калина може бути цікавою для людей

Зазирни у світ реальності разом із повчальним мультсеріалом Корисні підказки – Безпечний двір

      ☝ Здоров'я та фізичний розвиток

Пісня, а разом з нею й вправи від психолога С.Ройз,  має допомогти заспокоїтись під час повітряної тривоги

         Порухайтесь всією родиною!

Натисніть ТУТ для перегляду


☝Ознайомлення з природним довкіллям

Дидактична гра "Яке деревце?"

☝Художньо- творча діяльність: малювання

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична

Тиждень 09.09-13.09

Тема "ЗНАЙОМСТВО "

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування


Розгляньте картину Д. Золана "Обнова":

- Кого ти бачиш на картині?

- Що робить дівчинка?

- Що робить хлопчик?

- Що хлопчик показує дівчинці?

- У що вдягнена дівчинка?

- Яке у неї волоссячко?

- У що вдягнений хлопчик?

- На що так уважно дивиться дівчинка?

- Як називаються речі, які ти одягаєш на ніжки?

Прочитайте та обговоріть з дитиною

У САДКУ ДИТЯЧОМУ ХОРОШЕ НАМ ЖИТИ

У садку дитячому
Хороше нам жити.
Граємось, не плачемо,
Є із ким дружити!
З Галею і з Колею,
З Вовою і з Олею.
3 Грицем і Оксанкою,
З Лідою, Мар'янкою.
Та іще з Оленкою –
Нашою маленькою.
Дев'ять я назвала?
А десята - Алла!
Є іще малята,
Хлопчики й дівчата...
Я про них уже мовчу –
Бо усіх не полічу!
М. Познанська.


"Козеня" О.Майборода

У Козенятка прорізалися ріжки. Як воно тішилось: — Ме-ке-ке! От би з кимось побавитись і побуцатись! Аж тут побачило Кошеня. — Ходімо гратися! Я буцатиму тебе своїми ріжками. — Ня-я-яв! – сполохано занявчало Кошеня і прожогом видерлось на паркан. — Козеня знизало плечима і пострибало далі. Аж бачить – Качечка з каченя- тами до річки тюпають. Козенятко до них: — Нумо гратися! Я буцатиму вас… — Ках-ках! – закахкала Качка до каченят. – Усі негайно за мною! – і вони чкур- нули перевальцем якнайдалі. — «Чому це й Качка не хоче бавитися?» – подумало Козеня. Згодом воно по- бачило Пса, що сидів біля своєї буди. — Ось хто зі мною пограється! – зраділо Козеня. – Можна я буцатиму своїми… — Р-р-р! – загарчав Пес. – Я тебе… Перелякане Козеня щодуху побігло додому. Вдома мама Кізка напоїла його молоком і дала м’яча. А коли Козеня вибігло з ним на двір і запросило всіх по- гратися, то і Кошеня, і Качка з каченятами, і навіть


 Пес радо погодились. 



☝ Здоров'я та фізичний розвиток


☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична


☝ Художньо-продуктивна 
діяльність: малювання + ознайомлення з природним довкіллям











ДОБРІ ПОРАДИ ДБАЙЛИВИМ БАТЬКАМ👨‍👩‍👧‍👦 
✔️НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПОТРІБНО ЗАБОРОНЯТИ ЦЕ ДІТЯМ🫰

🔹Їсти самому. 
Так, нагодувати самим - найпростіше, але заборонивши самостійно донести ложку собі до рота, ми заважаємо малюкові дорослішати, відчувати себе великим, впевненим у своїх силах.

🔹Допомагати вам.
Часто чуємо «Не чіпай, розіб'єш!», «Постав, розіллєш!». А минає кілька років і скарги змінюються: «Він нічого не хоче робити!». А дитині ж дуже важливо відчувати свою значимість, розуміти, що вона потрібна. 

🔹Малювати. 
Часто мами не дають дітям олівці або фарби, щоб не забруднився, не розмалював стіни, не наївся фарб. Але цього всього можна уникнути, зробивши фарби в домашніх умовах. У малюванні дитина проявляє свої почуття і переживання, оскільки словами це зробити їй поки складно.

🔹Дуріти, бігати, стрибати, кричати, шуміти. 
У такий спосіб дитина висловлює свої емоції, розслабляється, вихлюпує енергію, яка накопичилася. Спробуйте разом із нею подуріти, і чудовий вечір вам забезпечено!

"ВИХОВАННЯ З ЛЮБОВ'Ю"💕




























Ознайомлення із соціумом

☝Логіко-матемтичний розвиток

☝ Художньо-естетична діяльність: 
малювання








           

☝Логіко-матемтичний розвиток


☝ Здоров'я та фізичний розвиток





Ознайомлення із соціумом



Пальчикова гра "Домівка"





☝ Здоров'я та фізичний розвиток
Фізкультхвилинка









☝Логіко-матемтичний розвиток


☝Логіко-матемтичний розвиток


☝Логіко-матемтичний розвиток




☝Ознайомлення з природним довкіллям











                











☝Ознайомлення з природним довкіллям


☝Ознайомлення з природним довкіллям




Весело співаймо!









☝Логіко- математичний розвиток







☝ Здоров'я та фізичний розвиток




Дихальні вправи НУМО!

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична


Відповідно до програми "Впевнений старт"
Тема Протилежності: величина/розмір»
Підтема тижня:
 «Широкий-вузький»
25.12
-29.12

☝Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування

Вчимо вірш 
 Вірш «Привітаємось, зима»

Ну й бо ж снігу намело – (розводять руки навкруги)
Стало білим все село.
Біла стежка, біла річка, (показують стежку і річку хвилястими рухами рук)
Біла вишня і смерічка, 
Біла хата, білі коні, (руки над головою трикутником, показують дах хатинки)
Тільки носики червоні (торкаються носиків)

☝Логіко- математичний розвиток




☝ Здоров'я та фізичний розвиток

☝ Художньо-продуктивна діяльність: Музична





Фізкультхвилинка "Танці зігріванці"


Дихальна гімнастика















☝Логіко- математичний розвиток

Дидактична гра"Перетворення трикутників"













Вірш-руханка «Все, що кругле» Н. Мажиріна

Круглий м’яч так бойко скаче, 

(кругові жести руками)

Круглий наш пиріг гарячий, 

Кругле завжди колесо — 

І у парку, і в авто. 

Наш квадрат — фігура вправна, 

(діти малюють пальчиками в повітрі) 

Кубик він, картина гарна. 

Печиво смачне квадратне, 

Без даху — квадратна хата.

Тиждень безпеки дорожнього руху


Віршик для дітей "Світлофор"



☝Логіко- математичний розвиток
"Кубик на папері-квадрат"

Знайомимось з формами
 Вірш про квадрат

☝ Здоров'я та фізичний розвиток


Рухлива гра "Світлофор"

Масаж долоньок



Музично-ритмічна вправа 
"Веселі долоньки"




Аплікація "Світлофор"



Правила безпеки для дітей на війні!!!




Психологічна хвилинка


Ритмічна вправа з горішками






Ранкова зарядка для дітей




Руханка "Ми з України"





Разом адаптуємося до умов сьогодення 

 з порадами від психолога 

«Коли немає світла»




















 Кожна людина має свій домінуючий канал сприймання, за допомогою якого відбувається інтерпретація та обробка зовнішньої інформації. І знання того, який саме канал є провідним у дитини, допоможе нам дорослим зробити процес навчання ефективнішим.

  Отож, детальніше про них в інфографіці нижче





ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ 
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

            Харчування дітей у  закладі освіти здійснюється згідно з вимогами ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 20 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,  наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої МОН України та МОЗ України від 17.04.06  № 298/227, постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку".

Пропонуємо переглянути презентацію щодо змін в організації харчування у закладах освіти - переглянути


       У   закладі освіти організовано 3-х разове харчування дітей дошкільного підрозілу та учнів початкової школи.



Організація харчування дитини

  Організація харчування дітей у закладі освіти повинна поєднуватися з правильним харчуванням дитини в сім’ї (вдома). Батькам дітей потрібно прагнути до того, щоб харчування поза дитячим садочком доповнювало раціон, одержаний у закладі дошкільної освіти. У нашому закладі є в наявності меню для того, щоб батьки мали повну інформацію, які страви та продукти отримала їх дитина протягом дня у дитячому садку.

На вечерю в домашньому раціоні рекомендуються продукти, які дитина не отримала в дитячому садку. В нашому закладі дошкільної освіти ми проводимо з батьками здобувачів освіти бесіди, намагаємося переконати батьків у тому, щоб вранці, до відправлення своєї дитини в дитячий садок, її не годували, тому що це порушує режим харчування дошкільника, призводить до зниження його апетиту, в такому випадку дитина погано снідає в групі. Однак, якщо дитину доводиться приводити в заклад рано-то їй можна вдома дати чай або які-небудь фрукти. Не рекомендується, особливо зранку, годувати дитину солодощами, цукерками і.д. Такі рекомендації ми даємо всім батькам наших дітей.

Перед приходом в дитячий садочок батькам рекомендується наблизити режим харчування і склад раціону до умов дитячого колективу, привчити чадо до тих страв, які найчастіше дають в дитячому саду, особливо якщо вдома він їх не отримував.

Якщо дитина не вміє або не хоче їсти самостійно, перший час вихователі її годують. Якщо дитина відмовляється від їжі, ні в якому разі не можна годувати  насильно. Це ще більше посилить негативне ставлення до колективу, до садочку.





ВІТАМІНИ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ

 Вітаміни – це біологічно активні речовини, які є життєво важливими для нормального функціонування організму. Особливу роль вітаміни грають в зростанні і здоров’ї дітей. Крім цього, в організмі дитини вітаміни необхідні для регулювання процесів обміну речовин, кровотворення і підтримки імунітету. Якщо в дитячому організмі спостерігається дефіцит якогось вітаміну, то організм працює з перебоями. Спільно з білками, жирами і вуглеводами, вітаміни повинні бути включені в щоденний раціон кожної дитини.  Дуже важливо знати, що всі вітаміни поділяють на дві великі групи: жиророзчинні (вітаміни А, Д, Е) і водорозчинні (вітаміни групи В, С, фолієва кислота).

 Щоб забезпечити дитину необхідною кількістю вітамінів і мінеральних речовин не забувайте включати в меню дитячого харчування свіжі овочі, ягоди та фрукти не тільки влітку, а й по можливості цілий рік. Не слід забувати про такі продукти харчування, як зелень петрушки, кропу, щавель, кропиву. Раннім літом корисно готувати борщ зі щавлю, омлет з кропивою. Молоде зелене бадилля буряка та моркви можна використовувати для приготування супів, борщів. 

 Особливе значення має вміст у дитячому раціоні солей кальцію, фосфору та заліза. Ці мінеральні речовини містяться в молочних продуктах, м’ясі, рибі, яйцях, вівсяній крупі, овочах. Основними джерелами йоду є такі продукти: морська риба, морська капуста, яйця, зернові (крупи, особливо вівсяна), горох, молочнокислі продукти, горіхи(особливо кедрові).     

                                                    Приємного смаку!




Приводячи дитину в заклад дошкільної освіти, батьки зобов'язані знати, що:

1. Дитина має бути емоційно і фізично здоровою.
2. Не можна приносити дитині з собою в дитячий садок:
- дрібні і небезпечні предмети (ґудзики, кнопки, шпильки, голки, монети, дрібні прикраси);
- сірники, запальнички;
- лазерні іграшки;
- лікарські препарати (таблетки, мікстури, мазі тощо);
- шнурки, джгути тощо,
- цінні речі: ювелірні прикраси, мобільні телефони, планшети і т. п.
3. Батьки повинні знати, що знаходиться в кишенях у дитини.
4. Не можна залишати в дитячому шафці лікарські препарати і вітаміни.
5. Не можна приносити продукти харчування (молочні, соки, торти і тістечка, екзотичні фрукти, чіпси тощо).
6. Не можна приносити з собою небезпечні іграшки: дротики, пістолети, рушниці, кинджали, лук зі стрілами, іграшки сумнівного виробника, скляні іграшки і т. д.
7. Не можна приносити гострі та крихкі предмети (ножиці, ножі, шпильки, цвяхи, дріт, дзеркала, скляні флакони).
8. Не можна дітям надягати прикраси (великі сережки, довгі ланцюжки, кільця).
9. Забороняється носіння в дитячому саду взуття без задників (шльопанці травмонебезпечні).
10. Одяг та взуття має відповідати розміру і зросту дитини.
11. Не рекомендується приносити в ДНЗ травмонебезпечні іграшки: самокати, велосипеди.
Будь ласка, пам'ятайте, що іграшка Вашої дитини може зіпсуватися, загубитися, або її може взяти додому інша дитина (діти люблять змінюватися ними), тому не потрібно приносити предмети, за збереження і цілісність яких Ви будете переживати.
Самокат і велосипед можуть стати причиною травми не тільки господаря «техніки», але й інших дітей, у випадку поломки або не дотримання правил поводження з самокатом або велосипедом.
Установа дошкільної освіти не несе відповідальності за збереження дорогих іграшок, цінних речей (золоті прикраси, мобільні телефон
и)

осенние листья, желтый лист, опавший лист - cкачать бесплатно рендер Листья  на Artage.io

Блог вчителя початкових класів Патланової Лариси Василівни: Інформація для  батьків

осенние листья, желтый лист, опавший лист - cкачать бесплатно рендер Листья  на Artage.io


Досвід роботи вихователів ДНЗ - Сайт dnzromashkakoviagi!















16 коментарів:

  1. КАК ПРИЯТНО СМОТРЕТЬ НА НАШИХ ДЕТОК, ВОСПИТАТЕЛЕЙ, ПРАЗДНИКИ.
    СПАСИБО ВАМ ЗА ТАКУЮ СТРАНИЧКУ

    ВідповістиВидалити
  2. Велика подяка вихователям за доброту, терпіння і за змогу переглядати новини через интернет.

    ВідповістиВидалити
  3. Група чудова, вихователі та помічник вихователя завжди всміхнені та привітливі, мій синочок із задоволенням ходить до садочка.

    ВідповістиВидалити
  4. Шановні вихователі. Велика подяка за отримані позитивні емоції від дня відкритих дверей. Тепер зрозуміло чому моя дитина так поспішає до садочка. Дякую за ваше терпіння, увагу, майстерність.

    ВідповістиВидалити
  5. Большое спасибо воспитателям Юлии Александровне и помощнику Валентине Ивановне за наших деток! Моя доченька с удовольствием ходит в садик. Очень понравился день открытых дверей и день театра!

    ВідповістиВидалити
  6. Огромное спасибо нашим любимым воспитателям и помощнику за наших деток! Спасибо за вашу доброту!Моя доченька с удовольствием ходит в садик ,здесь у нее много друзей!

    ВідповістиВидалити
  7. В нашей групе самые лучшие воспитатели!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Наші дорогі вихователі: Юлія Олександрівна, Ірина Олексіївна та Валентина Іванівна
    З днем жіночим хочемо
    Вас сьогодні привітати,
    І ваша праця поспішаємо
    Ми сьогодні прославити.
    Ви знайте - Ми вас ніколи не забудемо.
    І не забувайте -Ми вас дуже любимо!

    ВідповістиВидалити
  9. Наші найкращі вихователі Юля Олександрівна та Валентина Іванівна..Дякуємо Вам за все..за терпіння та доброту,за любов та ласку до наших дітей..Ми Вас ніколи не забудемо!!
    !Горбач

    ВідповістиВидалити
  10. Велике спасибi,Вам за всi зусилля для наших дiток��

    ВідповістиВидалити
  11. Дякуємо вихователям за цікаві та змістовні заняття! Дитина з завжди з захопленням розповідає, що робила у садочку.
    І звичайно, дякуємо вихователям та помічнику вихователя за турботу про дітей!

    ВідповістиВидалити
  12. Садочком ми дуже задоволені.. Тут все для дітей і задля дітей. Щодня переконуємось, що зробили правильний вибір. У нашому садочку вихователі – справжні професіонали, знавці своєї справи і просто чудові люди. Зустрічаючи дітей завжди з усмішкою, ви стали для них добрими феями, мудрими і справедливими порадниками. Завдяки Олені Володимирівні, у нашій групі «Ромашка» завжди панує атмосфера доброзичливості, складається враження, що кожного ранку там чекають саме на мою дитину. Нам дуже пощастило з садочком.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую за веселі ігри, творчі аплікації, прекрасні малюнки, захоплюючі свята, які організовують наші вихователі. Син щасливий! Мама в захваті:) У нас просто ідеальний садочок!

    ВідповістиВидалити
  14. Висловлюю щиру подяку за самовіддану натхненну працю нашому вихователю Олені Володимирівні.
    Наші дітки в садочку не просто граються, а ще і вчаться. Навчання в ігровій формі відбувається настільки не нав’язливо, що діти й самі не помічають, як вчаться чогось нового. Дякую за те, що щоденно проводите також різні рухливі заняття: музичні, хореографічні, фізкультурні та рольові ігри.
    Закликаю усіх батьків нашої групи «Ромашка» до всілякого сприяння колективу дитячого садочка задля наших улюблених діточок!

    ВідповістиВидалити
  15. Дякуємо за чудовий новорічний ранок! Синочку дуже сподобалось свято!

    ВідповістиВидалити
  16. Виталия Коцарь7 червня 2021 р. о 21:07

    Хочу висловити свою подяку вихователям Олені Володимирівні та Тетяні Іванівні, а також нянечці Ларисі Іванівні!!! Дитина відвідує садочок із задоволенням. Ви чудові педагоги. Садочок дуже гарний!

    ВідповістиВидалити